Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat is de beste hasj en de beste wiet volgens jullie?

wat is de beste hasj en de beste wiet volgens jullie?

27 antwoorden
39 weergaven
18-5-2026
p
psychomickeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
stel, ik ga morgen naar de coffeeshop, en ik gebruik momenteel white widow. maar ik wil graag eens een hasj proberen en een andere soort wiet, welke zou ik volgens jullie het beste kunnen kiezen?
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#2
sensi star (wiet), ice-olator ( hash)
p
psychomickeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja weet je wat het is, ik rook al jaren zo nu en dan een jointje maar sinds kort is er een shop met een balie bij de deur waar ik zelf heen durf, en weet niet wat ze daar verkopen en ben zo blij als ik binnen een minuut weer buiten sta dat ik geen zin heb om naar de kaart te vragen...zou voor schut zijn om een wiet of hasj op te noemen die ze niet verkopen :openmouth:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#4
hasj:
-maroc
-ketama
zijn goedkope hasj . maar toch goed . de duurdere weet ik niet bij naam, want ik ben niet echt
een hasj roker, meer wiet.
wiet:
-white widow
-amnesia haze
-jack herrer
-aardbei en appel wiet :hearteyes: (zoo lekker)

je moet gewoon wat soortjes proberen en kijken wat jij het lekkerst vind .
succes
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Twisla is een lekkere hasj vind ik, voor het eerst paar maanden terug gerookt, vond het wel relaxt.
Nepalese tempel ballen = :hearteyes:
Ice-o-lator = fijn, als je wat geld kan missen
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Iedereen kan hier wel van alles opnoemen maar daar heb je eigenlijk heel erg weinig aan.

Je weet niet wat ze bij jouw coffeeshop voor soorten weed/hasj verkopen.
Ik ken 1of2shops in a'dam waar je groot kans hebt dat ze het hebben als je zomaar wat opnoemt maar over het algemeen zal je te horen krijgen dat ze het neit hebben. Of je moet een standaard wiet/hasj opnoemen zoals:

Wiet:
WhiteWidow
Powerplant
(silver)Haze
Amnesia (veel tegenwoordig)

Hasj:
Afghaanse
Maroc
Zero
Ketama

Maar waarom zou je in godsnaam binnen 1min buiten willen zijn? :P Ben je contactgestoord ofzo :tearsofjoy: Als je neit de hele kaart wil bestuderen kan je ook aan de verkoper achter de balie gewoon vragen welk lekker/goed wietje/hasje hij/zij jou aan kan raden. Tadaaa, je maakt het jezelf lastig om nx..
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
@AT, ik vind twizla weer te zacht, dan breekt mijn staaf nog voor ie dun genoeg is om op te roken
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Polm hasj vind ik lekker en nlx en amnesia haze
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hasj:
- Iceolator
- Extreem sterke polm (je hebt vaak pauper troep maar soms is het echt te sterk : D).

Wiet:
-Powerplant
-White Widow (allebei leuk voor 'normaal' :P)
-Amnesia haze
-Jack Herrer
f
frankkkLid
01-01-2024, 00:00
#10
beste hash in coffeeshop Ahllen achter nieuw binnenweg. je moet vrage naar HIA hash. sterkste en beste hash. garantie. :stoned:
f
frankkkLid
01-01-2024, 00:00
#11
trouwens ook voor gekke WWidow en Bubbbelgumm... Ahlenn. en goedkoper dan andere shops. hebben zakjes van 1 gram wwidow voor 6 euro.. amnesia ook goedkoper dan elders. is wel ideaal in deze zware economische tijde :stoned: :stoned: :stoned: haha.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hasj:
Jungle Nepal Temple Balls
Cristal mountain ice
Superpolm
Black Bombay

Weed:
Cristal mountain
Mexican Haze
Jack herrer
(super)Silver haze
Haze
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je echt goede hash wilt moet je Chrystal Royal halen die is erg goed!

En goede weed inderdaad amnesia haze
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#14
Amnesia iceolator :hearteyes: Wel nogal prijzig, maar iets beter heb ik nog nooit gehad. Je zit trouwens bij de meeste hazesoorten (zeker bij wiet, bij hasj komen ze minder voor) zeker wel goed.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#15
TrippyShit zei:
Amnesia (veel tegenwoordig)
Klik om te vergroten...

in utrecht, ja. Vroeger zag je het niet zoveel en nu heeft elke coffeeshop in utrecht zowat amnesia. Andere steden heb ik het ook stuk minder gezien...
n
njiremLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zoeizo een Haze, en dan met name Amnesia Haze. Dat is echt een favoriet. Anders santa maria of toch white widow.
m
mickey_woussLid
01-01-2024, 00:00
#17
wiet=amnesia hasj=spoednik :stoned:
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vraag me af hoeveel keer dit topic al gestart is

Must be up to a thousand by now..
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#19
frankkk zei:
beste hash in coffeeshop Ahllen achter nieuw binnenweg. je moet vrage naar HIA hash. sterkste en beste hash. garantie. :stoned:
Klik om te vergroten...

Nieuwe binnenweg in rotterdam?
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat een flauwekul, dit topic kan ook past ook in het rijtje topics zoals: "Is dit een goede pil?".

Een tekentje of logo op een pil zegt namelijk niks over de kwaliteit van de pil, en zo is het ook met cannabis. WW moet beter zijn dan Jack Herrer of Powerplant bijvoorbeeld, nou is dat lang niet altijd het geval. Elke kweker kan zijn beestje een naam geven die die wil, maar of jij in de sjop na kan gaan of het idd de o zo gewilde withe widow is, is nog maar de vraag. Misschien verkoopt de sjop je het onder een andere naam, maar misschien is het hun verkocht onder een andere naam.........don't B stupid :wink:
Daarom hanteer ik tegenwoordig een paar richtlijnen in de sjop:
1. vragen of ik de weed kan zien
2. over het algemeen zijn zijn licht witte soorten wiet de betere
3. niet te vochtig, niet te droog
4. puff on :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."