#1
Hebben jullie sóchtends ook moeite om op tijd op werk of school te zijn...
Ik blow bijna dagelijks en kom meestal ook 4 van de 5 keer te laat in een week
Ik word altijd wel gewekt door de wekker op tijd maar volgens mij is de snooze knop bij mij aan het overlijden![:grin:]()
Wat doen jullie als de wekker gaat?? en wat werkt het beste om op tijd te komen..Klinkt makkelijk maar is het niet voor iedereen
Ik blow bijna dagelijks en kom meestal ook 4 van de 5 keer te laat in een week
Ik word altijd wel gewekt door de wekker op tijd maar volgens mij is de snooze knop bij mij aan het overlijden
Wat doen jullie als de wekker gaat?? en wat werkt het beste om op tijd te komen..Klinkt makkelijk maar is het niet voor iedereen
