Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb wel vaak het gevoel dat ik val als ik in bed lig, dus gewoon door de grond heen val in een lange put. Dan schrik ik me altijd dood en heb ik een dikke stuiptrekking. Maar denk niet dat het wat met wiet te makken heeft."
"Beste blowbroeders, Heb gisteravond voor het eerst zo'n goedkope zelfgemaakte waterpijp geprobeert en jezus wat is dat toch lekker zeg!!! Ik vraag me af of meerdere mensen hier dat al hebben geprobeerd zo ja vertel je ervaring en geef desnoods tips. :P P.S, I.P.V water kun je er ook Fernandes (Groen blikje) er in doen stuk of twee heb je nodig, smaakt echt heerlijk!!!!!"
"Psy High zei: Kauwgom is beter dan plakband Klik om te vergroten... Inderdaad heb zelf ook kauwgom gebruikt en het werkt perfect, vanavond weer."
"lysergine25 zei: tyfus .... lees en huiver beste jonge lezerttjjuhhsssss... doorspuiten tot dat je aderen het niet meer aankunnen, abcessen, ontstekingen. HEROINE IS EEN VLOEK !! SPUITEN IS DE LAATSE FASE VAN JE LEVEN !!! VERMIJDT HEROINE !! VERMIJDT DE INJECTIENAALD EN DE BASEPIPE !! Klik om te vergroten... Had het zelf niet beter kunnen zeggen."
"Hallo jongens/meisjes, Vanavond wordt mijn eerste keer paddo! :P Aangezien ik vaak lees dat de smaak niet bepaald lekker is, vroeg ik me af of het erg is als ik het eet en dan doorslik met een slokje cola ofzo.... Ik ben wel redelijk gespannen (om eerlijk te zijn wel een beetje bang om het te gebruiken aangezien de slechte verhalen die ik heb gehoord. Mja dan denk ik weer: Dat waren van die kut toeristen die gelijk 3 bakken leeg vreten enzo..... (Amerikanen etc) Kan iemand mij mischien ook muziek tips given? Ik blow wel redelijk vaak dus vroeg me af of het ook relaxed is om Reggae te luisteren als je zit te tripe. Tot nu toe waren dit mijn vragen :P"
"Hmm bedankt voor de tip van de suiker, ben van plan om dan maar een bakje vla te maken en dan de paddo's in stukjes er in te doen. En geestelijk is er totaal niks met me aan de hand. Of nouja wel iets, maar dat noem ik positief gestoord :P In ieder geval bedankt voor de snelle antwoorden."
"Ik was 9 en ging toen met de crimineeltjes om in mijn wijk. Heb toen paar hijsjes gehad voordat ik over me nek ging."
"Snuifdoos zei: Vreemd, in Nederland kan je op elke hoek van de straat een waterpijp kopen, en toch lopen jullie te klooien met plastieken flessen en kauwgom. Gierigaards =P Een glazen waterpijp vind ik veruit best, maar niet geschikt voor mensen die vanalles omverstoten. Maar 't is opmerkelijk beter dan al die plastieken rommel. Klik om te vergroten... Dat is waar maar als je zo wanhopig bent als ik dan moet je toch wat he :P Nee grapje, heb gisteravond mijn bestelling voor een glazen waterpijp al geplaatst."
"jcutter123 zei: Dude, ga eens dmt kristallen roken of zo.. Klik om te vergroten... Dude ga eens een nuttig antwoord geven ofzo... Ontopic: Ik denk inderdaad dat je een andere gedachte kunt krijgen over de dood als je zo'n ervaring zou krijgen. Je weet pas wat het is als je het ongeveer hebt meegemaakt. Nou is dat met de dood natuurlijk erg moeilijk maar toch."
"Ben het volledig met je eens, Het ligt aan de gebruiker of er problemen van wiet gebruik komen. Vroeger had je ook nooit last van hippie 's die gewoon met zijn allen zaten te chillen. Als ik s'morgens naar het nieuws kijk denk ik ook vaak '' Ging de hele wereld nou maar eens tegelijk een joint opsteken'' Ik denk dat het dan veel vrediger wordt. Wat is er mis mee om gewoon lekker te relaxen wanneer dat kan, je moet in je leven namelijk al genoeg werken en beslissingen nemen."