Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat doen tijdens blowen?

Wat doen tijdens blowen?

109 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Vanavond zal er zoals gewoonlijk - omdat het vakantie is - weer geblowd en stevig gedronken worden bij mijn maat thuis. Zeer chill allemaal, zeker in het begin van de vakantie. Nu begint het me stilaan toch tegen te steken. Dus vandaar de vraag: wat doen jullie onder het blowen, en heeft iemand tips om iets interessants/creatief/nuttigs te doen?


Grtz,
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als het je begint te steken om te blowen, zal ik zowiezo al niet gaan blowen. Waarom doe je het dan? omdat de rest het ook doet? :P Blow alleen wanneer je er zin in hebt. Het kan verkeerd vallen misschien, en wiet kan je aardige paranoia geven als dat gebeurt. Dan bedoel k niet het ziek zijn enzo. Heb dit nou al 2x gehad, blow heel weinig nog. Handle die sheize niet echt meer.

En wat je kan doen? Idd lullen, tv kijken, spelletje doen, gamen, iets geks wat je anders niet doet. Creatiefs? speel je een intstrument? Lijkt me wel vet om dat dan te bespelen.
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wel, als wij groeperen, wordt er zowiezo al een glaasje ingeschonken. Na dan wat aangeschoten te zijn wordt er dan zowiezo wat geblowd - door de alcohol, maar ook omdat ik het dan wil- en zit iedereen er een beetje tam te wezen.Het is niet dat ik blowen beu ben hoor. Maar ik krijg dan zin om iets te doen, en zou iets willen weten om te doen (bvb.spelletje en geen drankspelletje) dat je in groep kunt doen en bij voorkeur ietwat komisch is. Ik speel in een reggae/ska groepje met die mensen, maar dat kunnen we 's avonds niet doen door het lawaai spijtig genoeg!

btw-> blow al een paar jaar, ben geen beginneling fzo
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een comedyfilmpje kijken altijd wel leuk en anders een leuk programma op discovery ofzo.
Gewoon een spelletje kan ook megaleuk zijn, risk ofzo. Als je met zijn 2en bent trictac (backgammon) of dammen. Schaken kan ik niet. Mooiste is als je een voetbal- of pooltafel hebt :grin:.

Maar vooral muziek luisteren en lekker een beetje ouwehoeren of zappen is prima.
G
GroningenBlowtLid
01-01-2024, 00:00
#5
licht er een beetje aan waar je gaat blowen vind ik,

als ik in de cofee shop ga zitten met wat maten word er wel getafel voetbalt, of potje poolen.
en thuis ik vind het erg fijn dat als ik goed geblowt heb goede muziek te luisteren michien een xbox of playstation aan met wat maten vind ik het dan wel gezellig, biertje er bij,

als je zelf bijvoorbeeld websites maakt of met iets creatievs bezig bent op de computer,
kan het soms ook erg chill zijn dat stoned te doen, als het je intresseert ga je vaak wat meer focusen op je idee en krijg je mooie resultaten, maar goed dat werkt voor mij.

maar inderdaad als je je begint te vervelen, en het begint te steken om te blowen.. moet je michien er even mee stoppen, als je da later weer 1 rookt is het effect veel heftiger.
groetjes



Sorry Voor De Spel Foutjessss
B
Bart_Lid
01-01-2024, 00:00
#6
iets waar je helemaal in opgaat... dat vind ik het mooie aan stoned zijn.

tafelvoetballen bijvoorbeeld, hoe stoneder, hoe fanatieker ik ben (hoewel ik er niet beter van word :P)
potje gamen, fifa of pes is vet om te doen of een potje halo tegen elkaar :P
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja idd gamen is zeer relax , liefst met Playstation , xbox , gamecube , wii , ... iets dat niet voor de pc is natuurlijk en wat gezellig in de huiskamer kan gebeuren! Brengt altijd lollige situaties mee :tongueout: :mrgreen: :tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik deed tijdens het blowen juist het liefst zo weinig mogelijk.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik teveel wiet had gerookt ging ik op bed onder de warme dekens liggen in foetus houding met papier en pen naast mijn bed, of lekker tegen een meisje aanliggen :hearteyes:
Wiet maakt mij zo overgevoelig..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik doe stoned hetzelfde als nuchter, maar dan is het vaak iets grappiger.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Beetje gamen inderdaad, biertje drinken (of iets anders natuurlijk), potje kaarten, tv aan geluid uit en muziek aan beetje praten enzo. Koken, neem allemaal wat te eten mee en kijk wat je er van kan maken.

Dierenspel is erg leuk, waarschijnlijk wel bekend bij iedereen:

voorbeeld:

cavia, aap, papagaai, inktvis etc etc

of pokemon spel, merkenspel allemaal dezelfde shit
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hahaha dierenspel das echt een klassieker :grin: Oldskool shit!
Veel gedaan toen ik net begon met blowen.

Idd, nu ik het paar keer lees. GAMEN! Dat is echt 1 van de vetste dingen die je kan doen als je stoned bent. Cod2 en halo2 speelde ik toen nog, was altijd echt goed dan, ging er helemaal in op :P
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Gamen Nintendo Wi lijkt me wel cool als je er eentje hebt.

Ik blow niet veel en als ik het doe doe ik het aleen, maar vindt meestal gamen er leuk (Spore of iets sims achtigs) of lezen.

Of idd Film kijken,(strip)poker, of een of ander bord spel :wink:
G
GroningenBlowtLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb vanacht ook aardig wat verblowt met wat maten van mij met 4controllers in de wii aan de slag met !! KEURLING!!!! .. je weet wel dat spel waar je met een platte bowlingbal over een soort ijsbaan moet schuifen tot ie bij het rode stipje licht,

nou vind ik keurling niet echt een intressante sport, maar het spel was daar in tegen erg boeiend, vooral de bewegingen zorge voor leuke momenten,

en nu is het alweer vrijdag!!
groetjes, :stoned:
G
GroningenBlowtLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gelukkig, Ik dacht echt dat ik de enige die het kijken naar reclames ook echt intresant vind na het blowen, en een goede film kijken in pure consentratie.. haha een blowtje maakt heel veel net een beetje leuker :grin:
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb ook eens een uur of 2 met open mond zitten staren naar het scherm waarop een maat van mij Super Mario Galaxy op de wii aan het spelen was. ik kon er met mijn verstand niet bij hoe focking geniaal iemand kon zijn om zo'n geweldig fascinerend spel te verzinnen en te maken. De volgende dag vond ik het spel weer net zo slaapverwekkend en saai als alle andere spellen :grin:

TV kijken word ook altijd boeiender als ik geblowd heb, dan vind ik zelfs de reclames leuk om te zien :grin:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#17
Meestal als ik blow praat ik gewoon wat met vrienden over alles en nog wat of kijk ik een film op de laptop terwijl ik 'em opsteek. We gaan ook regelmatig bij een vriend op de zolder tv-kijken
G
GroningenBlowtLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik rook zelf ook meer als gemiddeld.
maar als je maar afentoe blowt is de high wel groter,
dingen die ik dan echt leuk vond om te doen was gamen, kaarten met flink wat gasten
bttje chille toch..
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oom Klaas zei:
De titel zegt dat niet, daar staat wat doen tijdens blowen dus wanneer je nog die joint aan 't roken bent.
Klik om te vergroten...

dan inhaleer ik dus[/quote]

precies :grin:[/quote]

yeah ! ik voel me erg slim vandaag

QUOTEFUCK
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
stevenkeuh zei:
Oom Klaas zei:
De titel zegt dat niet, daar staat wat doen tijdens blowen dus wanneer je nog die joint aan 't roken bent.
Klik om te vergroten...

dan inhaleer ik dus
Klik om te vergroten...

precies :grin:[/quote]

yeah ! ik voel me erg slim vandaag

QUOTEFUCK[/quote]

Woehoee :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."