Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"oke bedankt voor je hulp man! Ga ze deze week nog bestellen. To easy"
"als ik iets met me vrienden ga doen (kroeg, stappen enz.) is het altijd wel gezellig, maar na een tijdje denk ik of een maat aan de sos. En dan is het niet meer zo gezellig en dan moeten we het hebben ook. Daarom kan ik/wil ik niet helemaal stoppen. Het blijft elke keer weer in me op komen"
"ja idd die gedachte eraan geeft me ook een klote gevoel nu. maarja volgende week zitten we er weer dubbel zo hard aan."
"heel herkenbaar... hoe ziet het leven voor jou eruit als je niet meer zou nakken ? welke dingen zou je dan meer gaan doen enz. zou je socialer worden enz? ik hou mezelf altijd voor de gek met de gedachte dat ik gestopt en geminderd ben maar ondertussen begint het woensdag altijd te kriebelen en nak ik nog elk weekend. vaak spreek ik af om te gaan stappen maar ik zeg dat altijd vlak van tevoren af om lekker te genieten met een maat. dus in dat opzicht doe ik ook veel minder en kom ik bijna nergens meer. ik heb nu sos die minder sterk is dan normaal maar hij is echt veel lekkerder, hebben jullie dat ook, als ie echt sterk is dat je af en toe niet weet waar je het zoeken moet na je lijn ? zonnestraaltje, misschien moet je omgaan met mensen die niks gebruiken en kijken hoe dat is ?"
"maxpayne zei: greenpower zei: Een sleutelpuntje is ook niet zoveel. Klik om te vergroten... is idd ook zo. Maar ik had er sowieso meer van verwacht.. En ik ben gewoon een beetje bang voor dat spul omdat ik er mensen kapot door heb zien gaan. Wil wel een keer een hele lijn doen maar dan weer een half jaar niet ofzo. Klik om te vergroten... als je dat heb gezien en je bent ervan geschrokken waarom zou je dan uberhaupt 1 miezerig sleutelpuntje naar binnen werken ?"
"Ik had nooit last van de politie, maar ik dacht dat iedereen in de kroeg het over mij had en naar mij zat te kijken. Daar werd ik ook niet goed van."
"Worstenjongen zei: En het mooie is dan als je er ook nog wat hebt zitten Klik om te vergroten... ja mn sleutel die nog half in mijn neus zat"
"pep=heerlijk maar ff een vraagje; hoeveel kilo kan je in 1 nacht afvallen ongeveer? want ik kijk vanmorgen in de spiegel en ik schrik me helemaal kapot. Ben ik gewoon para of kan je in 1 nacht serieus een aantal kilo's kwijtraken?"
"Oké dan ben zaterdagmiddag begonnen om 1400 uur met 2 normale lijntjes en vanaf zaterdag 1700 uur tot ongeveer zondagmorgen 0700 uur heb ik net geen 2 gram weggehaald. Dus het is op zich niet in 1 nacht ook. En ik was op me kamer en in de auto dus echt veel bewogen zoals op een feestje ofzo heb ik niet."
"Normaal gaat het bij mij ook niet zo ver op. Het was ook teveel voor me blijkt wel De sterkte weet ik voor de rest niet"