Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTe laat op werk/school door blowen

Te laat op werk/school door blowen

35 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
BganjaB zei:
Zazuu. zei:
gewoon je telefoon wekker zetten en dan je ringtone als geluidje.

eerst werd ik wakkers met een kutgevoel van die wekker

nu denk ik, oh shit de telefoon, zoeken, opnemen
en dan blijkt het de wekker te zijn en ga ik wakker worden
Klik om te vergroten...

hier kan je toch niet iedere dag intrappen :confused: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

kheb nog een andere wekker die ook afgaat
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zet m'n wekker elke werkdag om 5u30 nochtans blow ik elke dag minstens 2 joints.. ik kan me gewoon niet veroorloven om te laat te komen, ik heb een huur en een familie... ik kan m'n werk niet zomaar verliezen, zal wellicht ook door dat komen dat ik elke dag goed opsta
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#3
Komt me hier allemaal bekend voor.
Ik kwam er vroeger in het middelbaar ook altijd te laat door. Elke morgen.
Ze hadden beter een "op-tijd" formulier gemaakt voor mij ipv eentje voor het te laat zijn. Het secretariaat heeft zelfs een extra lijst opgesteld voor mijn te-laat-komen.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ik kom wel vaak te laat school, maar dan maak het ook niet zoveel uit.
maar ergens anders niet.
J
JW27Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb hier dus ook last van, 's avonds niet voor 4 uur kunnen slapen (behalve met een jointje), de volgende ochtend druk ik de wekker in m'n slaap uit en ga ik weer lekker op bed liggen.

Mijn wekker staat aan de andere kant van de kamer, is zo'n 2 meter lopen. En er zit een rand om mijn bed heen, dus je zou zeggen dat ik dan wel wakker moet worden.

De wekker heb ik open geschroefd, de draadjes naar het minuscule speakertje doorgeknipt, aangesloten op een versterker, en daar een woofertje op aangesloten. Het heeft 2 dagen geholpen, de dag daarna drukte ik hem weer lekker in m'n slaap uit.


Ik denk niet dat het door de wiet komt, dit heb ik al zo lang ik me kan herinnerenen, en dan vooral 's winters. Ik blow alleen in het weekend, en zo nu en dan door de week (ben nu 1 aan het draaien :stoned:).
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hebben jullie sóchtends ook moeite om op tijd op werk of school te zijn... :rolleyes:
Ik blow bijna dagelijks en kom meestal ook 4 van de 5 keer te laat in een week :stoned:

Ik word altijd wel gewekt door de wekker op tijd maar volgens mij is de snooze knop bij mij aan het overlijden :grin:

Wat doen jullie als de wekker gaat?? en wat werkt het beste om op tijd te komen..Klinkt makkelijk maar is het niet voor iedereen :mrgreen:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kan absoluut niet met wekkers omgaan en moest er meestal 3 achter elkaar zetten, om de 10 minuten ofzo. Één keer moest ik nog leren voordat ik 's ochtends naar school moest. Toen had ik mijn wekker onder mijn boek gelegd met daaronder een briefje:

kerel, je moet me vertrouwen het is beter als je gaat leren, anders heb je later spijt
Klik om te vergroten...

Dat is de enige keer dat ik ooit nog ging leren i.p.v. slapen.

Ik blow trouwens elke dag.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik blow ook heel veel maar ik kom wel op tijd, maakt niet uit of je stoned bent, maar hoe je stoned bent, aan mij zul je het niet merken als ik stoned ben hoor

leer nou maar van je fouten
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#9
1 van de redenen waarom ik ben gestopt ben met blowen.
ik slaap er heerlijk op,,maar ik word niet meer wakker, slaap door mn 2 wekkers heen.

wat ik doe als de wekker gaat..
ik druk eerst 30 keer op de knop..draai me nog 20 keer om..en dan pas kom ik uit bed.
heb ze dan ook iets vroeger gezet, dan heb ik meer tijd om wakker te worden en stap ik optijd mn bed uit :)
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
hee pinheadlarry
wie is die enge vrouw in die badkuip :tearsofjoy:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Koop deze wekker, de propellor vliegt dan door de kamer en de wekker gaat af. Maar de wekker stopt pas als de propellor weer op de wekker zit. Zo word je zeker wakker :grin: .
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Petrovic zei:
Koop deze wekker, de propellor vliegt dan door de kamer en de wekker gaat af. Maar de wekker stopt pas als de propellor weer op de wekker zit. Zo word je zeker wakker :grin: .
Klik om te vergroten...

:grin: Is die echt :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jazeker, ik heb hem, normaal sla ik mijn snoozer uit in me slaap. Maar nu moet ik dus zoeken waar die klote propellor in mij kamer ligt, dus lichten dat ding als een gek zoeken en als je hem eenmaal gevonden heb ben je klaarwakker. :P

VEEL beter dan die philips ligt geeft werken
Echt een aanrader voor degene die moeilijk uit bed komt

Edit:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Thank god dat mijn biologische klok mij een tien min voor mijn wekker wakker maakt en ik dan zonder problemen mijn bed uit rol :grin: Ben ook nooit te laat gekomen door te laat opstaan :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
vode zei:
Thank god dat mijn biologische klok mij een tien min voor mijn wekker wakker maakt en ik dan zonder problemen mijn bed uit rol :grin: Ben ook nooit te laat gekomen door te laat opstaan :)
Klik om te vergroten...

klopt, ik word altijd wakker met het idee dat die kutwekker over 10 minuten gaat, dan doe ik hem uit en ga ik naar beneden
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#16
[/quote]


dat ding moet ik ook hebben,,,waar zijn die verkrijgbaar?
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#17
cropp zei:
vode zei:
Thank god dat mijn biologische klok mij een tien min voor mijn wekker wakker maakt en ik dan zonder problemen mijn bed uit rol :grin: Ben ook nooit te laat gekomen door te laat opstaan :)
Klik om te vergroten...

klopt, ik word altijd wakker met het idee dat die kutwekker over 10 minuten gaat, dan doe ik hem uit en ga ik naar beneden
Klik om te vergroten...


Chilll toch :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
vode zei:
cropp zei:
vode zei:
Thank god dat mijn biologische klok mij een tien min voor mijn wekker wakker maakt en ik dan zonder problemen mijn bed uit rol :grin: Ben ook nooit te laat gekomen door te laat opstaan :)
Klik om te vergroten...

klopt, ik word altijd wakker met het idee dat die kutwekker over 10 minuten gaat, dan doe ik hem uit en ga ik naar beneden
Klik om te vergroten...


Chilll toch :grin:
Klik om te vergroten...

ik chill altijd, mijn leven gaat op een tropentempo
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#19
cropp zei:
vode zei:
cropp zei:
klopt, ik word altijd wakker met het idee dat die kutwekker over 10 minuten gaat, dan doe ik hem uit en ga ik naar beneden
Klik om te vergroten...


Chilll toch :grin:
Klik om te vergroten...

ik chill altijd, mijn leven gaat op een tropentempo
Klik om te vergroten...


Aaight, ik snap jou
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#20
cropp zei:
vode zei:
Thank god dat mijn biologische klok mij een tien min voor mijn wekker wakker maakt en ik dan zonder problemen mijn bed uit rol :grin: Ben ook nooit te laat gekomen door te laat opstaan :)
Klik om te vergroten...

klopt, ik word altijd wakker met het idee dat die kutwekker over 10 minuten gaat, dan doe ik hem uit en ga ik naar beneden
Klik om te vergroten...

Ik heb dat ook vaak dat ik eerder wakker ben dan de wekker, druk ik hem uit en ga ik verder pitten :wave: :grin:

Ik ga is opzoek naar die propellorwekker :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."