Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat is de beste hasj en de beste wiet volgens jullie?

wat is de beste hasj en de beste wiet volgens jullie?

27 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
D
DreesLid
01-01-2024, 00:00
#1
mijn favoriete zijn tog wel:
Amnesya Haze
Nordern Light
n
nouscheziganLid
01-01-2024, 00:00
#2
zoals OpenmindeD het zegt, de naam alleen zegt niks.

bij iedere shop zal de qualiteit weer anders zijn, de een zal goede leveranciers hebben, de andere zal bagger leveranciers hebben.

bijkomend "probleem" is ook nog eens dat ieder voor zich een eigen favoriet heeft afhankelijk van wat je van die wiet/hash soort verwacht. omdat niet iedere soort hetzelfde effect heeft en er zoals al gezegd, de "sterkte" van het spul ook erg varieert.

ik merk dit zelf waar ik mn haze haal, altijd in dezelfde shop, het hangt echt af van waar ze de partij hebben ingekocht. de ene keer is het super en de andere keer heb ik er na 1 joint al weer geen zin meer in.

enige wat je dan eigenlijk kan doen, als het je echt om qualiteit gaat, is diverse soorten uitproberen, je favoriet kiezen, en die vervolgens met een professionele insteek nauwkeurig te kweken. (binnen de grenzen van het gedoogbeleid natuurlijk).

de beste wiet bestaat dus gewoon niet, kwestie van persoonlijke smaak en qualiteit
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik kocht altijd een hasjje bij dinges , met goudkleurig logo erop. geen idee hoe het heet,het was erg zacht en potent.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jack herrer
snow white
Afghan
allemaal lekker




Ik moet wel walgen van thai dit is echt niet te pruimen
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik wiet koop haal ik het liefst een lekkere hazesoort

Favo hasj is criminali
g
grinderLid
01-01-2024, 00:00
#6
heb nu jack herrier liggen, is ook nog chill :) goede smaak en goed gevoel!
k
kentuckyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blue Berry van mellow yellow, 4 gr 25 e
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn favo wietje is toch echt wel Jack Herrer, lekkere "frisse" high, heerlijk om op weg te spacen. Lichte smaak, goed rookbaar.

Een wat goedkopere soort die ik wel fijn vind is Superskunk, die laat heel mn lichaam tintelen :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."