Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeerlijk eten

Heerlijk eten

66 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik in utrecht ben doet een mario het inderdaad ook altijd erg goed :grin:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Adrenochroom zei:
haha dat klinkt wel geniaal! :grin:

Broodje Mario is inderdaad lekker, eerst at ik een poos minstens een per week en toen waren ze ineens een tijdje heel vies :P

Ik ben van de kaas omelet trouwens!

Klik om te vergroten...

Die mag je morgen voor me maken, haha :beer:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Doe mij maar een pannenkoeken met kip of pasta met vlees en een lekker sausje :hearteyes: Eten is vooral lekker wanneer je echt knetter high bent van een lekker stuk pure wiet die je in de bong heb geknald :hearteyes:
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#4
snoep :hearteyes:
K
KatsujinkenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jeez, wat niet?

- Ben & Jerry's
- Omelette du fromage
- Rookworst van de HEMA

:grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik vul een thermoscan met kokend water, en doe daar twee blikken vol knakworsten in. alvast een paar bakjes met saus vullen ( mosterd, chilisaus en mayonaise)

witte punt broodjes (stuk of 15)alvast opensnijden en wat gesneden uien ertussen doen.

als ie inslaat, zijn de worstjes lekker warm, en kan je gewoon aan een stuk door blijven schranzen.

-----

anders, pistoletje opensnijden, pizzasaus, salami , uien en kaas erop

10 minuten op 180 graden in de oven
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#7
miljoenen dingen hierzo...:tongueout:

pizza croissants van de super, (kersen :hearteyes: ) taart, knakworsten(koud warm, fuck it), schoudercarbonade, kippenpoten, en ALLE restjes..

Daarom neem ik zo weinig mogelijk geld mee als ik ga blowen..
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#8
als ik knetterstoned ben ga ik altijd friet bakke, om me na 5 minute te realiseren dat ik niet eens weet hoe lang het erin moet enzo dus alles aanbrand zeg maar
M
MoonlightInfernoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dumpy zei:
Broodje Mario, de trots van Utrecht :sunglasses:



deze foto vond ik even snel, maak zelf nog wel eens een hippe foto als ik niet stoned ben.
Klik om te vergroten...
:hearteyes:

Eerst de Andersom in duiken en dan zo'n heerlijke Italiaanse bol.

Life's good.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
frieten, pizza en kebak :hearteyes:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ik krijg honger van deze topic :(
]
]-[IG]-[Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Van die lekker ruikende zoete rommel die je bij van die kleine eet-winkeltjes ziet liggen. Dingen als donuts, tompoezen, roze koeken en bonbons zijn bijv lekker. :grin:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik vreet alles wat los en vast zit als ik stoned ben, daarom eet ik vaak voor ik mn joint opsteek
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Skippy zei:
ik vreet alles wat los en vast zit als ik stoned ben, daarom eet ik vaak voor ik mn joint opsteek
Klik om te vergroten...

nee man..

lekker half lege maag, smoke, en je maag gaat knorren..

FEEDING FRENZIE :hearteyes:
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, eten gvd :mrgreen:
Ik kan me helemaal vol proppen, 1 joint roken en weer opnieuw beginnen :beer:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#16
Skippy zei:
ik vreet alles wat los en vast zit als ik stoned ben, daarom eet ik vaak voor ik mn joint opsteek
Klik om te vergroten...

Er is ook niks lekkerder dan een joint na het eten. :P
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#17
vooral frieten, hamburgers, kebab, worstenbroodjes, pannekoeken, verschillende soorten pasta's, vlees!, rauwe groenten, wok met rijst, chinees, mexicaans, chips, nootjes, limonade, cola, multi-vruchtensapjes, water, bier...

niet zo graag aardappelen, boterhammen,... dat vind ik te droog en dan ben ik de hele tijd aan het drinken met buikpijn van het te veel drinken tot gevolg :P

ooh, ik was ook nog de snoepjes vergeten, vooral die snoepjes die niet te hard zijn en met suiker op of die (een beetje) zuur zijn
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als mijn geest ontgift moet worden van alle gedachtens die ernaar toe kunnen lijden dat ik een drug ga gebruiken die ik helemaal niet wil gebruiken, dan heb ik maandenlang vreetkicks. Voor vreetkicks heb je geen cannabis voor nodig mensen! Dan maar als een vetzak over straat lopen.. :(
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#19
gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken
Ik weeg net genoeg, hoeveel ik ook eet.. ik denk dat ik gewoon altijd maar een beetje opneem en ik heb ook bijlange niet altijd vreetkicks.

En waarom denk je (of zo leid ik toch af) dat alle blowers vetzakken zijn. Ik ken echt niemand die blowt en dik is. :P

:stoned:
b
blaiseLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lauu zei:


Lasagne :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Verleidelijk als ik dat zo zie , ik eet wat er op mijn pad komt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."