Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshallicuneren van wiet?

hallicuneren van wiet?

60 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
N
NLXjunkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nooit gehad maar een vriend van mij zegt altijd soms dat we achtervolgd worden maar volgens mij loopt hij gewoon te kloten :grin:
l
linkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik had het toevallig vorige week! ik had helemaal niet veel op en blow redelijk vaak de laatste tijd. zit ik lekker op me fietsje naar huis zie ik ook een bosje aan voor een stelletje dat zoenend bij een scooter staat :confused: even verderop zie ik een groepje ouderen staan en toen waren ze opeens verdwenen.

ik dacht ook dat het niet kon, maar vind het wel relaxt om te horen dat het kan :wave:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha, idd anders ga je zitten denken van huh dit hoort niet! Wat is er aan de hand! tenminste zoiets had ik altijd met zulke dingen :P
l
linkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja echt he ! zondag en gisteren heb ik het niets aparts meer gezien van blowen...FUCK :grin:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb ook wel is het gevoel dat iemand zit te kijken ofzo maar dat komt dan omdat je buiten aant smoken zit en liever niet hebt dat iemand het ziet of dat politie komt zeuren bijvoorbeeld.

Hallucineren is niet het zelfde als dingen verkeerd zien.
Als het na de eerste oogopslag nog steeds (bijvoorbeeld) een oud vrouwtje is oké,
dan zeg ik, goeie wiet gek!

Sure it ain't salvia? :P
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nog noooit gehalucineerd van wiet...
Wordt wel vaak paranoide, bijvoorbeeld het gevoel dat iemand naar je kijkt ofzo. Soms in me ooghoek een persoon of dier maar dan blijkt het gewoon iets anders te zijn.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zazuu. zei:
Hallucineren is niet het zelfde als dingen verkeerd zien.
Als het na de eerste oogopslag nog steeds (bijvoorbeeld) een oud vrouwtje is oké,
Klik om te vergroten...

Hallucineren is dingen zien, horen, voelen, proeven of ruiken (alle zintuigen dus) waarvoor geen aanleiding is. Wat je creeërt vanuit je eigen fantasie. Die struik bijv. hoort geen oud vrouwtje te zien. Als jij dit ziet is daar geen aanleiding voor en creëert je het vanuit je fantasie. Dit is dus gewoon een hallucinatie.
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
iraqio zei:
raizeredge zei:
nee dat ligt gewoon aan je ogen ik heb het alleen als ik blow
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: haha
R
RoybanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik hallicuneer regelmatig als ik wiet op heb. Niet hele sterke hallicunaties maar dat ik echt denk van : Wtf is hier aan de hand ?
Helaas zijn ik , mijn tweelingbroer en een vriend van mij de enige die dit hebben dus als we een keertje gezellig met z'n alle blowen lijken we toch wel een beetje een stel randdebielen:grin:
Hebben jullie ook wel eens dat je zo'n avond hebt dat je voortdurend denkt dat je ergens anders bent? Ik was eens in frankrijk en dacht dat ik in utrecht liep bijvoorbeeld toen ik kneiter was. Dat zijn echt van die momenten van Huuh ? :confused:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja, hallucineren van wiet heb ik ook maar dan anders dan ben jou,
door wiet komt bij mij mijn hppd sterk naar voren ( door teveel LSD en paddo's)
maar je leerd er mee leven,
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#11
Soms zit er nog wel doornappel in buitenlandse hash, dat is best trippy/para. Meer para dan van gewone hash, maar op wiet lijkt het me sterk.
f
firexLid
01-01-2024, 00:00
#12
Puur onzin dat je niet kan trippen op wiet. En mensen die dat zeggen denken vaak: "Het overkomt mij niet, dus is het niet waar". Waar slaat dat op? Bij iedereen heeft het een andere uitwerking. Ik voel bijv. minder van speed als van wiet. Heb dat één keer gedaan en was best een leuke ervaring, voelde me heel nuchter, helder en energie rijk, maar meer niet.

Ik heb wel eens gehallucineerd op wiet. Dat ik bijv. lijnen om personen heen zag (was best raar, ging toen ook bad, ging amerikanen na 3 maanden niet geblowed te hebben). Of dat ik 's avonds fietste langs een donker weggetje en dat ik dan dingen in mijn ooghoeken zag die ik normaal gesproken niet zag (zeg maar verbreding van de kijkhoek). Allemaal heel vreemd, maar het is echt mogelijk. Ook dingen dat ik in de verte iets zag, maar wat dus van dichtbij niet zo bleek te zijn (in struiken etc.). En ik ben niet psychotisch. Ben ook een paar keer goed bad gegaan van wiet, dat mijn hart 90 kilometer per uur klopte. Nooit ben ik in een psychose geraakt, na jaren lang dagelijks gebruikt. Dus dat zegt wel genoeg over mijn psychische status. Ben wel licht autistisch maar dat ter zake. Heb nu 9 maanden niet geblowed. Heb nog een klein voorraadje liggen van een kweekje van vorig jaar zomer voor eigen gebruik. Heb een vaporizer besteld bij azarius (de Vapo 2) en ga daar deze zomer, na een leuke dag eens mee experimenteren. Ben wel benieuwd naar wat voor uitwerking het nu op mij heeft. Gewoon een paar kleine korreltjes en dan telkens herhalen iedere 5 min, tot ik het juiste effect heb behaalt.
@Autsider, Oja en er zat niks raars in mijn wiet en al helemaal geen doornappel.

P.s. Dit is zo'n beetje mijn blow carrière. Het ziet er nu misschien uit dat het altijd verkeerd viel bij mij, maar dat is niet zo. Gemiddeld viel het 1 op de 100 keer fout, vooral nadat ik een tijdje niet geblowed heb. Die dingetjes zien in struiken noem ik niet bad gaan, enkel een klein hallucinerend/paranoia momentje.

Just my 2 cents

Groeten,
Firex :stoned: :beer:
b
blowvaakblowveelLid
01-01-2024, 00:00
#13
TrippyShit zei:
Moet ik met poep gooien of doen we gewoon normaal?
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: +1
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Moet ik met poep gooien of doen we gewoon normaal?
s
sosozzLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik hallucineer nooit.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#16
TrippyShit zei:
Wat je hebt is niet echt een hallucinatie maar gewoon een paranoia moment. Hallucineren op wiet is verder wel mogelijk. Heb int begin zovaak gehad dat bomen gezichten hadden en dat ik groepen indianen dacht te zien terwijl het een struik was en zulke dingetjes :P
Klik om te vergroten...


Gezichten in bomen zie ik ook wel eens als ik knetter stoned ben.
Ook heb ik in drukke omgevingen dat ik me niet op me gemak voel, alsof iedereen over je praat of je aan kijkt... zo'n soort gevoel.

maar op rustige plekken space ik em flex :stoned:
P
PePhenkie___//Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat jij beschrijft als hallucineren is zoals meerdere mensen zeggen paranoia met de daaruit voortvloeiende lichte hallucinatie ligt denk ik eerder aan de paranoia dan de wiet. ik heb naast mijn nu ongeveer 5 jaar durende wiet carriere ook tripmiddelen (2cd lsd pados) gedaan. Dan is hallucineren net echt je kunt hetdan zelfs aanraken voor je gevoel en het gaat dan vaak niet met een keer weg kijken weg, dit heb ik vooral met de eerst genoemde tripmiddelen. maar het is wel zo dat iedereen anders reageert maar trippen... heb zin in lsd toch maar weer op zoek
S
SmapsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb alleen milde hallicunaties gehad, dat bijvoorbeeld de grond begint te golven of dat sterren in de lucht in eens heel hard bewegen, ook wel eens gehad dat mijn zicht vet vertraagd was, ook een keer zag ik dingen 3 keer dubbel, echt heel vaag, maar ik geniet er wel van :stoned:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bij mij ziet hallucineren op wiet er zo uit: kleine momenten van 2 seconden, waarin je even weg valt in een helder, realistisch beeld van iets. Zo zag ik vaak genoeg gezichten in bomen inderdaad, een dansende parkiet, of een moeder eend met kuikens. Duurt maar een paar seconden en voordat je het weet ben je weer in de zogenaamde realiteit.
D
DailySmokerLid
01-01-2024, 00:00
#20
yeti zei:
Laten we die jongen gewoon serieus antwoord geven ipv hem te kleineren :)

Ik ging altijd zwaar hallucineren van marijuana dude. 2 trekken aan een pijp of een brok stuff achter de kiezen en ik was gemiddeld 10 uur compleet van de wereld, verdwaald in een psychedelische wereld die te gek voor woorden was: Elke gebeurtenis had 5 echo's en vond dus 5x plaats. Wegen en velden veranderden in golvende oceanen waar ik in kabouterformaat doorheen liep en bloemen plukte die in balonnen veranderen die me het hemelruim in trokken. Hevige trips waar niet aan te ontsnappen viel. Daarom gebruik ik dat spul niet meer. Teveel controleverlies. Iedereen reageert anders op deze dope maar dat hallucineren heb ik van veel mensen gehoord. De ongelukkigen onder ons blijven er soms in hangen en worden dan schizo.

Zo te horen valt het bij jou allemaal nog al mee. Gewoon een beetje para, maar dat is bijna standaard effect in een bepaalde fase.
Houdt je goed :wink:
Klik om te vergroten...

Right, meen je nou echt wat je zegt? Want als je echt zo hard gaat hallucineren van wiet zou ik me toch afvragen of psyschisch alles wel in orde is? :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."