Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTe laat op werk/school door blowen

Te laat op werk/school door blowen

35 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hebben jullie sóchtends ook moeite om op tijd op werk of school te zijn... :rolleyes:
Ik blow bijna dagelijks en kom meestal ook 4 van de 5 keer te laat in een week :stoned:

Ik word altijd wel gewekt door de wekker op tijd maar volgens mij is de snooze knop bij mij aan het overlijden :grin:

Wat doen jullie als de wekker gaat?? en wat werkt het beste om op tijd te komen..Klinkt makkelijk maar is het niet voor iedereen :mrgreen:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kan absoluut niet met wekkers omgaan en moest er meestal 3 achter elkaar zetten, om de 10 minuten ofzo. Één keer moest ik nog leren voordat ik 's ochtends naar school moest. Toen had ik mijn wekker onder mijn boek gelegd met daaronder een briefje:

kerel, je moet me vertrouwen het is beter als je gaat leren, anders heb je later spijt
Klik om te vergroten...

Dat is de enige keer dat ik ooit nog ging leren i.p.v. slapen.

Ik blow trouwens elke dag.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik blow ook heel veel maar ik kom wel op tijd, maakt niet uit of je stoned bent, maar hoe je stoned bent, aan mij zul je het niet merken als ik stoned ben hoor

leer nou maar van je fouten
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#4
1 van de redenen waarom ik ben gestopt ben met blowen.
ik slaap er heerlijk op,,maar ik word niet meer wakker, slaap door mn 2 wekkers heen.

wat ik doe als de wekker gaat..
ik druk eerst 30 keer op de knop..draai me nog 20 keer om..en dan pas kom ik uit bed.
heb ze dan ook iets vroeger gezet, dan heb ik meer tijd om wakker te worden en stap ik optijd mn bed uit :)
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
hee pinheadlarry
wie is die enge vrouw in die badkuip :tearsofjoy:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Koop deze wekker, de propellor vliegt dan door de kamer en de wekker gaat af. Maar de wekker stopt pas als de propellor weer op de wekker zit. Zo word je zeker wakker :grin: .
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Petrovic zei:
Koop deze wekker, de propellor vliegt dan door de kamer en de wekker gaat af. Maar de wekker stopt pas als de propellor weer op de wekker zit. Zo word je zeker wakker :grin: .
Klik om te vergroten...

:grin: Is die echt :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jazeker, ik heb hem, normaal sla ik mijn snoozer uit in me slaap. Maar nu moet ik dus zoeken waar die klote propellor in mij kamer ligt, dus lichten dat ding als een gek zoeken en als je hem eenmaal gevonden heb ben je klaarwakker. :P

VEEL beter dan die philips ligt geeft werken
Echt een aanrader voor degene die moeilijk uit bed komt

Edit:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Thank god dat mijn biologische klok mij een tien min voor mijn wekker wakker maakt en ik dan zonder problemen mijn bed uit rol :grin: Ben ook nooit te laat gekomen door te laat opstaan :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
vode zei:
Thank god dat mijn biologische klok mij een tien min voor mijn wekker wakker maakt en ik dan zonder problemen mijn bed uit rol :grin: Ben ook nooit te laat gekomen door te laat opstaan :)
Klik om te vergroten...

klopt, ik word altijd wakker met het idee dat die kutwekker over 10 minuten gaat, dan doe ik hem uit en ga ik naar beneden
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#11
[/quote]


dat ding moet ik ook hebben,,,waar zijn die verkrijgbaar?
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#12
cropp zei:
vode zei:
Thank god dat mijn biologische klok mij een tien min voor mijn wekker wakker maakt en ik dan zonder problemen mijn bed uit rol :grin: Ben ook nooit te laat gekomen door te laat opstaan :)
Klik om te vergroten...

klopt, ik word altijd wakker met het idee dat die kutwekker over 10 minuten gaat, dan doe ik hem uit en ga ik naar beneden
Klik om te vergroten...


Chilll toch :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
vode zei:
cropp zei:
vode zei:
Thank god dat mijn biologische klok mij een tien min voor mijn wekker wakker maakt en ik dan zonder problemen mijn bed uit rol :grin: Ben ook nooit te laat gekomen door te laat opstaan :)
Klik om te vergroten...

klopt, ik word altijd wakker met het idee dat die kutwekker over 10 minuten gaat, dan doe ik hem uit en ga ik naar beneden
Klik om te vergroten...


Chilll toch :grin:
Klik om te vergroten...

ik chill altijd, mijn leven gaat op een tropentempo
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#14
cropp zei:
vode zei:
cropp zei:
klopt, ik word altijd wakker met het idee dat die kutwekker over 10 minuten gaat, dan doe ik hem uit en ga ik naar beneden
Klik om te vergroten...


Chilll toch :grin:
Klik om te vergroten...

ik chill altijd, mijn leven gaat op een tropentempo
Klik om te vergroten...


Aaight, ik snap jou
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#15
cropp zei:
vode zei:
Thank god dat mijn biologische klok mij een tien min voor mijn wekker wakker maakt en ik dan zonder problemen mijn bed uit rol :grin: Ben ook nooit te laat gekomen door te laat opstaan :)
Klik om te vergroten...

klopt, ik word altijd wakker met het idee dat die kutwekker over 10 minuten gaat, dan doe ik hem uit en ga ik naar beneden
Klik om te vergroten...

Ik heb dat ook vaak dat ik eerder wakker ben dan de wekker, druk ik hem uit en ga ik verder pitten :wave: :grin:

Ik ga is opzoek naar die propellorwekker :tearsofjoy:
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als ik echt veel gesmoked heb zou mij zelfs zo'n propeller niets boeien. Ik blow dan ook niet dagelijks, weekendgebruiker is the word, maar ben zeker al meer dan 1x telaat gekomen door het smoken.
Ik slaap dan gewoon ZO lekker. :hearteyes:
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#17
vode zei:
Thank god dat mijn biologische klok mij een tien min voor mijn wekker wakker maakt en ik dan zonder problemen mijn bed uit rol :grin: Ben ook nooit te laat gekomen door te laat opstaan :)
Klik om te vergroten...
Dat heb ik dus ook, ook al zet ik de wekker elke dag op een verschillende tijd, zeer handig :grin:

ot: leg wat druivensuiker naast je bed, eet die eens.
En als je gaat douchen, de laatste 10 seconden ijskoud zetten.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik had het vorig jaar voor elkaar om 240 uur te missen door verslapen op school kwam mede door de avondjoint en de snooze knop :tearsofjoy:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik kom alleen vaak in het begin te laat als ik nog moet wennen aan het ritme. Nu ben ik gewend en kom ik alleen maar te laat door het OV.
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#20
KurikintonFox zei:
hee pinheadlarry
wie is die enge vrouw in die badkuip :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...


mn buurvrouw. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."