laat een kennis en een condoom pissen, hang die aan een touwtje om je nek, zodat ie warm blijft door je lichamswarmte. moet je een bakje volpissen, maak dan een gaatje in die condoom.
lolcropp zei::Ploadrunner zei:laat een kennis en een condoom pissen, hang die aan een touwtje om je nek, zodat ie warm blijft door je lichamswarmte. moet je een bakje volpissen, maak dan een gaatje in die condoom.![]()
![]()
wat zeg je dan als je uitgekleed in de rij moet gaan staan?
stoma?
Bij mij vonden ze 2 weken later fzo niets meer terugbuster zei:ik heb me vroeger moeten onderwerpen aan urinecontroles waaruit blijkt dat het 4 maanden in mijn urine aanwezig was. terwijl toch zekerr weet dat ik niet heb geblowd in die periode. al met al had ik die periode voor de uc's wel buitensporig veel geblowd. maar uit de ervaring is het gebleken dat het idd kan.
Wss omdat ze daar niet specifiek naar gezocht hebben.bram86 zei:ik heb 2 dage na men eerste keer xtc ook bloed laten trekken , huisdokter heeft daar nix n gezegt![]()
buzzrider zei:Wss omdat ze daar niet specifiek naar gezocht hebben.bram86 zei:ik heb 2 dage na men eerste keer xtc ook bloed laten trekken , huisdokter heeft daar nix n gezegt![]()
loadrunner zei:ga geen azijn of die shit drinken, is alleen maar slecht voor je maag. Gewoon geen vette dingen eten, een beetje meer water drinken( dus niet ineens 3 liter extra), veel zweten, sporten. Naar de sportschool.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."