Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"buzzrider zei: Xeno zei: Iedereen bedankt! Toch is er eigenlijk niet een definitie van verslaving, hoewel dit ook logischisch is want een verslaving is bij iedereen anders. Toch zal ik moeten proberen het te omschrijven in het verslag Klik om te vergroten... Xeno ? de xeno van vlaams-brabant (tienen) ? Klik om te vergroten... No way kerel, gij zijt ook van Tienen xD ? Edit: zie juist de postode van Tienen staan. Gij zijt toch toevallig niet de persoon die op The New Order onder de naam Elementel doorgaat?"
"Je moet het slimmer spelen dan de politie. Voor drugs gebruiken ze 2 methode's: controle met honden en een individueel (of meerdere) personen die jezelf en/of je bagage controleren. Honden ruiken het en een persoon die je controleert kan het zo opmerken. De oplossing ervoor (vrijwel geen risico, maar de kans bestaat natuurlijk altijd) een goedgevulde fles Shampoo. Je neemt je weed, wikkelt het in plastiekfolie en je steekt het dan in een condoom. De condoom knoop je toe en prop je in je fles shampoo. De shampoo moetr van een ondoorzichtige plastic zijn natuurlijk. Honden kunnen door de combinatie van plastiek, shampoo, rubber en plastiekfolie onmogelijk de wiet ruiken. En als een persoon je bagage controleert en hij wilt de fles shampoo testen door erop te drukken komt er nog steeds shampoo uit en lijkt het volkomen normaal. Natuurlijk moet je niet voor meer dan 15 - 20 % je fles opvullen met je voorraad want als ze erop knijpen en er komt dan niks uit gaan ze die fles hoogstwaarschijnlijk opendraaien. Let op: gebruik geen aluminiumfolie want dit kan namelijk door de scanners opgepakt worden waar je je bagage moet doordoen! Hopelijk ben je hier wat mee"
"buzzrider zei: Kira zei: Je moet het slimmer spelen dan de politie. Voor drugs gebruiken ze 2 methode's: controle met honden en een individueel (of meerdere) personen die jezelf en/of je bagage controleren. Honden ruiken het en een persoon die je controleert kan het zo opmerken. De oplossing ervoor (vrijwel geen risico, maar de kans bestaat natuurlijk altijd) een goedgevulde fles Shampoo. Je neemt je weed, wikkelt het in plastiekfolie en je steekt het dan in een condoom. De condoom knoop je toe en prop je in je fles shampoo. De shampoo moetr van een ondoorzichtige plastic zijn natuurlijk. Honden kunnen door de combinatie van plastiek, shampoo, rubber en plastiekfolie onmogelijk de wiet ruiken. En als een persoon je bagage controleert en hij wilt de fles shampoo testen door erop te drukken komt er nog steeds shampoo uit en lijkt het volkomen normaal. Natuurlijk moet je niet voor meer dan 15 - 20 % je fles opvullen met je voorraad want als ze erop knijpen en er komt dan niks uit gaan ze die fles hoogstwaarschijnlijk opendraaien. Let op: gebruik geen aluminiumfolie want dit kan namelijk door de scanners opgepakt worden waar je je bagage moet doordoen! Hopelijk ben je hier wat mee Klik om te vergroten... Je mag geen vloeistoffen in busjes meer meenemen van meer dan 10 ml. , dat zijn van die kleine shampooflesjes die ze in de badkamer zetten op hotel btw: kijk naar mijn woonplaats Klik om te vergroten... No way, gij zijt al de tweede van Tienen dat ik hier op dit forum tegenkom XD! Toevallig ooit in het Atheneum of de Imac gezeten? EN inderdaad, goed idee van die wandelstok^^."
"buzzrider zei: Kira zei: buzzrider zei: Je mag geen vloeistoffen in busjes meer meenemen van meer dan 10 ml. , dat zijn van die kleine shampooflesjes die ze in de badkamer zetten op hotel btw: kijk naar mijn woonplaats Klik om te vergroten... No way, gij zijt al de tweede van Tienen dat ik hier op dit forum tegenkom XD! Toevallig ooit in het Atheneum of de Imac gezeten? EN inderdaad, goed idee van die wandelstok^^. Klik om te vergroten... Jep, atheneum ma daar ben ik int vijfde buitegevloge Die andere van tienen was zeker bifiworst of geox ? Klik om te vergroten... Dacht Geox.. Btw gij noemt toch ni toevallig Kris Vandeput die het schooljaar 2007 - 2008 in 5 Kantoor zat?"
"Hallo iedereen, Ik heb me nu pas geregistreerd, maar ik ben hier al verschillende keren komen lezen in de topics op dit forum^^. Maargoed, nu mijn probleem. Ik ben begonnen met smoren sinds midden augustus dit jaar. Na de eerste keer dat ik het had gedaan (wat trouwens gewéldig was) ben ik stilaan op mezelf beginnen te smoren bij mij thuis. Ondertussen smoor ik zwaar op mezelf en de laatste 2,5 maand heb ik altijd 's avonds 1 joint opgestoken. Nu sedert een week of 2 heb ik duidelijk meer weed nodig om de verdovende effecten ervan gewaar te worden. Ik smoor nu 's avonds tot 2-4 joints/avond en ik word niet meer zo heerlijk stoned ervan als in het begin. Best dat ik een maandje pauze neem? Bijkomend probleem is dat ik in het dagelijks leven geen roker ben en dus een joint smoren waar dus geen filter inzit is natuurlijk moordend voor de longen. Ik begin nu na een joint soms als ik uit- en inademen te 'piepen' in mijn longen + het ademen voelt wat zwaarder aan. Vandaag heb ik er zelfs extra last van in mijn keel en longen (alhoewel ik ook een snotneus heb en ik vermoed dat ik gewoon een verkoudheid aan het krijgen ben). Doordat ik het effect minder heb, zou ik best dan even ermee stoppen? Enige waar ik een beetje 'schrik' voor heb is dat ik ga slopen zonder mijn joint gesmoort te hebben. Ik val daarvan heerlijk in slaap^^. Alsook, ben ik nu zwaar verslaafd omdat ik elke dag zoveel smoor? Alvast bedankt."
"Ik ken dat als een 'weed-kater' en heb het ook al enkele keren gehad na eens deftig door te smoren. Ik kreeg dat vooral door een combinatie van 's avonds laat nog 1 of 2 joints op te steken en daarna te gaan slapen om een uur of 4 - 5 op te staan om te gaan werken oid. Je gaat dat vooral krijgen door een combinatie van vermoeidheid en een eventuele stress of iets dat je niet lekker zit. Dat je 2 maand erna nog steeds dat gevoel hebt is wel zeer raar. 2 dingen dat ik je kan aanraden: - Neem een ontspannend bad, probeer in de dag niet te stressen en hou je kalmpjes. Probeer je gedachten zo vrolijk mogelijk te houden en ga eens vroeg slapen en slaap lekker lang uit. - Vertel je dokter hierover. Alvast veel sterkte toegewenst !"
"Ja precies zei: Door veel teveel speed-en wietgebruik heb ik 2 keer een psychose gehad en daar toen een antipsychoticum voor gekregen. Hierdoor verdwenen alle vage gedachten en hallucinaties. Dit bedoel ik met het schoonmaken van je geest. Je krijgt zo'n medicijn uiteraard alleen op doktersrecept. Ik zou iedereen die er zelf niet meer uit komt in zijn hoofd willen adviseren om er niet te lang mee rond te blijven lopen, want het kan van kwaad tot erger gaan. Zelf had ik voordat ik daadwerkelijk een psychose kreeg, maanden vantevoren al het vermoeden dat er iets niet klopte. Ik ging verward denken, werd super para en ging zelfs stemmen horen. Deze verschijnselen kunnen wel vanzelf overgaan na een tijdje, maar dan moet je wel stoppen met gebruiken. Als je dan toch blijft gebruiken, is de kans op een psychose wel erg groot en voor je het weet lig je dan op een isoleercel van de paaz afdeling. Dat is mij in ieder geval overkomen, en kan de beste overkomen. Loop er niet te lang mee rond, als je jezelf niet meer vertrouwt of bang wordt van je eigen gedachten, ga er dan mee naar de huisarts. Maak het jezelf niet moeilijker dan het al is. Succes allemaal. Klik om te vergroten... Je zegt in je bericht dat ze je al in een isoleercel hebben gestoken. DIt is nu uit pure nieuwsgierigheid, maar wat doen ze dan precies met je? Lig je daar nu echt de hele dag in een kamer waarvan de muren 1 kussen zijn? Hoe behandelen ze je en wat had je dan? En hoe ben je er uiteindelijk uitgekomen + gebruik je de dag van vandaag nog steeds 1 of meerdere drugs?"
"Alvast bedankt voor de reactie's hierboven^^. Ik heb gisteren rond 2 uur mijn laatste voorraad dat ik had opgesmoort en zit sindsdien zonder. Ik ga ook niet meer bijhalen want ik weet van mezelf dat als ik heb dat ik er toch ga aanzitten. Genieten doe ik er eigenlijk ook niet meer van want voor mij was weed gelijk aan gewone tabak. Zo weinig dat ik er nog van merkte. Het zou maar dom zijn om dan nog verder te smoren. Je smijt je geld weg aan weed en je hebt er vrijwel geen effect van. Gisteren voor de eerste keer gaan slapen zonder weed en dat is feitelijk probleemloos gegaan. Grappig is dat ik sinds gisteren opgestaan ben met een kou op m'n longen. Hard hoesten, pijn in de longen en dat soort problemen. Daardoor heb ik al automatisch vrijwel geen zin meer om eentje op te steken. Verder heb ik afgelopen nacht goed geslapen en is mijn werk vandaag vlekkesloos verlopen (afgezien van dat hoesten^^). Ik ben alvast benieuwd naar mijn eerste joint na de pauze. Ik zal binnen 2 weken dan weer eentje opsteken en zal jullie dan laten weten hoe dat is verlopen ^^."
"De Noot zei: quote="buzzrider"] Btw gij noemt toch ni toevallig Kris Vandeput die het schooljaar 2007 - 2008 in 5 Kantoor zat? Klik om te vergroten... bespreek zon dingen in prive, niet iedereen wilt zen echt naam hier op een drugsforum [/quote] My bad, ik ben dat gewend door jaren op het Officiëel Playstation 2 Magazine (OPM2) forum te zitten en daar was dat de normaalste zaak^^. @ BUzzrider, de kans is gemaan groot dat ik u ken aangezien wij in hetzelfde jaar zaten. Ik ben toch tamelijk benieuwd wie je bent want zeg nu zelf, hoe groot is de kans dat hier nog volk zit waar ik woon^^. Nuja, je kan me altijd een prive berichtje sturen als je wilt en dan zien we wel verder"