Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is een sterke wiet ?

Wat is een sterke wiet ?

25 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou is Purple Haze proberen :)
Of White Widow :) Woej, dan zweef je echt.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zou silver haze of amnesia halen, en als hash super polm
k
kicknoizeLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat is een sterke wiet soort?

en qua kwaliteit/prijs verhouding ?

Want van paar joints uit de stad word ik niet snel stoned..
k
kicknoizeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oke,

zal es daar naar kijken,
weet iemand ook toevallig hoe duur zoiets is ?
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#5
eeyman :grin:

zou voor super zilver haze of amnesia gaan .
ook kanje white widow of afgaan (hasj) allemaal wel goed.
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#6
cropp zei:
ik zou silver haze of amnesia halen, en als hash super polm
Klik om te vergroten...

Toch vind ik polm beter als super polm en dat soort dingen, als wiet raad ik je vrijwel elke haze variant aan, white widdow kan ook erg lekker zijn. Maar mijn aanrader is k2.
k
kicknoizeLid
01-01-2024, 00:00
#7
en hoeduur is dat?

prijs per gram ?
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#8
€10->€15 de gram ongeveer.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#9
€10->€15 de gram ongeveer.
Klik om te vergroten...
:openmouth: Das wel aardig duur... Bij mij staat Amnesia wel als sterkste bekend. In Rotterdam betaal je er geloof ik ook meer voor dan voor de andere wietsoorten en dat is dan ook wel zo'n 12 euro per gram. Maar voor andere wietsoorten die ook gewoon sterk zijn, zoals White Widow, betaal je hier in Rotterdam geloof ik zo'n 8 euro per gram.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Das wel aardig duur
Klik om te vergroten...

Achjaaaa, je bent jong en je wilt wat, zo denk ik altijd maar. :rock:
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik sluit me aan bij cropp, amnesia en silver haze dus.

Heb ook al gehoord van genetisch gemanipuleerde weed (planten) die het maximum aan THC zou kunnen halen uit je weed. Nu, 'k weet niet of dit juist is.

Grtz :wave:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hey

ik raad je idd ook AMNESIA aan of een andere HAZE soort , deze staan bekend om hun sterk karakter en stevige HIGH zoals vele hier zeggen zijn deze wel wat duurder maar ey waatt...

Als je voor de goedkopere wiet wil gaan zou ik eerder denken aan Power plant , deze staat bekend om zijn dikke thc knoppen en lage prijs

Puur rollen is ook altijd sLim
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
kicknoize zei:
en hoeduur is dat?

prijs per gram ?
Klik om te vergroten...

northern light is ongeveer 8 euro per gram, en power plant en bio spec. ongeveer ook zo iets
k
kicknoizeLid
01-01-2024, 00:00
#14
en in de omgeving van groningen ?
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
cropp zei:
kicknoize zei:
en hoeduur is dat?

prijs per gram ?
Klik om te vergroten...

northern light is ongeveer 8 euro per gram, en power plant en bio spec. ongeveer ook zo iets
Klik om te vergroten...
ik heb mijn northern light kunnen kopen voor 5 /gram KerstSpecial :hearteyes:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#16
White Widow. Lekker veel er in.
Dan zweef je. Echt waar... :hearteyes:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wietje zei:
cropp zei:
kicknoize zei:
en hoeduur is dat?

prijs per gram ?
Klik om te vergroten...

northern light is ongeveer 8 euro per gram, en power plant en bio spec. ongeveer ook zo iets
Klik om te vergroten...
ik heb mijn northern light kunnen kopen voor 5 /gram KerstSpecial :hearteyes:
Klik om te vergroten...

zowiezo heb je hier waar ik woon maar een shop, dus die drijft de prijs een beetje op, meestal ga ik naar illegale dealers omdat je daar grote toppen voor weinig krijgt of naar eindhoven.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Santa en edelweiss zijn hier ook gewoon E 6,- de gram.
Is idd ook erg goed spul.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Alle haze soorten zijn natuurlijk het lekkerst en daar wordt je het meest stoned van.

De Prijs/Kwaliteit verhouding is ongeveer E 11,- / 9 qua cijfer.

Dan heb je Skunk, White Widow en PP (powerplant of powerpunch) E 6,- / 8 qua cijfer.

Thai moet je niet nemen. is volgens mij E 3,- / 2,5 qua cijfer

Dus Prijs/Kwaliteit komt de "normale" wiet er het beste uit.
Als je geld zat hebt is de Haze wiet het meest geschikt. Maar dat voel je dus wel aan je portemonnee.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ik iets minder te besteden heb haal ik meestal Santa, Edelweiss schijnt ook goed te zijn. Als ik wat meer heb haal ik White Widow en binnenkort ga ik Power Plant uitproberen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."