Je moet het slimmer spelen dan de politie.
Voor drugs gebruiken ze 2 methode's: controle met honden en een individueel (of meerdere) personen die jezelf en/of je bagage controleren.
Honden ruiken het en een persoon die je controleert kan het zo opmerken.
De oplossing ervoor (vrijwel geen risico, maar de kans bestaat natuurlijk altijd)
een goedgevulde fles Shampoo.
Je neemt je weed, wikkelt het in plastiekfolie en je steekt het dan in een condoom. De condoom knoop je toe en prop je in je fles shampoo.
De shampoo moetr van een ondoorzichtige plastic zijn natuurlijk. Honden kunnen door de combinatie van plastiek, shampoo, rubber en plastiekfolie onmogelijk de wiet ruiken. En als een persoon je bagage controleert en hij wilt de fles shampoo testen door erop te drukken komt er nog steeds shampoo uit en lijkt het volkomen normaal.
Natuurlijk moet je niet voor meer dan 15 - 20 % je fles opvullen met je voorraad want als ze erop knijpen en er komt dan niks uit gaan ze die fles hoogstwaarschijnlijk opendraaien.
Let op: gebruik
geen aluminiumfolie want dit kan namelijk door de scanners opgepakt worden waar je je bagage moet doordoen!
Hopelijk ben je hier wat mee
![:wink:]()