Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTe laat op werk/school door blowen

Te laat op werk/school door blowen

35 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
pinheadlarry zei:
Klik om te vergroten...


dat ding moet ik ook hebben,,,waar zijn die verkrijgbaar?[/quote]
http://www.bestelklokken.nl/Wekkers_567 ... -klok.html
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hahaha leuke wekker hier boven!
Gelukkig heb ik het geluk dat ik meestal voor de wekker wakker wordt. En anders sta ik vlug op als ik hem hoor :wink:
p
paddobenneLid
01-01-2024, 00:00
#3
dikke lijn speed :)

(nee grapje)

verwarming uitzetten, is dangoed koud als je opstaat. direct wakker :)

ik blow al 16 jaar en in ben (bijna) altijd op tijd haat het als bepaalde mensen te laat zijn.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Verwarming uitzetten is een goeie! Ik zet zodra ik in mn warme bedje lig de verwaming uit zodat het snachts afkoelt. Dan word je sochtends fris wakker zonder dichtgeplakte ogen en korstenneus door de vorige avondjoint :grin:
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#5
vode zei:
Verwarming uitzetten is een goeie! Ik zet zodra ik in mn warme bedje lig de verwaming uit zodat het snachts afkoelt. Dan word je sochtends fris wakker zonder dichtgeplakte ogen en korstenneus door de vorige avondjoint :grin:
Klik om te vergroten...

Ik vind het dan juist zo lekker warm onder de deken, dat ik gewoon blijf liggen, weer inslaap val en uiteindelijk weer te laat kom. :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kigh zei:
vode zei:
Verwarming uitzetten is een goeie! Ik zet zodra ik in mn warme bedje lig de verwaming uit zodat het snachts afkoelt. Dan word je sochtends fris wakker zonder dichtgeplakte ogen en korstenneus door de vorige avondjoint :grin:
Klik om te vergroten...

Ik vind het dan juist zo lekker warm onder de deken, dat ik gewoon blijf liggen, weer inslaap val en uiteindelijk weer te laat kom. :grin:
Klik om te vergroten...
Dat heb ik nou ook, ik vind het heerlijk om wakker te worden met het alleen het puntje van mijn neus koud, maar dan kom ik heel moeilijk mijn bed uit, dan is het zo warm en knus.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
Kigh zei:
vode zei:
Verwarming uitzetten is een goeie! Ik zet zodra ik in mn warme bedje lig de verwaming uit zodat het snachts afkoelt. Dan word je sochtends fris wakker zonder dichtgeplakte ogen en korstenneus door de vorige avondjoint :grin:
Klik om te vergroten...

Ik vind het dan juist zo lekker warm onder de deken, dat ik gewoon blijf liggen, weer inslaap val en uiteindelijk weer te laat kom. :grin:
Klik om te vergroten...
Dat heb ik nou ook, ik vind het heerlijk om wakker te worden met het alleen het puntje van mijn neus koud, maar dan kom ik heel moeilijk mijn bed uit, dan is het zo warm en knus.
Klik om te vergroten...

pfff hou op, woon in een redelijk oud huis wat niet zo goed geisoleerd is. laat snachts altijd maar de kachel een klein beetje aan anders is het echt ijskoud.
ben vorige winter zelfs een week bij mn ouders gaan slapen maar
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee kou is lekker. Vooral als je wakker wordt met een heel dun laagje ijs op de (waterdichte wegens katten) sprei.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
gewoon je telefoon wekker zetten en dan je ringtone als geluidje.

eerst werd ik wakkers met een kutgevoel van die wekker

nu denk ik, oh shit de telefoon, zoeken, opnemen
en dan blijkt het de wekker te zijn en ga ik wakker worden
B
BganjaBLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zazuu. zei:
gewoon je telefoon wekker zetten en dan je ringtone als geluidje.

eerst werd ik wakkers met een kutgevoel van die wekker

nu denk ik, oh shit de telefoon, zoeken, opnemen
en dan blijkt het de wekker te zijn en ga ik wakker worden
Klik om te vergroten...

hier kan je toch niet iedere dag intrappen :confused: :mrgreen:
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#11
als ik geblowt heb wil ik niet me bed uit komen.. lig veelste lekker
word wel altyd voor de wekker wakker of schrik me de pleuris als ie afgaat.
en moet me bed uit om dat pokke ding uit te zetten
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
BganjaB zei:
Zazuu. zei:
gewoon je telefoon wekker zetten en dan je ringtone als geluidje.

eerst werd ik wakkers met een kutgevoel van die wekker

nu denk ik, oh shit de telefoon, zoeken, opnemen
en dan blijkt het de wekker te zijn en ga ik wakker worden
Klik om te vergroten...

hier kan je toch niet iedere dag intrappen :confused: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

kheb nog een andere wekker die ook afgaat
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik zet m'n wekker elke werkdag om 5u30 nochtans blow ik elke dag minstens 2 joints.. ik kan me gewoon niet veroorloven om te laat te komen, ik heb een huur en een familie... ik kan m'n werk niet zomaar verliezen, zal wellicht ook door dat komen dat ik elke dag goed opsta
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#14
Komt me hier allemaal bekend voor.
Ik kwam er vroeger in het middelbaar ook altijd te laat door. Elke morgen.
Ze hadden beter een "op-tijd" formulier gemaakt voor mij ipv eentje voor het te laat zijn. Het secretariaat heeft zelfs een extra lijst opgesteld voor mijn te-laat-komen.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ik kom wel vaak te laat school, maar dan maak het ook niet zoveel uit.
maar ergens anders niet.
J
JW27Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb hier dus ook last van, 's avonds niet voor 4 uur kunnen slapen (behalve met een jointje), de volgende ochtend druk ik de wekker in m'n slaap uit en ga ik weer lekker op bed liggen.

Mijn wekker staat aan de andere kant van de kamer, is zo'n 2 meter lopen. En er zit een rand om mijn bed heen, dus je zou zeggen dat ik dan wel wakker moet worden.

De wekker heb ik open geschroefd, de draadjes naar het minuscule speakertje doorgeknipt, aangesloten op een versterker, en daar een woofertje op aangesloten. Het heeft 2 dagen geholpen, de dag daarna drukte ik hem weer lekker in m'n slaap uit.


Ik denk niet dat het door de wiet komt, dit heb ik al zo lang ik me kan herinnerenen, en dan vooral 's winters. Ik blow alleen in het weekend, en zo nu en dan door de week (ben nu 1 aan het draaien :stoned:).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."