Koop deze wekker, de propellor vliegt dan door de kamer en de wekker gaat af. Maar de wekker stopt pas als de propellor weer op de wekker zit. Zo word je zeker wakker
.
Petrovic zei:Koop deze wekker, de propellor vliegt dan door de kamer en de wekker gaat af. Maar de wekker stopt pas als de propellor weer op de wekker zit. Zo word je zeker wakker.
![]()
vode zei:Thank god dat mijn biologische klok mij een tien min voor mijn wekker wakker maakt en ik dan zonder problemen mijn bed uit rolBen ook nooit te laat gekomen door te laat opstaan
![]()
cropp zei:vode zei:Thank god dat mijn biologische klok mij een tien min voor mijn wekker wakker maakt en ik dan zonder problemen mijn bed uit rolBen ook nooit te laat gekomen door te laat opstaan
![]()
klopt, ik word altijd wakker met het idee dat die kutwekker over 10 minuten gaat, dan doe ik hem uit en ga ik naar beneden
vode zei:cropp zei:vode zei:Thank god dat mijn biologische klok mij een tien min voor mijn wekker wakker maakt en ik dan zonder problemen mijn bed uit rolBen ook nooit te laat gekomen door te laat opstaan
![]()
klopt, ik word altijd wakker met het idee dat die kutwekker over 10 minuten gaat, dan doe ik hem uit en ga ik naar beneden
Chilll toch![]()
cropp zei:vode zei:cropp zei:klopt, ik word altijd wakker met het idee dat die kutwekker over 10 minuten gaat, dan doe ik hem uit en ga ik naar beneden
Chilll toch![]()
ik chill altijd, mijn leven gaat op een tropentempo
cropp zei:vode zei:Thank god dat mijn biologische klok mij een tien min voor mijn wekker wakker maakt en ik dan zonder problemen mijn bed uit rolBen ook nooit te laat gekomen door te laat opstaan
![]()
Dat heb ik dus ook, ook al zet ik de wekker elke dag op een verschillende tijd, zeer handigvode zei:Thank god dat mijn biologische klok mij een tien min voor mijn wekker wakker maakt en ik dan zonder problemen mijn bed uit rolBen ook nooit te laat gekomen door te laat opstaan
![]()
KurikintonFox zei:hee pinheadlarry
wie is die enge vrouw in die badkuip![]()
pinheadlarry zei:
vode zei:Verwarming uitzetten is een goeie! Ik zet zodra ik in mn warme bedje lig de verwaming uit zodat het snachts afkoelt. Dan word je sochtends fris wakker zonder dichtgeplakte ogen en korstenneus door de vorige avondjoint![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."