"Hallo Iedereen ,
Dit is mijn eerste trip-report dus geef commentaar als ik iets fout doe . Het is maar wiet en hasj dus verwacht niet te veel
22 - December - 2008 | Trip dag
Situatie :
- Ouders weten niet dat we blowen
- Er heerst een constante kleine schrik dat ze komen controleren
- We doen het achter in de tuin in ons "Schuurtje" Zie foto's
- Elk 16,5 jaar oud
- 4 Jongens ( Fllexio, McSiebz, Matthias en Frederik ) , 3 Meiden
{
"lightbox_close": "Close",
"lightbox_next": "Next",
"lightbox_previous": "Previous",
"lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.",
"lightbox_start_slideshow": "Start slideshow",
"lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow",
"lightbox_full_screen": "Full screen",
"lightbox_thumbnails": "Thumbnails",
"lightbox_download": "Download",
"lightbox_share": "Share",
"lightbox_zoom": "Zoom",
"lightbox_new_window": "New window",
"lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar"
}
09:30
Ik sta op, weet nog helemaal niks van wat er deze avond gaat gebeuren. Ik weet dat er vrienden wat komen blowen maar dit gebeurt zo vaak
16:00
Vrienden komen aan, we gaan nog even naar de stad ( Antwerpen ) om de wiet en hasj te halen bij een vriend.
20:00
Ook de meiden zijn aangekomen, en ondertussen hebben we 10gr amnesia en 5gr hasj en ook nog eens 3 flessen jack daniels. We beginnen met een mix van jack daniels en ice tea. Het gaat lekker iedereen word wat dronken maar niet té. We spelen wat op de kicker ( voetbaltafel ) en het gaat vlotjes.
22:00
Na eerst goed gekeken te hebben of de ouders wel sliepen beginnen we heel relaxed aan onze eerste joint ( Amnesia, 3/4gram per ). Na de joint zijn we zeker al wat losser gekomen, nu hebben we wel trek in waterpijp. Terwijl Matthias en frederick de waterpijp aan het voorbereiden zijn, doen wij nog een jointje. Ik voel het nog steeds niet zo hard. Matthias doet echt flink wat hasj in de waterpijp dus ik roep dat ik hem wil "intrekken". Nu zitten we allemaal buiten rond de waterpijp. Ik ben hem aan het aantrekken en ik voel het echt branden in mijn keel.
Na een tijdje ( 30 keer trekken ) heb ik er wel genoeg van , ik ga naar binnen. Ik begin me echt vreemd te voelen. Ik hou me even vast aan de voetbaltafel, even later zak ik door mijn knieën tegen de grond. Men broer Matthias helpt me overeind en legt me op de bank. Ik sta terug recht en zeg dat ik "uit mijn lichaam aan het gaan ben". Het was net of ik uit vogelperspectief naar mij aan het kijken was. Ik dacht echt dat er iets mis wat met de jack daniels ofzo ( We hadden het in een nachtwinkel gekocht ) Ik dacht echt dat ik dood aan het gaan was, Ik lag op de bank helemaal te stuiptrekken en te bewegen. Ik riep tegen mijn broer dat hij mama moest halen omdat ik dood aan het gaan was. Hij zei dat hij dadelijk mama ging halen. toen ben ik in een slaapzak gaan liggen en heb ik ( Nadien gehoord van men broer, want ik wist het niet meer ) Nog wat tegen een vriendin gepraat die er niet was. Na nog wat tijd kwamen ook de andere naar binnen. 2 Meiden kwamen naast mij zitten wat ik toen heel erg lief vond. Ik heb ze dan ook uitbundig geknuffeld ( Ik begon terug positief te denken )
We hebben ook nog een horrorfilm gezien , ik weet niet meer welke, veel weet ik er ook niet meer van maar, ik herinner me nog enkele beelden en die zijn echt misselijk . Dan zijn we zo rond 3u allemaal op de banken gaan liggen en heb ik nog een heel goed ( Naar mijn mening toen ) gesprek gehad.
Al bij al was dit toch een leuke ervaring. Het is misschien maar wiet en hasj ik vond het super !"
In: Wiet ( Amnesia ) + Hasj + goed wat alcohol.
1-1-2024