Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet in Amerika

Wiet in Amerika

59 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
moet je wel uitkijken volgens mij man, als je van die Die Hard gangsters tegenkomt die kille je gewoon :P

Maarja, smokers uit Holland kunnen ze misschien wat beter waarderen :smoke:
D
DuZoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
fix hte in cakjes, of maak hasjolie en flikker dat in een 0,5 liter fles heb je wel genoeg
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wromtraxe zei:
Hoi allen,
Ik ga over een tijdje jawel naar amerika, nu wil ik wat wiet meenemen maar weet niet hoe ik dat moet smokkelen,

In een verpakking in mijn jas binnenzak is niet veilig genoeg neem ik aan? Een ruiken Drugshonden dat?


Alvast bedankt
Wromtraxe
Klik om te vergroten...

Ik denk dat door de terroraanslagen en controlestaat de security measures wel erg hoog zijn in america en je niet even 1-2-3 wiet in je binnenzak kunt meesmokkelen. En als je ze in je binnenzak hebt, ruiken drugshonden dat wel. ALS zou ik het toch luchtdicht verpakt met weetikhoeveel shit eromheen in de bagage en niet in de handbagage doen. Maar ik weet te weinig over smokkelen of de veiligheidsmaatregelen in america om je goed advies te kunnen geven.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eerst opsmoken, en dan naar America. En daar zijn wel een paar Rastafari's die wiet voor je hebben. Succes er mee.
n
nunkieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je weet naar welk adres je in de VS gaat, dan kan je een pakketje met wiet per post sturen.
w
wildromanceLid
01-01-2024, 00:00
#6
Denk dat je niet veel meer zal zien van de VS dan de transitzone als ik dat lees. :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik had het uiteindelijk zo mee kunnen nemen naar Amerika, geen enkele controle gehad.
Maar het is natuurlijk een kwestie van mazzel hebben.
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#8
WOOT lef hebben , :)
zelf zou ik dit nooit proberen , aangezien ik schrik heb voor de gevolgen die je kan krijgen in amerika zelf .
Als je het al in amerika krijgt word het nog steeds stiekem op blowen (niet erg comfortabel) ....
toch succes!
K
KiraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je moet het slimmer spelen dan de politie.

Voor drugs gebruiken ze 2 methode's: controle met honden en een individueel (of meerdere) personen die jezelf en/of je bagage controleren.

Honden ruiken het en een persoon die je controleert kan het zo opmerken.

De oplossing ervoor (vrijwel geen risico, maar de kans bestaat natuurlijk altijd) een goedgevulde fles Shampoo.

Je neemt je weed, wikkelt het in plastiekfolie en je steekt het dan in een condoom. De condoom knoop je toe en prop je in je fles shampoo.

De shampoo moetr van een ondoorzichtige plastic zijn natuurlijk. Honden kunnen door de combinatie van plastiek, shampoo, rubber en plastiekfolie onmogelijk de wiet ruiken. En als een persoon je bagage controleert en hij wilt de fles shampoo testen door erop te drukken komt er nog steeds shampoo uit en lijkt het volkomen normaal.

Natuurlijk moet je niet voor meer dan 15 - 20 % je fles opvullen met je voorraad want als ze erop knijpen en er komt dan niks uit gaan ze die fles hoogstwaarschijnlijk opendraaien.

Let op: gebruik geen aluminiumfolie want dit kan namelijk door de scanners opgepakt worden waar je je bagage moet doordoen!

Hopelijk ben je hier wat mee :wink:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
op azarius heb je toch van die batterijtjes stashbox daar kan je wel beetje wiet in kwijt :wave: maar kzou het toch niet riskeren
s
seymourebutesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Cannabisexpress.nl zond mijn wiet altijd per post in een gripzakje met daaromheen een strijkzakje en een nat stuk folie waaromheen bubbelpapier zat en je rook niks.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kira zei:
Je moet het slimmer spelen dan de politie.

Voor drugs gebruiken ze 2 methode's: controle met honden en een individueel (of meerdere) personen die jezelf en/of je bagage controleren.

Honden ruiken het en een persoon die je controleert kan het zo opmerken.

De oplossing ervoor (vrijwel geen risico, maar de kans bestaat natuurlijk altijd) een goedgevulde fles Shampoo.

Je neemt je weed, wikkelt het in plastiekfolie en je steekt het dan in een condoom. De condoom knoop je toe en prop je in je fles shampoo.

De shampoo moetr van een ondoorzichtige plastic zijn natuurlijk. Honden kunnen door de combinatie van plastiek, shampoo, rubber en plastiekfolie onmogelijk de wiet ruiken. En als een persoon je bagage controleert en hij wilt de fles shampoo testen door erop te drukken komt er nog steeds shampoo uit en lijkt het volkomen normaal.

Natuurlijk moet je niet voor meer dan 15 - 20 % je fles opvullen met je voorraad want als ze erop knijpen en er komt dan niks uit gaan ze die fles hoogstwaarschijnlijk opendraaien.

Let op: gebruik geen aluminiumfolie want dit kan namelijk door de scanners opgepakt worden waar je je bagage moet doordoen!

Hopelijk ben je hier wat mee :wink:
Klik om te vergroten...
Je mag geen vloeistoffen in busjes meer meenemen van meer dan 10 ml. , dat zijn van die kleine shampooflesjes die ze in de badkamer zetten op hotel :)
btw: kijk naar mijn woonplaats :wink:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je mag geen vloeistoffen in busjes meer meenemen van meer dan 10 ml. , dat zijn van die kleine shampooflesjes die ze in de badkamer zetten op hotel
Klik om te vergroten...

Dat geldt toch alleen voor je handbagage? Volgens mij mag je in je koffer zelf wel gewoon vloeistoffen meenemen hoor. Anders zou je niet eens shampoo, deo etc. mee kunnen nemen op vakantie.
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ah Kira bedankt!
Ik dacht zelf aan een wandelstok die van binnen hol is en daar me zakjes in doen gewikkeld in een condoom :)

Ik ben goed in acteren ik doe wel alsof ik slecht ter been ben.

Die shampoo,
Is die 10ml alleen voor handbagage?
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wromtraxe zei:
Ah Kira bedankt!
Ik dacht zelf aan een wandelstok die van binnen hol is en daar me zakjes in doen gewikkeld in een condoom :)

Ik ben goed in acteren ik doe wel alsof ik slecht ter been ben.

Die shampoo,
Is die 10ml alleen voor handbagage?
Klik om te vergroten...
Ik heb het net opgezocht :
Toiletartikelen: Per persoon mag u in het vliegtuig in totaal niet meer dan 2 liter of 2 kg per persoon meenemen. Vloeistoffen in uw handbagage mogen alleen mee in een hersluitbare plastic zak met een maximale inhoud van 1 liter.

De verpakkingen in handbagage mogen niet groter zijn dan 100 ml.

Verpakkingen van vloeistoffen die zich met uw bagage in het laadruim bevinden, mogen niet groter zijn dan 500 ml.
Klik om te vergroten...
btw, goed idee van die wandelstok :wink:
K
KiraLid
01-01-2024, 00:00
#16
buzzrider zei:
Kira zei:
Je moet het slimmer spelen dan de politie.

Voor drugs gebruiken ze 2 methode's: controle met honden en een individueel (of meerdere) personen die jezelf en/of je bagage controleren.

Honden ruiken het en een persoon die je controleert kan het zo opmerken.

De oplossing ervoor (vrijwel geen risico, maar de kans bestaat natuurlijk altijd) een goedgevulde fles Shampoo.

Je neemt je weed, wikkelt het in plastiekfolie en je steekt het dan in een condoom. De condoom knoop je toe en prop je in je fles shampoo.

De shampoo moetr van een ondoorzichtige plastic zijn natuurlijk. Honden kunnen door de combinatie van plastiek, shampoo, rubber en plastiekfolie onmogelijk de wiet ruiken. En als een persoon je bagage controleert en hij wilt de fles shampoo testen door erop te drukken komt er nog steeds shampoo uit en lijkt het volkomen normaal.

Natuurlijk moet je niet voor meer dan 15 - 20 % je fles opvullen met je voorraad want als ze erop knijpen en er komt dan niks uit gaan ze die fles hoogstwaarschijnlijk opendraaien.

Let op: gebruik geen aluminiumfolie want dit kan namelijk door de scanners opgepakt worden waar je je bagage moet doordoen!

Hopelijk ben je hier wat mee :wink:
Klik om te vergroten...
Je mag geen vloeistoffen in busjes meer meenemen van meer dan 10 ml. , dat zijn van die kleine shampooflesjes die ze in de badkamer zetten op hotel :)
btw: kijk naar mijn woonplaats :wink:
Klik om te vergroten...
No way, gij zijt al de tweede van Tienen dat ik hier op dit forum tegenkom XD! Toevallig ooit in het Atheneum of de Imac gezeten?

EN inderdaad, goed idee van die wandelstok^^.
s
skyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat idee van die wandelstok, denk er nog maar eens goed over na.
Vorig jaar heeft vriendlief been gebroken in Spanje. Met vliegtuig terug, been in gips (dat verzin je echt niet zelf), inclusief rolstoel en krukken.
En ja, ook de krukken mochten door de scanner...

Evengoed veel succes gewenst :beer:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#18
seymourebutes zei:
Cannabisexpress.nl zond mijn wiet altijd per post in een gripzakje met daaromheen een strijkzakje en een nat stuk folie waaromheen bubbelpapier zat en je rook niks.
Klik om te vergroten...

Ja maar honden ruiken toch wel iets beter als mensen.

ImmortalTech zei:
Je mag geen vloeistoffen in busjes meer meenemen van meer dan 10 ml. , dat zijn van die kleine shampooflesjes die ze in de badkamer zetten op hotel
Klik om te vergroten...

Dat geldt toch alleen voor je handbagage? Volgens mij mag je in je koffer zelf wel gewoon vloeistoffen meenemen hoor. Anders zou je niet eens shampoo, deo etc. mee kunnen nemen op vakantie.
Klik om te vergroten...

M'n broer ging laatst op vakantie naar spanje en had daar wat drank etc gekocht, vloeistoffen dus. En dat mocht hij niet meenemen, waarom weet ik niet meer, maar het moest hier op een andere manier komen.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kira zei:
buzzrider zei:
Kira zei:
Je moet het slimmer spelen dan de politie.

Voor drugs gebruiken ze 2 methode's: controle met honden en een individueel (of meerdere) personen die jezelf en/of je bagage controleren.

Honden ruiken het en een persoon die je controleert kan het zo opmerken.

De oplossing ervoor (vrijwel geen risico, maar de kans bestaat natuurlijk altijd) een goedgevulde fles Shampoo.

Je neemt je weed, wikkelt het in plastiekfolie en je steekt het dan in een condoom. De condoom knoop je toe en prop je in je fles shampoo.

De shampoo moetr van een ondoorzichtige plastic zijn natuurlijk. Honden kunnen door de combinatie van plastiek, shampoo, rubber en plastiekfolie onmogelijk de wiet ruiken. En als een persoon je bagage controleert en hij wilt de fles shampoo testen door erop te drukken komt er nog steeds shampoo uit en lijkt het volkomen normaal.

Natuurlijk moet je niet voor meer dan 15 - 20 % je fles opvullen met je voorraad want als ze erop knijpen en er komt dan niks uit gaan ze die fles hoogstwaarschijnlijk opendraaien.

Let op: gebruik geen aluminiumfolie want dit kan namelijk door de scanners opgepakt worden waar je je bagage moet doordoen!

Hopelijk ben je hier wat mee :wink:
Klik om te vergroten...
Je mag geen vloeistoffen in busjes meer meenemen van meer dan 10 ml. , dat zijn van die kleine shampooflesjes die ze in de badkamer zetten op hotel :)
btw: kijk naar mijn woonplaats :wink:
Klik om te vergroten...
No way, gij zijt al de tweede van Tienen dat ik hier op dit forum tegenkom XD! Toevallig ooit in het Atheneum of de Imac gezeten?

EN inderdaad, goed idee van die wandelstok^^.
Klik om te vergroten...
Jep, atheneum ma daar ben ik int vijfde buitegevloge :grin:
Die andere van tienen was zeker bifiworst of geox ?
K
KiraLid
01-01-2024, 00:00
#20
buzzrider zei:
Kira zei:
buzzrider zei:
Je mag geen vloeistoffen in busjes meer meenemen van meer dan 10 ml. , dat zijn van die kleine shampooflesjes die ze in de badkamer zetten op hotel :)
btw: kijk naar mijn woonplaats :wink:
Klik om te vergroten...
No way, gij zijt al de tweede van Tienen dat ik hier op dit forum tegenkom XD! Toevallig ooit in het Atheneum of de Imac gezeten?

EN inderdaad, goed idee van die wandelstok^^.
Klik om te vergroten...
Jep, atheneum ma daar ben ik int vijfde buitegevloge :grin:
Die andere van tienen was zeker bifiworst of geox ?
Klik om te vergroten...
Dacht Geox..

Btw gij noemt toch ni toevallig Kris Vandeput die het schooljaar 2007 - 2008 in 5 Kantoor zat?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."