#1
ongeveer 1 x per maand
en in de vakanties bijna iedere dag
![:grin:]()
en in de vakanties bijna iedere dag
timmaniac zei:klopt
net zoals aan gamen , kijk maar eens op het world of warcraft forum :P

Tja Gewoon niet doen , dan blijft je joint steeds veel heftigernitro zei:Ik ben erg benieuwd hoe jullie het vinden om elke dag een joint te roken? Is het dan nog zo leuk? Kan het me haast niet voorstellen![]()

Mayan zei:Ik blow niets meer... Paddo's heb ik weggedaan... had mooie tripvoorraad... allemaal weg.
Als ze uwe naam op den bureau noemen, ja dan komt paranoia aankloppen aan de voordeur
Wietje zei:Persoonlijk vind ik dat hier te veel mensen té veel smoren..
Ik bezie wiet als, een manier om relaxed te graken.. om even van de aarde te komen..
Ik doe het wel elk weekend, met vrienden, om zo lekker te chille.. maar niet uit "sociale verplichtingen" ofzo hoor..
Wiet moet je niet bezien als drugs, maar als een manier om een andere kijk op de realiteit te krijgen vind ik.
Dusja, geen verwijten naar niemand natuurlijk!
Maar ik dus in het weekend! Vrijdag Zaterdag Zondag, soms alle 3, soms 1 dag.. hangt gewoon af van met wie ik wat ga doen..
Peace!

Afghaan-Gek zei:4 x 5 planten onder 600 watt per jaar .
maar ik weeg niet .... als het aan een tak zit heeft dat ook geen zin....ik maak pas schoon als ik jointske bouw.
ik schat ongeveer dat ik 100 gram p maand smoor.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."