#1
stel, ik ga morgen naar de coffeeshop, en ik gebruik momenteel white widow. maar ik wil graag eens een hasj proberen en een andere soort wiet, welke zou ik volgens jullie het beste kunnen kiezen?

haha.TrippyShit zei:Amnesia (veel tegenwoordig)

frankkk zei:beste hash in coffeeshop Ahllen achter nieuw binnenweg. je moet vrage naar HIA hash. sterkste en beste hash. garantie.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."