#1
Als ik in utrecht ben doet een mario het inderdaad ook altijd erg goed ![:grin:]()
Adrenochroom zei:haha dat klinkt wel geniaal!
Broodje Mario is inderdaad lekker, eerst at ik een poos minstens een per week en toen waren ze ineens een tijdje heel vies :P
Ik ben van de kaas omelet trouwens!
![]()

Dumpy zei:Broodje Mario, de trots van Utrecht
![]()
deze foto vond ik even snel, maak zelf nog wel eens een hippe foto als ik niet stoned ben.
Skippy zei:ik vreet alles wat los en vast zit als ik stoned ben, daarom eet ik vaak voor ik mn joint opsteek

Skippy zei:ik vreet alles wat los en vast zit als ik stoned ben, daarom eet ik vaak voor ik mn joint opsteek

Lauu zei:![]()
Lasagne![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."