Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeerlijk eten

Heerlijk eten

66 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#1
http://myg0tcakebaking.ytmnd.com/
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wacky zei:
Als ik goed stoned ben is alles lekker. Ik eet dan vaak snachts de koude resten van mijn avond eten op, smaakt altijd heerlijk, of het nou koude spruitjes zijn, koude spagetthi of koude pizza.
Klik om te vergroten...
Ik wil niet weten hoe jouw keuken eruit ziet :mrgreen:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gadverdamme.
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Altijd als ik goed stoned ben en ik een heerlijke vreetkick krijg ga ik eten maken (wie niet)..

Nu heeft ieder individu wel iets wat hij vaak eet als die knetter is, dus laat je lekkerste of vaagste of simpelste stonie eten zien :wave: (of vertel het uitgebreid, misschien lekkere eet tips :P ..)

(en als dit topic eerder bij onzin hoort dan hoor ik het wel..)

net even lekker tosti ham/kaas en salami/kaas verorberd :hearteyes:

:stoned:


(nee geen witbrood, dit brood is gruwelijk lekker)
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Broodje Mario, de trots van Utrecht :sunglasses:



deze foto vond ik even snel, maak zelf nog wel eens een hippe foto als ik niet stoned ben.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#6
je neemt een pannekoek. en smeert daar een zeer dikke laag speculaaspasta op.
leg er een tweede pannekoek op en smeer daar nog een klein dun laagje speculaaspasta op.
klaar is kees en opeten maar :grin:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#7
lucifer in the sky zei:
je neemt een pannekoek. en smeert daar een zeer dikke laag speculaaspasta op.
leg er een tweede pannekoek op en smeer daar nog een klein dun laagje speculaaspasta op.
klaar is kees en opeten maar :grin:
Klik om te vergroten...

haha dat klinkt wel geniaal! :grin:

Broodje Mario is inderdaad lekker, eerst at ik een poos minstens een per week en toen waren ze ineens een tijdje heel vies :P

Ik ben van de kaas omelet trouwens!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."