Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoelang THC in bloed en pis?

Hoelang THC in bloed en pis?

35 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
"Goedemiddag Petre."
"Hai."
"Wij hebben u getest en wij zijn tot de volgende conclusie gekomen: Uw bloed bestaat uit 99,9 procent THC."
"Oh."
g
greenpowerLid
Het zit zo qua hoeveelheid blowen:

Vorige week voor het laatst gedaan, daarvoor 3 weken zeg maar 3x per week (wel in grote hoeveelheden) en daarvoor 5 weken elke dag veel geblowt.
R
RielLid
dat lijkt me niet echt betrouwbaar. mja zou kunnen.
g
geekosLid
gewoon water drinken in massale hoeveelheden, bloed gaat verdunnen en je pist er de thc zo uit (ben geen wetenschapper maar dit lijkt mij volstrekt logisch)

gary09 zei:
k blow bijna elke dag een paar jointjes, eet spacecake etc. Nou ben k ziek geworden en moet naar de dokter en die test altijd mn bloed... Zullen ze me ook op thc testen of vinden? P.s. Toen k voor de laatste keer egt ziek was, blowde k nog niej (jaartje geleden)
Klik om te vergroten...

niets voor schrik van te hebben normaal gezien, op latere leeftijd moeten veel mensen op bloedonderzoek en dat heeft niets met drugs te maken, is allemaal voor cholesterol en die shit

ze gaan je nooit testen op drugs als ze ook geen vermoeden hebben dat die drugs in je bloed zitten (tenzij je topsport doet fzo)
b
buzzriderLid
Riel zei:
dat lijkt me niet echt betrouwbaar. mja zou kunnen.
Klik om te vergroten...
Ik weet ook niet juist hoe het werkt, ik vraag me ook af hoe dat in pricipe kan .
c
croppLid
hangt er maar vanaf hoeveel je blowt
b
buzzriderLid
cropp zei:
hangt er maar vanaf hoeveel je blowt
Klik om te vergroten...
Klopt ook. Hoe meer thc in het bloed, hoe langer het duurt eer het eruit gefilterd kan worden.
Net als met een zandloper, hoe groter de inhoud van de bokaal, hoe langer het duurt eer alles kan doorlopen.
W
WromtraxeLid
greenpower zei:
loadrunner zei:
ga geen azijn of die shit drinken, is alleen maar slecht voor je maag. Gewoon geen vette dingen eten, een beetje meer water drinken( dus niet ineens 3 liter extra), veel zweten, sporten. Naar de sportschool.
Klik om te vergroten...

Oke :wink:, dat dacht ik dus ook al. Eet niet vet (zo min mogelijk) drink meer water, neem vitamine suplementen en doe al aan sport :P.

Zie wel hoe het loopt
Klik om te vergroten...
- Sporten
- Water drinken (of andere sappen)
- Vitamine nemen
- Tijdje (des te lekkerder als je weg bent uit de dokter) niet blowen
- `Weinig vet eten
c
croppLid
Wromtraxe zei:
greenpower zei:
loadrunner zei:
ga geen azijn of die shit drinken, is alleen maar slecht voor je maag. Gewoon geen vette dingen eten, een beetje meer water drinken( dus niet ineens 3 liter extra), veel zweten, sporten. Naar de sportschool.
Klik om te vergroten...

Oke :wink:, dat dacht ik dus ook al. Eet niet vet (zo min mogelijk) drink meer water, neem vitamine suplementen en doe al aan sport :P.

Zie wel hoe het loopt
Klik om te vergroten...
- Sporten
- Water drinken (of andere sappen)
- Vitamine nemen
- Tijdje (des te lekkerder als je weg bent uit de dokter) niet blowen
- `Weinig vet eten
Klik om te vergroten...
presies goed
p
psych-outLid
ah is jammer,
ik heb ook ong. hetzelfde probleem gehad (test)
ze zoeken naar de afbraakstoffen van een drugs,
en wiet blijft er maar eventjes in als je bv 1 joint op een week hebt gerookt ofzo.
maar als je nu dagelijks een hoge hoeveelheid rookt
kan het er tot 30dagen in je urine blijven.
elke soort drugs (afbraakstoffen) blijft langer aantoonbaar in urine dan in het bloed.
succes
b
busterLid
thc, kan tot 4 maanden worden aangetoond in de urine, bij dagelijks gebruik. maar zelfs na jaren van niet gebruiken kan de thc zelfs nog gevonden worden. de reden waarom is dat thc zich opslaat in je lichaamsvetten. de meeste kennen het wel, als je gaat trainen dat iemand tegen je zegt dat je naar wiet stinkt terwijl je weet dat het niet mogelijk is, maar dan scheidt je thc uit via je porien. daarbij komt ook nog eens dat thc een lichaamseigen stof is. ga noou geen zooi drinken om de waardes omlaag te brengen. je wordt er alleen maar ziek van. de eingste mannier om een sneltester te v ervaklsen is, de urine verdunnen. als je pis naar het lab wordt opgestuurd ben je de sjaak als je het verdund hebt. je wordt gepakt op het gehalte creatine (bezinksel) in je urine. wel fabeltjes gehoord over chloor over je vinger te doen en daaroverheen te pissen maar ik heb mijn bedenkingen. ik ben van de overtuiging dat je het bete gewoon eerlijk kan zijn, kom je veel verder mee. ook al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel.
B
BonerLid
buster zei:
thc, kan tot 4 maanden worden aangetoond in de urine, bij dagelijks gebruik. maar zelfs na jaren van niet gebruiken kan de thc zelfs nog gevonden worden. de reden waarom is dat thc zich opslaat in je lichaamsvetten. de meeste kennen het wel, als je gaat trainen dat iemand tegen je zegt dat je naar wiet stinkt terwijl je weet dat het niet mogelijk is, maar dan scheidt je thc uit via je porien. daarbij komt ook nog eens dat thc een lichaamseigen stof is. ga noou geen zooi drinken om de waardes omlaag te brengen. je wordt er alleen maar ziek van. de eingste mannier om een sneltester te v ervaklsen is, de urine verdunnen. als je pis naar het lab wordt opgestuurd ben je de sjaak als je het verdund hebt. je wordt gepakt op het gehalte creatine (bezinksel) in je urine. wel fabeltjes gehoord over chloor over je vinger te doen en daaroverheen te pissen maar ik heb mijn bedenkingen. ik ben van de overtuiging dat je het bete gewoon eerlijk kan zijn, kom je veel verder mee. ook al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel.
Klik om te vergroten...
onzin, zeker niet bij urine! Het maximum is 6 weken in de urine maar uit ondervinding is het na 3 weken helemaal uit je plas!
b
busterLid
ik heb me vroeger moeten onderwerpen aan urinecontroles waaruit blijkt dat het 4 maanden in mijn urine aanwezig was. terwijl toch zekerr weet dat ik niet heb geblowd in die periode. al met al had ik die periode voor de uc's wel buitensporig veel geblowd. maar uit de ervaring is het gebleken dat het idd kan.
W
WietjeLid
greenpower zei:
Ik krijg ook controle op urine. Maar dit gaat gewoon thuis gebeuren. Iemand ideeen om zo'n test te omzeilen, heb gehoord dat als je azijn drinkt thc sneller weg gaat. Maar de gene waar ik dat van hoorde wist dat ook niet zeker, iemand hier advies over?
Klik om te vergroten...
gewoon aan een cleane maat vragen om een potje pis klaar te zetten ^^
zo hou je die bij en giet je die in dat potje van de dokter
MOEST je het echt geheim willen houden :tongueout:
c
croppLid
loadrunner zei:
laat een kennis en een condoom pissen, hang die aan een touwtje om je nek, zodat ie warm blijft door je lichamswarmte. moet je een bakje volpissen, maak dan een gaatje in die condoom.
Klik om te vergroten...

wat zeg je dan als je uitgekleed in de rij moet gaan staan?

stoma?
g
greenpowerLid
Bij sommige mensen hebben ze geen microscoop nodig, ze zien gewoon stukken groen in het bloed zitten.
b
bram86Lid
cropp zei:
loadrunner zei:
laat een kennis en een condoom pissen, hang die aan een touwtje om je nek, zodat ie warm blijft door je lichamswarmte. moet je een bakje volpissen, maak dan een gaatje in die condoom.
Klik om te vergroten...
:P :mrgreen: :grin:

wat zeg je dan als je uitgekleed in de rij moet gaan staan?

stoma?
Klik om te vergroten...
lol :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
b
buzzriderLid
buster zei:
ik heb me vroeger moeten onderwerpen aan urinecontroles waaruit blijkt dat het 4 maanden in mijn urine aanwezig was. terwijl toch zekerr weet dat ik niet heb geblowd in die periode. al met al had ik die periode voor de uc's wel buitensporig veel geblowd. maar uit de ervaring is het gebleken dat het idd kan.
Klik om te vergroten...
Bij mij vonden ze 2 weken later fzo niets meer terug :confused:
b
buzzriderLid
bram86 zei:
ik heb 2 dage na men eerste keer xtc ook bloed laten trekken , huisdokter heeft daar nix n gezegt :)
Klik om te vergroten...
Wss omdat ze daar niet specifiek naar gezocht hebben.
b
bram86Lid
buzzrider zei:
bram86 zei:
ik heb 2 dage na men eerste keer xtc ook bloed laten trekken , huisdokter heeft daar nix n gezegt :)
Klik om te vergroten...
Wss omdat ze daar niet specifiek naar gezocht hebben.
Klik om te vergroten...

Dacht ik ook al

Ik had toen een serieuze hoeveelheid THC in me bloed ook :) ze doen het niet zolang ze het niet weten of moeten zoeken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."