Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel Keer Per Dag/week Blowen ( Smoorén ) Julie ?

Hoeveel Keer Per Dag/week Blowen ( Smoorén ) Julie ?

52 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
a
adhgLid
01-01-2024, 00:00
#1
sjeetje als ik er over na denk eigenlijk veel te veel
ik denk per dag gemiddeld zo'n 5 á 10 jointjes
en ik het weekend nog wel meer:confused::grin::grin: :stoned:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zat voor oud en nieuw gemiddeld op 3 jointjes per dag en met me goede nieuwjaar voornemens zit ik op 1jointje alleen op zaterdag :rock: .
Het gaat me redelijk goed af en voel me energieker dan ooit
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#3
paulXTC zei:
Ik zat voor oud en nieuw gemiddeld op 3 jointjes per dag en met me goede nieuwjaar voornemens zit ik op 1jointje alleen op zaterdag :rock: .
Het gaat me redelijk goed af en voel me energieker dan ooit
Klik om te vergroten...

Proficiat! :hearteyes:
L
Laurens-NMGNLid
01-01-2024, 00:00
#4
blowen ongeveer 3 gram hasj per dag ben reeds gestopt met wiet roken raakte na 2 jaar echt psychotisch van die shit.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Voordat ik stopte stuk of .. dunno, 2 tot 4 per dag. Allen na de verplichtingen van school/huiswerk e.d. Niet dat ik huiswerk maak, but still.

Nu sinds een kleine 2 weken helemaal niets meer.
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Persoonlijk vind ik dat hier te veel mensen té veel smoren..
Ik bezie wiet als, een manier om relaxed te graken.. om even van de aarde te komen..
Ik doe het wel elk weekend, met vrienden, om zo lekker te chille.. maar niet uit "sociale verplichtingen" ofzo hoor..

Wiet moet je niet bezien als drugs, maar als een manier om een andere kijk op de realiteit te krijgen vind ik.

Dusja, geen verwijten naar niemand natuurlijk!

Maar ik dus in het weekend! Vrijdag Zaterdag Zondag, soms alle 3, soms 1 dag.. hangt gewoon af van met wie ik wat ga doen..


Peace!
n
nitroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat is veel te veel? Ik vind 3 dagen per week nog teveel. Per persoon verschillend.

En dat het geen drugs is? &%#*#&# een eind op joh. Je kunt er knetter van de wereld van raken (vooral met lachgas :hearteyes: , verder dan alcohol). Dat je een andere kijk op de wereld krijgt klopt zeer zeker (ik persoonlijk kan meer van de natuur genieten en een mooi zonnetje dan voorheen)

Is alcohol wel een drug dan? En nicotine?
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
nitro zei:
Wat is veel te veel? Ik vind 3 dagen per week nog teveel. Per persoon verschillend.

En dat het geen drugs is? &%#*#&# een eind op joh. Je kunt er knetter van de wereld van raken (vooral met lachgas :hearteyes: , verder dan alcohol). Dat je een andere kijk op de wereld krijgt klopt zeer zeker (ik persoonlijk kan meer van de natuur genieten en een mooi zonnetje dan voorheen)

Is alcohol wel een drug dan? En nicotine?
Klik om te vergroten...
Nicotine is net zoals alcohol wél een verslavende drug.
En het effect van alcohol & wiet is totaal anders.
en ik ben Pro Wiet en Anti alochol, waarom? wel: Als je veel alcohol drinkt, heb je jezelf totaal niet meer onder controle, je kan door een teveel in een coma graken, en niet meer redeneren als een mens met verstand.

Wiet heeft dit effect niet, en daarom is het voor mij, een minder gevaarlijke (soft) drug dan alcohol.
Maargoed, wanneer is te veel te veel, dat hangt inderdaad van persoon tot persoon af.
Maar 3x in de week vind ik nog steeds véél beter dan 3x per dag, zonder hier iemand te verwijten natuurlijk :)
n
nitroLid
01-01-2024, 00:00
#9
En wiet niet verslavend? Kom op zeg. :tearsofjoy:

Ik ben ook meer van de wiet dan alcohol (duidelijk) ik weet ook de verschillen wel, maar wiet is en blijft een echte drugs hetzij soft hetzij hard.

Ook van de wiet zijn er mensen die zich niet echt meer in controle hebben, die denken dat ze alles maar dromen. 3 keer per maand nog altijd beter dan 3 keer per week? Nog even doorgaan> :beer: , maar we gaan offtopic, excuus

Cheers! :beer:
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#10
nitro zei:
En wiet niet verslavend? Kom op zeg. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

niet meer dan gokken of gamen.

behalve natuurlijk als je er tabak bijrookt :)

(puur! :rockband: )
n
nitroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lichamelijk misschien niet, maar geestlijk zijn er zo te lezen wel een heleboel aan verslaafd.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#12
klopt :)

net zoals aan gamen , kijk maar eens op het world of warcraft forum :P
a
acidctjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
gemiddeld 3 jointjes per dag :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."