Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel Keer Per Dag/week Blowen ( Smoorén ) Julie ?

Hoeveel Keer Per Dag/week Blowen ( Smoorén ) Julie ?

52 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ongeveer 1 x per maand
en in de vakanties bijna iedere dag
:grin:
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#2
enkel in het weekend, als ik overdag een jointje rook heb ik het gevoel dat de dag een eeuwigheid aansleept. Daarom dat ik in het weekend ook pas savonds een joint rook. (meestal toch)
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#3
timmaniac zei:
klopt :)

net zoals aan gamen , kijk maar eens op het world of warcraft forum :P
Klik om te vergroten...

World of Warcrack is ongeveer 10 keer zo verslavend als wiet.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ben sinds gister alweer een jaar clean van WoW :rock: :rock:
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Keep it going! haha
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#6
elke avond 1tje en in de weekends gemiddel 8
n
nitroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben erg benieuwd hoe jullie het vinden om elke dag een joint te roken? Is het dan nog zo leuk? Kan het me haast niet voorstellen :flushed:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik blow niets meer... Paddo's heb ik weggedaan... had mooie tripvoorraad... allemaal weg.
Als ze uwe naam op den bureau noemen, ja dan komt paranoia aankloppen aan de voordeur
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#9
nitro zei:
Ik ben erg benieuwd hoe jullie het vinden om elke dag een joint te roken? Is het dan nog zo leuk? Kan het me haast niet voorstellen :flushed:
Klik om te vergroten...
Tja Gewoon niet doen , dan blijft je joint steeds veel heftiger :wink:
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Meestal elke dag.. tussen de 2 a 4 joints per avond :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mayan zei:
Ik blow niets meer... Paddo's heb ik weggedaan... had mooie tripvoorraad... allemaal weg.
Als ze uwe naam op den bureau noemen, ja dan komt paranoia aankloppen aan de voordeur
Klik om te vergroten...

wil je proberen om dit nog eens uit te leggen? want ik snap dat je je drugs hebt weg gedaan maar waarom snap ik geen fluit van..
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#12
lang geleden da ik hier nog is kan zeveren. (leeft stonie nog?)

euh tot vorige week gemiddeld 3 per dag.

sinds dat ik gestopt ben met roken (tabak) 0, maar wil wel nog woensdag (als ik is afspreek me maten) of int weekend eentje (max 2) per dag.
s
shahLid
01-01-2024, 00:00
#13
Na het werk 1 joint voor het slapen.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Meestal 1 per dag ong. maar het ligt ook aan hoe de dag ervoor staat. soms meer , soms minder
S
SmapsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wietje zei:
Persoonlijk vind ik dat hier te veel mensen té veel smoren..
Ik bezie wiet als, een manier om relaxed te graken.. om even van de aarde te komen..
Ik doe het wel elk weekend, met vrienden, om zo lekker te chille.. maar niet uit "sociale verplichtingen" ofzo hoor..

Wiet moet je niet bezien als drugs, maar als een manier om een andere kijk op de realiteit te krijgen vind ik.

Dusja, geen verwijten naar niemand natuurlijk!

Maar ik dus in het weekend! Vrijdag Zaterdag Zondag, soms alle 3, soms 1 dag.. hangt gewoon af van met wie ik wat ga doen..


Peace!
Klik om te vergroten...

Echt he, ik lees veel berichten over mensen die het niet meer leuk vinden om elke dag te blowen, over mensen die het effect heel erg vinden verminderen.
Ga gewoon wekelijks blowen en het is elke keer flink raak!
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je eenmaal dagelijk blowt, is het heel lastig om te minder naar eens of twee keer per week heb ik al gemerkt.. Je kan dan beter gewoon helemaal stoppen.
Ik rook dagelijks een joint en ik word er inderdaad niet meer zo stoned van (ik rook hash), maar dat vind ik ook niet zo erg aangezien ik hierdoor niet duf of lui word. Het is gewoon een gezellige gewoonte net als bij veel mensen een sigaret dat is. Het is lekker en je wordt wat vrolijker that's it.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#17
4 x 5 planten onder 600 watt per jaar .
maar ik weeg niet .... als het aan een tak zit heeft dat ook geen zin....ik maak pas schoon als ik jointske bouw.

ik schat ongeveer dat ik 100 gram p maand smoor.
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik rook 1-2 jointjes per dag en in de weekends zelfs niet.
ben geminderd van 6-7 joints per dag :flushed: vind ik persoonlijk wel een prestatie. stoppen daar denk i kniet aan zou niet weten waarom, ik ervaar geen negatieve gevolgen van mijn gebruik haal nog goede punten op school (een pak hoger dan de gemidelde student van mijn jaar).
ho en ben ook overgeschakeld naar hash.

greetz matti :wave:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Afghaan-Gek zei:
4 x 5 planten onder 600 watt per jaar .
maar ik weeg niet .... als het aan een tak zit heeft dat ook geen zin....ik maak pas schoon als ik jointske bouw.

ik schat ongeveer dat ik 100 gram p maand smoor.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Die tijden heb ik ook gehad, maar ik kweek niet meer zelf. Kost me teveel tijd en ik ben nogal snel geneigd om te gaan dealen als ik eenmaal een hoeveelheid wiet heb liggen, en dat is geen goeie bezigheid voor mij. Kom nog wel eens op een plantage, want het blijft toch enigsinds hobby.

Nu rook ik zo eens in de week hash of wiet puur, heel soms een jointje. Kom ook wel eens voor dat ik een week oversla. En het komt wel eens voor dat wanneer ik niks te doen heb dat ik wel eens een paar dagen blow. Ik moet zeggen dat ik trouwens geen enkele moeite heb gehad met het minderen in mijn gebruik. Ik was een zeer stevig cannabis gebruiker, en nu valt dat heel erg mee.
O
Om Namah ShivayaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik rookte 3 blowtjes hash in de avonduren na werk, voor de afgelopen 10 jaar. Vorige week begonnen met 1 joint per dag en vrijdag was de laatste, ik nok ermee want ik ben er klaar mee! Ga volgende week een maand naar Australie en vondt het een mooi moment om te stoppen! Om alvast uit het vaste patroon te komen besloten een week voor vertrek naar Aussie alvast te stoppen ozdat ik eraan kan wennen. Sinds gister niet geblowd en het gaat me best goed af omdat ik me er geestelijk op heb ingesteld....Heb alleen last van onwijze hoofdpijn, iemand ervaring mee ????

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."