Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet in Amerika

Wiet in Amerika

59 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat is erg lekker hoor.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
hoeveel was je van plan mee te nemen?
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja mannen, die Amerikanen zijn echt zot hoor als het op beveiliging neerkomt!

Was zo eens ne gast, ik denk een Belg, maar ben niet zeker.
En die had via internet zo'n Amerikaans cyberlief van 15 a 16.
Die sprak er mee af, ging helemaal tot in Amerika (de zot lol) om dat meisje te ontmoeten.
Aan de douane van de Amerikaanse vlieghaven zaten ze hem al op te wachten om terug te sturen.

Kbedoel maar? Dat is toch een staaltje spionage van die overheid he...

Je zal het zonder moeten doen, en de wiet in Amerika is zeker niet zo slecht zenne. Die homegrowers daar zijn echt wel een van de betere zenne.
Hoe dat daar zit met commerciële wiet is mijn probleem niet.
De enige manier om wat kans te hebben is een gevulde condoom in je kont te rammen of stroot.
Gelijk die Chinese meisjes. Die slikken zo'n 10 gevulde condooms met cocaine en kakken ze later uit.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Moet zo'n condoom barsten, dan ga je kneiterhard xD
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
gNuxx zei:
Moet zo'n condoom barsten, dan ga je kneiterhard xD
Klik om te vergroten...

Denk het niet als het rectaal is ingebracht, sinds hasj niet werkzaam is tenzij het is opgewarmd.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Koffiebonen helpen tegen die geurtjes. Als je eerst wiet ergens neerlegt, en dan koffiebonen er bij dan ontrekt dat de geur...
Maar koffiebonen in je aars? Neeeeeh. :)
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik doe het dan in een buisje ofzo en prop dat in me aars :confused:
Maar dan voel ik me denk ik zo homo...
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
of junkie
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja precies Antilliaan is het woord
:P

Rustig crew ik meen het niet
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Handig dit topic. :grin:

'k ga gewoon naar Spanje, ist daar veiliger ? en ik wil wel speed en GHB meenemen. gewoon in een shampoofles zoals hier al eerder is gezegd ? en dat is veilig ?
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zazuu. zei:
hoeveel was je van plan mee te nemen?
Klik om te vergroten...
10/15 gr :openmouth:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
kweetniet wat je skillz zijn maar anders kun je acteren dat je het vergeten was dat het nog in je jas/tas etc zat. Áls ze je pakken natuurlijk
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wromtraxe zei:
sky zei:
Dat idee van die wandelstok, denk er nog maar eens goed over na.
Vorig jaar heeft vriendlief been gebroken in Spanje. Met vliegtuig terug, been in gips (dat verzin je echt niet zelf), inclusief rolstoel en krukken.
En ja, ook de krukken mochten door de scanner...

Evengoed veel succes gewenst :beer:
Klik om te vergroten...
Oh dat is wel minder dan :openmouth:,
Zijn er manieren dat ze het niet vinden in de scanner?
Klik om te vergroten...
Ik weet het niet zeker, maar ik zou zeggen, snij een snickers open ofzo en stop het daarin.. of je kan natuurlijk altijd een condoom vullen en in je kont proppen maar dat zullen de honden mss wel ruiken. Moest het je gelukt zijn, laat het dan maar weten. Ik ben benieuwd :grin:
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wromtraxe zei:
ja precies Antilliaan is het woord
:P

Rustig crew ik meen het niet
Klik om te vergroten...
Jij bent echt hoog intellectueel ofniet?
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#15
gast je zit in amerika...zeg gewoon de magische woorden; I`m from AMSTERDAM en de wiet komt jouw kant op.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Onvoorstelbaar zeg, dat er echt nitwits bestaan die erover denken om wiet mee te smokkelen naar de USA :tearsofjoy:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja maar je wilt toch geen 'petercelie' roken!! snap dat dan, nitwit! :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#18
honingolie zei:
ja maar je wilt toch geen 'petercelie' roken!! snap dat dan, nitwit! :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Oh nee, dat dan weer wel... :mrgreen:
o
oinksLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gewoon daar halen is vrijwel overal te krijgen, ik heb het gefixt in NY dr stonden van die negers op straat hiphop cdtjs te verkopen. ik vroeg het aan hun en ja hoor, wel voor 20 dollar maargoed. ik dus naar central park omdat dat vrijwel het enigste stukje groen is in heel NY daar lekker gepaft en ik was me een partij van de kaart, volgens mij zat er crack in ofzo :rock: maar kijk wel goed als je gepakt word ben je wel goed de lul
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
moet je wel uitkijken volgens mij man, als je van die Die Hard gangsters tegenkomt die kille je gewoon :P

Maarja, smokers uit Holland kunnen ze misschien wat beter waarderen :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."