Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeerlijk eten

Heerlijk eten

66 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#1
miljoenen dingen hierzo...:tongueout:

pizza croissants van de super, (kersen :hearteyes: ) taart, knakworsten(koud warm, fuck it), schoudercarbonade, kippenpoten, en ALLE restjes..

Daarom neem ik zo weinig mogelijk geld mee als ik ga blowen..
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#2
als ik knetterstoned ben ga ik altijd friet bakke, om me na 5 minute te realiseren dat ik niet eens weet hoe lang het erin moet enzo dus alles aanbrand zeg maar
M
MoonlightInfernoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dumpy zei:
Broodje Mario, de trots van Utrecht :sunglasses:



deze foto vond ik even snel, maak zelf nog wel eens een hippe foto als ik niet stoned ben.
Klik om te vergroten...
:hearteyes:

Eerst de Andersom in duiken en dan zo'n heerlijke Italiaanse bol.

Life's good.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
frieten, pizza en kebak :hearteyes:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ik krijg honger van deze topic :(
]
]-[IG]-[Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Van die lekker ruikende zoete rommel die je bij van die kleine eet-winkeltjes ziet liggen. Dingen als donuts, tompoezen, roze koeken en bonbons zijn bijv lekker. :grin:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik vreet alles wat los en vast zit als ik stoned ben, daarom eet ik vaak voor ik mn joint opsteek
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Skippy zei:
ik vreet alles wat los en vast zit als ik stoned ben, daarom eet ik vaak voor ik mn joint opsteek
Klik om te vergroten...

nee man..

lekker half lege maag, smoke, en je maag gaat knorren..

FEEDING FRENZIE :hearteyes:
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, eten gvd :mrgreen:
Ik kan me helemaal vol proppen, 1 joint roken en weer opnieuw beginnen :beer:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#10
Skippy zei:
ik vreet alles wat los en vast zit als ik stoned ben, daarom eet ik vaak voor ik mn joint opsteek
Klik om te vergroten...

Er is ook niks lekkerder dan een joint na het eten. :P
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#11
vooral frieten, hamburgers, kebab, worstenbroodjes, pannekoeken, verschillende soorten pasta's, vlees!, rauwe groenten, wok met rijst, chinees, mexicaans, chips, nootjes, limonade, cola, multi-vruchtensapjes, water, bier...

niet zo graag aardappelen, boterhammen,... dat vind ik te droog en dan ben ik de hele tijd aan het drinken met buikpijn van het te veel drinken tot gevolg :P

ooh, ik was ook nog de snoepjes vergeten, vooral die snoepjes die niet te hard zijn en met suiker op of die (een beetje) zuur zijn
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als mijn geest ontgift moet worden van alle gedachtens die ernaar toe kunnen lijden dat ik een drug ga gebruiken die ik helemaal niet wil gebruiken, dan heb ik maandenlang vreetkicks. Voor vreetkicks heb je geen cannabis voor nodig mensen! Dan maar als een vetzak over straat lopen.. :(
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#13
gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken
Ik weeg net genoeg, hoeveel ik ook eet.. ik denk dat ik gewoon altijd maar een beetje opneem en ik heb ook bijlange niet altijd vreetkicks.

En waarom denk je (of zo leid ik toch af) dat alle blowers vetzakken zijn. Ik ken echt niemand die blowt en dik is. :P

:stoned:
b
blaiseLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lauu zei:


Lasagne :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Verleidelijk als ik dat zo zie , ik eet wat er op mijn pad komt
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
die lasagne ziet er echt overheerlijk uit, netjes klaargemaakt :hearteyes:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jammie :hearteyes: Dat moet ik ook maar eens leren maken :)
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ik weet zeker dattie die van lauu niet overtreft, maar gewoon bij de hema, één kilo voor 6-7 euro ofzo... 20 min in de oven en klaar:)
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik hou van stoned kokkerellen!

Benodigdheden:
-Moot zalm
-Verse 'pekesstoemp' (geen idee hoe nederlanders puré met worteltjes noemen)
-een pizzabaget
-2 kaaskroketten
-Verse ijsbergsla
-Vers brood
-Ketchup
-Beetje tijd

Vervolgens klaarmaken en op het grootste bord in huis kegelen! :grin:
Deze smaken passen uitermate goed samen, kortom een feest in de mond! :stoned: :stoned:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ziet er ook ontzettend heerlijk uit, alleen om nou pure met worteltjes te gaan eten nee dank je..

lekkere snacks! niet gezonde groente :mrgreen:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kebab/pita
Chips, alle soorten
Chocolademousse
Boterhammen met Nutella-choco (geen andere choco)
Chocoladewafels
Snoep, liefst lange zure matten, colasmaak
M&M's met nootjes
Milkshake
Grote bak frieten met curryketchup of mayonaise
Bickyburger
Broodje Martino met alles erop en eraan
Spaghetti met tomatensaus en veel groentjes
Pizza, verschillende soorten
Chocolademelk
Sara Lee Brownies
Passievruchten en bananen
Rosbief met kroketjes, gebakken erwtjes en wortelen met een bruine saus met uitjes
Vers gebakken chocoladebroodjes
Vanillepudding met speculaas
Brusselse wafel met veel slagroom, suiker en vanilleijs
Warme pannekoek met een bolletje vanilleijs ertussen
Kip met zoetzure saus en pasta
Italiaanse schotel
Ravioli
Soep, alle soorten
Marokkaanse muntthee met veel suiker
Worstenbroodje met cocktailsaus
Koude macaroni met hesp, tomaat, erwtjes, uitjes, komkommer, maïs, eieren, dat allemaal gemengd in mayonaise
Bresiliennetaart
Koekjes, liefst met chocolade
Chocoladerepen, liefst snickers

Enzovoort enzovoort :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."