Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb twee maanden geleden echt een rare en beangstigende ervaring gehad met het roken van wiet. Op een feestje met heel veel drukte en veel volk wiet zitte roken, voor die keer had ik het nog wel gedaan maar helemaal niet vaak, misschien 3 of 4 keer. Het was heel warm en druk. Na een tijdje werd ik echt heel stoned, op een bepaald moment voelde het ook aan alsof de zwaartekracht precies feller en feller begon te worden, mijn voeten plakte precies aan de grond. Daarna begon precies alles te bewegen, de vloer begon precies te schommelen en ik had moeite met mn evenwicht te houden, toen begon het feller en feller te worden en op een bepaald moment werd het ineens pikzwart voor mijn ogen en viel ik op de grond, mijn vrienden hebben me toen naar buite moeten sleuren door al het volk. Toen kwam ik terug wat op mijn positieve maar 5 minuten later werd het opnieuw zwart voor mijn ogen en hebben mijn vrienden mij weer recht moeten houden, ik trilde ook heel hevig. Na 5 minuten ging het terug beter, daarna nog halfuur ofzo fameus zitte trille en toen was het volledig over. Sinsdien nog redelijk wat geblowd maar nooit meer zo een ervaring gehad of wat er in de buurt kwam, kan iemand mij verklaren wat hier gebeurde. Was het door de drukte en de warmte dat ik ineens zwart voor mijn ogen zag? Of kwam het doordat ik nog niet zovaak wiet had gerookt. Iemand dit nogal meegemaakt?"
"Ik zou graag eens wietmelk maken met een vriend maar ik heb hier al zoveel verschillende dingen gelezen op het forum dat ik niet meer weet hoe het nu juist moet en of het wel mogelijk is Sommige zeggen dat het met wiet niet gaat, alleen maar met hasj? Is dit waar? Dan als ik mijn melk in mijn pan doe hoeveel melk moet dit dan zijn, zo een halve liter voor een halve gram? En is het oke als ik het met half volle melk doe en wat roomboter of moet het echt met volle melk zijn? En als ik dan de wiet er in gooi is het dan best dat het kookt of net niet kookt? En hoelang moet ik het dan laten staan, sommige zeggen 10 minuten maar ik heb ook al gelezen dat het een uur moest dus iemand die mij kan helpen want het zou zonde zijn om die wiet zomaar te verspillen!!"
"Ik moet over 2 weken naar de dokter voor mijn bloed en mijn pis te laten controleren. Nu heb ik twee vragen, als je zomaar naar de dokter gaat kijken ze dan ook of je drugs in je bloed hebt zitten of niet? Zo ja, zou mijn test dan positief zijn, ik lees op veel sites als je soms blowt is het maar 1a2 weken zichtbaar is, maar wat is nu soms, ik doe zo 1jointje ongeveer per weekend, dit weekend wel 2 ofzo (geen pure met tabak vermengd). Zou ik als ik nu stop voor 2 weken, over 2 weken positief testen of niet??"