Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeerlijk eten

Heerlijk eten

66 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Van eten word ik minder stoned, dus eet ik niet :tongueout:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Altijd als ik goed stoned ben en ik een heerlijke vreetkick krijg ga ik eten maken (wie niet)..

Nu heeft ieder individu wel iets wat hij vaak eet als die knetter is, dus laat je lekkerste of vaagste of simpelste stonie eten zien :wave: (of vertel het uitgebreid, misschien lekkere eet tips :P ..)

(en als dit topic eerder bij onzin hoort dan hoor ik het wel..)

net even lekker tosti ham/kaas en salami/kaas verorberd :hearteyes:

:stoned:


(nee geen witbrood, dit brood is gruwelijk lekker)
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Broodje Mario, de trots van Utrecht :sunglasses:



deze foto vond ik even snel, maak zelf nog wel eens een hippe foto als ik niet stoned ben.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#4
je neemt een pannekoek. en smeert daar een zeer dikke laag speculaaspasta op.
leg er een tweede pannekoek op en smeer daar nog een klein dun laagje speculaaspasta op.
klaar is kees en opeten maar :grin:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#5
lucifer in the sky zei:
je neemt een pannekoek. en smeert daar een zeer dikke laag speculaaspasta op.
leg er een tweede pannekoek op en smeer daar nog een klein dun laagje speculaaspasta op.
klaar is kees en opeten maar :grin:
Klik om te vergroten...

haha dat klinkt wel geniaal! :grin:

Broodje Mario is inderdaad lekker, eerst at ik een poos minstens een per week en toen waren ze ineens een tijdje heel vies :P

Ik ben van de kaas omelet trouwens!

K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#6
Vegetarische rommel zwelf klaarmaken :):):) !!! Lekkere Griekse maaltijd salades , gevulde paprika's , vega ovenschotels zijn ook heerlijk !!! Tsjaah kben een konijn !!!
P
Psy HighLid
01-01-2024, 00:00
#7
Varry zei:
Ik hou van stoned kokkerellen!

Benodigdheden:
-Moot zalm
-Verse 'pekesstoemp' (geen idee hoe nederlanders puré met worteltjes noemen)
-een pizzabaget
-2 kaaskroketten
-Verse ijsbergsla
-Vers brood
-Ketchup
-Beetje tijd

Vervolgens klaarmaken en op het grootste bord in huis kegelen! :grin:
Deze smaken passen uitermate goed samen, kortom een feest in de mond! :stoned: :stoned:
Klik om te vergroten...

Uwe zalm is te hard gebakken
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#8
alles wat los en vast zit haha :P
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#9
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
:P

PIZZA TIME

D
DreamyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb net wel hét perfecte ontdenkt.
Stukjes verse meloen, met daaroverheen een laag bosvruchtenvruchtenyougert met stukjes aardbei & besjes! :hearteyes:
En dan na al dat gekwijl in je smoel, en verse warme appelflap!
Ben even bezig geweest maar met een héérlijk resultaat! :smoke: :hearteyes:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dreamy zei:
Ik heb net wel hét perfecte ontdenkt.
Stukjes verse meloen, met daaroverheen een laag bosvruchtenvruchtenyougert met stukjes aardbei & besjes! :hearteyes:
En dan na al dat gekwijl in je smoel, en verse warme appelflap!
Ben even bezig geweest maar met een héérlijk resultaat! :smoke: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

foto's?? :P
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#13
In tijden van hongersnood, a.k.a. bijna niets in huis hebben maak ik wat tonijnsla.

Blikje tonijn staat bij ons om één of andere reden ALTIJD in de kast, daar een dikke kwak mayonnaise bij, een hardgekookt ei erdoor, augurk en ajuin. Dan nog wat sandwiches in huis hebben. Het is op een kwartier klaar en eten smaakt gewoon beter als je er wat werk aan hebt gehad =)
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
neem gewoon allemaal wat mee, en dan kijk je bij iemand thuis wat je er van kan fixen.

Echt leuk, meestal ook nog lekker. Tot de volgende ochtend komt :kots:


Dat van die dikke stoners, ik ken er inderdaad ook geen.
P
PannekoeketrutLid
01-01-2024, 00:00
#15
Valentijntje zei:
:P

PIZZA TIME

Klik om te vergroten...

dit ziet er goeeeeeeeed uit :grin:
D
DreamyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Valentijntje zei:
Dreamy zei:
Ik heb net wel hét perfecte ontdenkt.
Stukjes verse meloen, met daaroverheen een laag bosvruchtenvruchtenyougert met stukjes aardbei & besjes! :hearteyes:
En dan na al dat gekwijl in je smoel, en verse warme appelflap!
Ben even bezig geweest maar met een héérlijk resultaat! :smoke: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

foto's?? :P
Klik om te vergroten...
Haha zal het vanavond weer is klaar maken en kijken of ik het onthoud foto's te maken!
m
mikkelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Net lekker lasagne gehad :grin:
broodje bapao en noodles zijn eg lekker en makkelijk te make :P
en als we dat nie in huis hebbe alles wat k tegenkom :P
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fruit doet het altijd goed bij mij.

It's a song about food:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/gVvhxwtFsnE&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/gVvhxwtFsnE&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lasagne
Chocolade
M&M's :)
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#20
een pizza bakken als je stoned bent is wel het beste vind ik.

na een paar minuten bakken nog een extra topping erop doen : gehakte knoflook, met fijngesneden groene olijf , en een lepetje sambal.goed mengen , en hier en daar een kwakje van dit goedje op de pizza doen.
ff uitsmeren, en weer teruug de oven in.

fles frisdrank ebij / of een pot thee.
^^~buuuuuurp~!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."