Titel zegt genoeg! Hoe oud waren de mensen hier toen ze voor het eerst geblowd hebben? En hoe was het?
op mijn 15e verjaardag..
Ik was wel erg stoned, maar vond het op dat moment niet echt chill.
Vooral ook omdat we daarna weer met zijn allen naar mijn huis gingen waar alle visite ook nog zat :P
14 en de eerste keer was saai.
Toen ik voor het eerst stoned was ging ik fout. Volgens mij was ik 14.
was 10 jaar wou mee doen met de grote jongens uit de buurt
Mijn eerste keer had ik geen effect want toen rookte ik ook niet dus ging het niet over mijn longen.
Mijn eerste keren stoned waren altijd erg gaaf. Ik ervaarde het toen altijd als iets erg spectaculairs en het had toen nog een hele zware uitwerking op me. Tegenwoordig kan ik altijd nog wel goed stoned worden maar nooit meer zoals toen.
grappig dat je van iedereen hoort dat de eerste keer niet zo'n succes was. maar vroeger zag ik dat inderdaad ook nog echt als iets spectaculairs en werd je van een joint met 5 korrels wiet die je met z'n 4en oprookte nog knetterstoned.. goeie oude tijden
De eerste keer blowen had ik maar een paar halen genomen en was ik niet eens stoned. Pas een tijdje later ging ik het weer doen en werd ik lekker stoned Morgen trouwens weer smoken kijken of het goed valt
btw, bij de eerste keer was ik een jaar of 17 a 18.
ik was 19
Jah ik weet niet echt meer hoe oud ik was toen ik een jointje uit de asbak haalde en die toen met mijn vriend oprookte ik geloof 14 maar erg boeiend vond ik het niet misschien omdat ik ook al heel veel had gedronken. maar toen ik begon met roken (toen ik 16 werd) toen heb ik best veel geblowed
De eerste keer dat ik blowde was net heel veel aan, ik rookte namelijk nog niet over mijn longen.
Maar de eerste keer dat ik wel over mijn longen rookte was ik een jaar of 12. Ik werd na vijf hijsen al stoned. Mijn zus en haar vriend discusieerde over het feit of ik wel hardrugs ging gebruiken of niet. Ik vond die discussie ontzettend grappig en terwijl hun half ruzie maakte lach ik ergens op de grond met een zware lachkik . Nou ja de rest van de avond heb ik volgehouden dat ik echt niet stoned was maar schoot wel telkens in de lacht
Was een leuke avond
Ik was 9 en ging toen met de crimineeltjes om in mijn wijk.
Heb toen paar hijsjes gehad voordat ik over me nek ging.
op m'n 14de, het eerste feesje dat ik deed.
meteen veel gedronken en zonder dat ik het besefte was ik aan een joint aan't teugen
ik voelde er zo goed als niks van voor zever ik mij herrinner.
eerste keer was ik 15 en zei tegen een paar maten uit me voetbal team dat ik al vaker had geblowd (soms 1 hijsje van een joint, maar nog nooit echt geblowd), toen gingen we bij hem thuis blowen en ik werd zooooo moe en toen kotste ik het huis onder Totale vernedering, ik was het gesprek in de kleedkamer.
Maarja daarna was blowen gewoon de shit!!! niet normaal, nu heb ik het wel gehad met blowen
Ik was 15. Dat is bijna twee jaar geleden. Ik voelde me zó raar, alles draaide, ik liep op wolkjes en alles leek heel vreemd en ik snapte helemaal niks.
Ik was heel bang dat het slecht ging aflopen en wilde ook dat het heftige gevoel verdween, later vond ik het wel prettig.
Nu mis ik die tijden, want ik ben nog NOOIT zo stoned geweest als toen.
ik was 15, jong en onbezonnen, en moest met mijn ouders naar school om de resultaten van mn examens te gaan ophalen + op gesprek met mijn leerkracht. 3 uurtjes ervoor, totaal ongepland, zit ik te smoken op een bankje van een voetbalveld. ik was niet echt super stoned maar ik voelde het wel degelijk. Ik had totaal geen idee hoe ik me gedragen moest. als ik er nu op terugkijk was het best wel een grappige ervaring.
Ik was 16 jaar en met 4 HAVO op kamp in de Ardennen. Ik was dronken (dat was voor zover ik me kan herinneren ook een van de eerste keren dronken) en een jongen uit mn klas had wiet meegenomen. Toen hadden we de joint met zn 4en opgerookt. Vanaf dat moment kan ik me delen herinneren dat ik rond aan het dwalen was en iedereen kwijt was, maar ik vond het geloof ik wel grappig.
14 Jaar, en 't was wel leuk. Kon echt om alles lachen, was volgens mij deels echt en deels placebo.
Ik was 15 toen k voor het een paar hijsen nam, echt stoned wask helemaal niet.
De eerste keer dat ik stoned was met carnaval vorig jaar, ik had al dronk op dus heb alles uitgekotst. daarna was ik een keer na het schoolfeest weer gaaan blowen en toen was ik op een positieve manier stoned. Daarna kwam nog veel meer. De eerste keren waren het mooist
Eerste keer blowen was echt pure bagger maar daarom niet minder grappig.
Het was met me broer en een maat. We hadden "3'' gram gekocht voor 7 euro wat dus eigenlijk minder dan 1 gram was.
We hadden een pakje shag vloeitjes gekocht en konden totaal niet draaien dus er kwamen uiteindelijk pittig mislukte joints uit. Ieder had er eentje.
We hadden er weken, zo niet maanden, naar toe geleefd en toen het moment daar was voelde ik me alleen maar een beetje dizzy van de nicotine (ik had nog nooit eerder gerookt). Erg bedroefend.
Me vriend moest kotsen van de nicotine vergifteging en mijn broer voelde niks en zat een beetje te wachten tot wij "uitgespacet" waren.
Erg amateur maar ook erg grappig.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.