Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet in Amerika

Wiet in Amerika

59 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
DuZoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
fix hte in cakjes, of maak hasjolie en flikker dat in een 0,5 liter fles heb je wel genoeg
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#2
niet doen, het is niet moeilijk te vinden in de states
maar hou er wel rekening mee dat je behoorlijk wat moet betalen en je er niet altijd wat goeds voor terug krijg
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kira zei:
buzzrider zei:
Kira zei:
Je moet het slimmer spelen dan de politie.

Voor drugs gebruiken ze 2 methode's: controle met honden en een individueel (of meerdere) personen die jezelf en/of je bagage controleren.

Honden ruiken het en een persoon die je controleert kan het zo opmerken.

De oplossing ervoor (vrijwel geen risico, maar de kans bestaat natuurlijk altijd) een goedgevulde fles Shampoo.

Je neemt je weed, wikkelt het in plastiekfolie en je steekt het dan in een condoom. De condoom knoop je toe en prop je in je fles shampoo.

De shampoo moetr van een ondoorzichtige plastic zijn natuurlijk. Honden kunnen door de combinatie van plastiek, shampoo, rubber en plastiekfolie onmogelijk de wiet ruiken. En als een persoon je bagage controleert en hij wilt de fles shampoo testen door erop te drukken komt er nog steeds shampoo uit en lijkt het volkomen normaal.

Natuurlijk moet je niet voor meer dan 15 - 20 % je fles opvullen met je voorraad want als ze erop knijpen en er komt dan niks uit gaan ze die fles hoogstwaarschijnlijk opendraaien.

Let op: gebruik geen aluminiumfolie want dit kan namelijk door de scanners opgepakt worden waar je je bagage moet doordoen!

Hopelijk ben je hier wat mee :wink:
Klik om te vergroten...
Je mag geen vloeistoffen in busjes meer meenemen van meer dan 10 ml. , dat zijn van die kleine shampooflesjes die ze in de badkamer zetten op hotel :)
btw: kijk naar mijn woonplaats :wink:
Klik om te vergroten...
No way, gij zijt al de tweede van Tienen dat ik hier op dit forum tegenkom XD! Toevallig ooit in het Atheneum of de Imac gezeten?

EN inderdaad, goed idee van die wandelstok^^.
Klik om te vergroten...
Jep, atheneum ma daar ben ik int vijfde buitegevloge :grin:
Die andere van tienen was zeker bifiworst of geox ?
K
KiraLid
01-01-2024, 00:00
#4
buzzrider zei:
Kira zei:
buzzrider zei:
Je mag geen vloeistoffen in busjes meer meenemen van meer dan 10 ml. , dat zijn van die kleine shampooflesjes die ze in de badkamer zetten op hotel :)
btw: kijk naar mijn woonplaats :wink:
Klik om te vergroten...
No way, gij zijt al de tweede van Tienen dat ik hier op dit forum tegenkom XD! Toevallig ooit in het Atheneum of de Imac gezeten?

EN inderdaad, goed idee van die wandelstok^^.
Klik om te vergroten...
Jep, atheneum ma daar ben ik int vijfde buitegevloge :grin:
Die andere van tienen was zeker bifiworst of geox ?
Klik om te vergroten...
Dacht Geox..

Btw gij noemt toch ni toevallig Kris Vandeput die het schooljaar 2007 - 2008 in 5 Kantoor zat?
p
pwooppwoopLid
01-01-2024, 00:00
#5
quote="buzzrider"]
Btw gij noemt toch ni toevallig Kris Vandeput die het schooljaar 2007 - 2008 in 5 Kantoor zat?[/quote]

bespreek zon dingen in prive, niet iedereen wilt zen echt naam hier op een drugsforum :confused:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#6
:) Mee eens.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#7
Extisi zei:
:) Mee eens.
Klik om te vergroten...
Inderdaad, maar 1 keer kan geen kwaad omdat je nieuw bent :) .

Maar nee ik ben kris niet :grin:
S
SpatziLid
01-01-2024, 00:00
#8
Daar halen...

Als je in de buurt van een Uni zit, of waar dan ook aan de californische kust: No worries! :smoke:
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#9
buzzrider zei:
Wromtraxe zei:
Ah Kira bedankt!
Ik dacht zelf aan een wandelstok die van binnen hol is en daar me zakjes in doen gewikkeld in een condoom :)

Ik ben goed in acteren ik doe wel alsof ik slecht ter been ben.

Die shampoo,
Is die 10ml alleen voor handbagage?
Klik om te vergroten...
Ik heb het net opgezocht :
Toiletartikelen: Per persoon mag u in het vliegtuig in totaal niet meer dan 2 liter of 2 kg per persoon meenemen. Vloeistoffen in uw handbagage mogen alleen mee in een hersluitbare plastic zak met een maximale inhoud van 1 liter.

De verpakkingen in handbagage mogen niet groter zijn dan 100 ml.

Verpakkingen van vloeistoffen die zich met uw bagage in het laadruim bevinden, mogen niet groter zijn dan 500 ml.
Klik om te vergroten...
btw, goed idee van die wandelstok :wink:
Klik om te vergroten...
thx dat had ik nodig!
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#10
sky zei:
Dat idee van die wandelstok, denk er nog maar eens goed over na.
Vorig jaar heeft vriendlief been gebroken in Spanje. Met vliegtuig terug, been in gips (dat verzin je echt niet zelf), inclusief rolstoel en krukken.
En ja, ook de krukken mochten door de scanner...

Evengoed veel succes gewenst :beer:
Klik om te vergroten...
Oh dat is wel minder dan :openmouth:,
Zijn er manieren dat ze het niet vinden in de scanner?
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je kan nergens over oordelen als je het niet zelf heb gezien of meegemaakt.

Dus smoken die handel uit Amerika, en vorm je mening!
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spatzi zei:
Daar halen...

Als je in de buurt van een Uni zit, of waar dan ook aan de californische kust: No worries! :smoke:
Klik om te vergroten...
Heb gehoord het is daar heel duur en het is troep
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Extisi zei:
Je kan nergens over oordelen als je het niet zelf heb gezien of meegemaakt.

Dus smoken die handel uit Amerika, en vorm je mening!
Klik om te vergroten...
ben daar wel 2 weken en wil niet het risico lopen dat ik pertercelie loop te smoken
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zou het niet doen man, ik ging afgelopen zomer naar LA. Toen ik het vliegtuig uitstapte stonden er meteen 2 kerels met honden.. Ook is de politie erg streng ik ben daar opgepakt voor roken en dronken zijn onder de 21.. Gelukkig kwam ik er nog goed van af..
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#15
NIETS mee nemen.

Stuur het op naar je verblijfplaats (hotel) of spreek een paar stoners aan.. Er wordt vele malen meer geblowd in de VS dan hier dus wiet scoren moet niet zo'n probleem zijn. Voor kwaliteit zul je echter wel flink moeten betalen, al kom je mogelijk niet verder dan ditchweed :P
K
KiraLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Noot zei:
quote="buzzrider"]
Btw gij noemt toch ni toevallig Kris Vandeput die het schooljaar 2007 - 2008 in 5 Kantoor zat?
Klik om te vergroten...

bespreek zon dingen in prive, niet iedereen wilt zen echt naam hier op een drugsforum :confused:[/quote]
My bad, ik ben dat gewend door jaren op het Officiëel Playstation 2 Magazine (OPM2) forum te zitten en daar was dat de normaalste zaak^^.

@ BUzzrider, de kans is gemaan groot dat ik u ken aangezien wij in hetzelfde jaar zaten. Ik ben toch tamelijk benieuwd wie je bent want zeg nu zelf, hoe groot is de kans dat hier nog volk zit waar ik woon^^.

Nuja, je kan me altijd een prive berichtje sturen als je wilt en dan zien we wel verder :)
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#17
OT :P?
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#18
hoe zorg ik dat de scanner/honden mijn shit niet ruikt/ziet
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#19
handschoentjes aandoen
een condoom vullen met hasj
je kont in
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat bedoel ik,
Ik wil daar niet voor 50 euro een zakje petercelie smoken
daarom moet ik het meenemen en anders word de wiet ontdekt in het postkantoor, ze scannen dat echt wel hoor! Amerika heeft een goede beveiliging tegen bommen in de post dus wiet moeten ze echt wel door hebben
Me komt in is nog het beste idee ook :kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."