Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshallicuneren van wiet?

hallicuneren van wiet?

60 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#1
Soms als ik veel smokede, en deed me ogen dicht zag ik wel allemaal vage lichtjes enzo
Maar echt hallucineren heb ik maar 1 keer gehad van XTC, ook nog nooit met paddo's (verschillende hoeveelheden)
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij zie jij ook dingen van wiet die er niet zijn....werk je voor de regering toevallig? :stoned:
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#3
noem de dingen zoals ze zijn.

een vaag gevoel is niet hetzelfde als trippy

voor iedereen die wel eens een hallucunierend middel heeft ingenomen( amanita muscaria, psilootjes) , het is toch echt een andere catergorie dan een plak 5 dubbel zo sterke spacecake....
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Afghaan-Gek zei:
wie zijn toch deze forum leden die beweren dat ze zo hard trippen van wiet?
ik vind het ongeloofwaardig klinken , en wil bij deze de forum moderator oproepen serieus naar de posters te kijken.

Propaganda van overheidswege, via forumspammende Ggz medewerkers lijkt me ongewenst, omdat de waarheid van wiet juist bekend moet worden.
Geen overtrokken verhalen svp.

dit schaadt het imago van cannabis namelijk onterecht.
Klik om te vergroten...
Denk je echt dat ik een andere hier in opdracht van de overheid zijn? :tearsofjoy: Hahaha beter laat jij je jointje liggen :tearsofjoy: Iedereen reageerd anders op een bepaalde drug. Dat het jou niet overkomt wil niet zeggen dat het niet kan kloppen he. In het begin heb ik zovaak een bosje voor een oud vrouwtje aangezien en dergelijke dingen. En wie had het over 'hard trippen'? Heb ik hier volgensmij niemand zien zeggen dat ze 'hard tripte'. En wat dacht je van wiet in je eten verwerken? Voor ietswat onervaren gebruikers kan dit zeker trippend overkomen. Dus kom niet met bijdehante en wijze opmerkingen als je er zelf blijkbaar de ballen verstand van hebt. JOUW ervaring met het effect van weed/hasj hoeft die van een ander niet te zijn.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb zelf redelijk vaak paddo's gedaan en lsd dus ik weet 'een hallucinerend middel' is. Dat neemt niet weg dat iedereen nog steeds anders op wiet kan reageren. Ook op paddo's zijn er mensen die alles zien golven etc en mensen die een grap vertellen aan een stoeptegel en en gerust mee gaat zitten praten.

Jouw beleving op een bepaalde stof kan nogal afwijken met die van een ander. Das een feit hoe je het ook went of keert. Blijf lekker denken dat ik hier ben om wiet zwart te maken in opdracht van de overheid en vergeet morgen niet op tijd je antipsychotica in te nemen :wink:
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kruimel net een stevige laag antipsychotica in mijn vloei .. dank voor de suggestie.

Velen waar ik mee geblowed heb gingen wel eens te hard , of helemaal flippen.
Gekke denkbeelden , jazeker, visoen achtige momenten - tuurlijk..maar het in een trip zitten vind ik een onjuist gebruik van woorden als het gaat om LICHT hallucinerende werking , die wiet idd wordt toegeschreven
DAT klinkt namelijk eerder als een psychotische afwijking , dan de berichtgeving omtrent cannabis met kritisch oog te bekijken, wat ik wel doe.


Toevallig is me wel bekend dat ggz volk is aangestuurd om de koffieshop-bezoekende populatie aan te sporen vooral te stoppen ( met het oog op een gelijktrekking van wetgeving met omringende landen),...

Alleen dat iemand paranoia beleeft , wil niet zeggen dat niemand achter em aan zit.
alle wietrokers zijn vrij wild in de huidige politieke situatie.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Afghaan-Gek zei:
Velen waar ik mee geblowed heb gingen wel eens te hard , of helemaal flippen.
Gekke denkbeelden , jazeker, visoen achtige momenten - tuurlijk..maar het in een trip zitten vind ik een onjuist gebruik van woorden als het gaat om LICHT hallucinerende werking , die wiet idd wordt toegeschreven
Klik om te vergroten...

Wiet is een blijft een licht psychedelisch middel en voor een onervaren gebruiker kan dit dus 'trippy' overkomen. Ik ben nu wat langer dan 1jaar gestopt met elke dag blowen en ik kan er veel minder goed tegen. Als ik een avondje ga blowen vind ik het toch ietswat trippy. En nee, tuurlijk niet trippend als paddo's. Maar er zijn toch ook zat psychedelische middelen die een ander effect geven dan paddo's terwijl het allebei een psychedelisch middel met 'hallucinerende werking' is. Als je elke dag blowed ga je de psychedelische effecten van wiet/hasj niet echt meer merken. Maar ik heb het gemerkt bij mezelf en veel andere om me heen toen we in de 'beginfase' zaten zegmaar en nu, nu ik niet veel meer blow.
N
NLXjunkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nooit gehad maar een vriend van mij zegt altijd soms dat we achtervolgd worden maar volgens mij loopt hij gewoon te kloten :grin:
l
linkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik had het toevallig vorige week! ik had helemaal niet veel op en blow redelijk vaak de laatste tijd. zit ik lekker op me fietsje naar huis zie ik ook een bosje aan voor een stelletje dat zoenend bij een scooter staat :confused: even verderop zie ik een groepje ouderen staan en toen waren ze opeens verdwenen.

ik dacht ook dat het niet kon, maar vind het wel relaxt om te horen dat het kan :wave:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha, idd anders ga je zitten denken van huh dit hoort niet! Wat is er aan de hand! tenminste zoiets had ik altijd met zulke dingen :P
l
linkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja echt he ! zondag en gisteren heb ik het niets aparts meer gezien van blowen...FUCK :grin:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb ook wel is het gevoel dat iemand zit te kijken ofzo maar dat komt dan omdat je buiten aant smoken zit en liever niet hebt dat iemand het ziet of dat politie komt zeuren bijvoorbeeld.

Hallucineren is niet het zelfde als dingen verkeerd zien.
Als het na de eerste oogopslag nog steeds (bijvoorbeeld) een oud vrouwtje is oké,
dan zeg ik, goeie wiet gek!

Sure it ain't salvia? :P
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nog noooit gehalucineerd van wiet...
Wordt wel vaak paranoide, bijvoorbeeld het gevoel dat iemand naar je kijkt ofzo. Soms in me ooghoek een persoon of dier maar dan blijkt het gewoon iets anders te zijn.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zazuu. zei:
Hallucineren is niet het zelfde als dingen verkeerd zien.
Als het na de eerste oogopslag nog steeds (bijvoorbeeld) een oud vrouwtje is oké,
Klik om te vergroten...

Hallucineren is dingen zien, horen, voelen, proeven of ruiken (alle zintuigen dus) waarvoor geen aanleiding is. Wat je creeërt vanuit je eigen fantasie. Die struik bijv. hoort geen oud vrouwtje te zien. Als jij dit ziet is daar geen aanleiding voor en creëert je het vanuit je fantasie. Dit is dus gewoon een hallucinatie.
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
iraqio zei:
raizeredge zei:
nee dat ligt gewoon aan je ogen ik heb het alleen als ik blow
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: haha
R
RoybanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik hallicuneer regelmatig als ik wiet op heb. Niet hele sterke hallicunaties maar dat ik echt denk van : Wtf is hier aan de hand ?
Helaas zijn ik , mijn tweelingbroer en een vriend van mij de enige die dit hebben dus als we een keertje gezellig met z'n alle blowen lijken we toch wel een beetje een stel randdebielen:grin:
Hebben jullie ook wel eens dat je zo'n avond hebt dat je voortdurend denkt dat je ergens anders bent? Ik was eens in frankrijk en dacht dat ik in utrecht liep bijvoorbeeld toen ik kneiter was. Dat zijn echt van die momenten van Huuh ? :confused:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja, hallucineren van wiet heb ik ook maar dan anders dan ben jou,
door wiet komt bij mij mijn hppd sterk naar voren ( door teveel LSD en paddo's)
maar je leerd er mee leven,
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#18
Soms zit er nog wel doornappel in buitenlandse hash, dat is best trippy/para. Meer para dan van gewone hash, maar op wiet lijkt het me sterk.
f
firexLid
01-01-2024, 00:00
#19
Puur onzin dat je niet kan trippen op wiet. En mensen die dat zeggen denken vaak: "Het overkomt mij niet, dus is het niet waar". Waar slaat dat op? Bij iedereen heeft het een andere uitwerking. Ik voel bijv. minder van speed als van wiet. Heb dat één keer gedaan en was best een leuke ervaring, voelde me heel nuchter, helder en energie rijk, maar meer niet.

Ik heb wel eens gehallucineerd op wiet. Dat ik bijv. lijnen om personen heen zag (was best raar, ging toen ook bad, ging amerikanen na 3 maanden niet geblowed te hebben). Of dat ik 's avonds fietste langs een donker weggetje en dat ik dan dingen in mijn ooghoeken zag die ik normaal gesproken niet zag (zeg maar verbreding van de kijkhoek). Allemaal heel vreemd, maar het is echt mogelijk. Ook dingen dat ik in de verte iets zag, maar wat dus van dichtbij niet zo bleek te zijn (in struiken etc.). En ik ben niet psychotisch. Ben ook een paar keer goed bad gegaan van wiet, dat mijn hart 90 kilometer per uur klopte. Nooit ben ik in een psychose geraakt, na jaren lang dagelijks gebruikt. Dus dat zegt wel genoeg over mijn psychische status. Ben wel licht autistisch maar dat ter zake. Heb nu 9 maanden niet geblowed. Heb nog een klein voorraadje liggen van een kweekje van vorig jaar zomer voor eigen gebruik. Heb een vaporizer besteld bij azarius (de Vapo 2) en ga daar deze zomer, na een leuke dag eens mee experimenteren. Ben wel benieuwd naar wat voor uitwerking het nu op mij heeft. Gewoon een paar kleine korreltjes en dan telkens herhalen iedere 5 min, tot ik het juiste effect heb behaalt.
@Autsider, Oja en er zat niks raars in mijn wiet en al helemaal geen doornappel.

P.s. Dit is zo'n beetje mijn blow carrière. Het ziet er nu misschien uit dat het altijd verkeerd viel bij mij, maar dat is niet zo. Gemiddeld viel het 1 op de 100 keer fout, vooral nadat ik een tijdje niet geblowed heb. Die dingetjes zien in struiken noem ik niet bad gaan, enkel een klein hallucinerend/paranoia momentje.

Just my 2 cents

Groeten,
Firex :stoned: :beer:
b
blowvaakblowveelLid
01-01-2024, 00:00
#20
TrippyShit zei:
Moet ik met poep gooien of doen we gewoon normaal?
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: +1

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."