Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste ervaring blowen

Eerste ervaring blowen

66 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik was net 15 en het was oa. met Timmaniac van het df!
Ik merkte er heel erg veel van, zoals met alles. (Ik merk altijd alles heel snel en heftig, een pil kan rond 10 minuten al heel hard in slaan bij mij.)

Het was toen vooral heel grappig maar vooral ook heel dom.
Ik had veel closed-eye visuals (wat ik met elke drugs heel erg heb, ik kan het soms zelfs nuchter als ik moe ben). Toen ik mijn ogen dichtdeed, zag ik een soort van alien-teletekst. Van die old school kleurtjes maar dan met een fake tekst. Dat vertelde ik zo, en 2 minuten later vroeg ik hoe laat het was, en toen zei iemand: dan moet je even je ogen dicht doen dan kan je op teletekst kijken. Dat was toen de beste grap ter wereld. (Leuke grap zeg. :confused: )
Toen was er ook nog dit tussen twee andere mensen waar we met zijn allen heel hard moesten lachen:
L: 35.
F: 35?
L: Ja. 35 euro.
F: Wat is er met 35 euro dan?
L: Gewoon, dat zou ik wel eens willen hebben.
Het was blijkbaar ontzettend grappig maar we waren natuurlijk stoned dus het zal allemaal wel, maar ik heb nog steeds dat als ik het getal 35 zie, dat ik dan aan dat meisje denk die dat zei. :)
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#2
15 en ik ging vies slecht, kdacht dat ik ook dood ging en zei
tegen mezelf '' dit doe ik nooit meer''
was het maar.
K
KatsujinkenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik was 25 en met m'n beste vriend (een die hard blower) in Zwitserland. Ging echt super, super goed en achteraf dacht ik: "why the fuck heb ik dit nooit eerder gedaan?"
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik was 14 jaar, en het was niet echt bijzonder. Meer een soort placebo effect.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn eerste keer was ik 15. Net na school met een maatje meegegaan naar zon speeltuintje. Nja hij zon hash-stickie gedraaid en samen opgerookt. Ik zat te wachten van: "wat moet er gebeuren?"

Sticky op, geen effect, dus waren we wat te drinken gaan halen. Mn maat steekt een 2e sticky op, en ik neem een paar hijsen. Ik weet niet precies wat er daarna gebeurde, want t is al lang geleden, maar ik ging op een schommel zitten en naar de lucht kijken, die heen en weer ging (eigenlijk ging ik heen en weer). Kreeg daarna lachkick en begon de lucht uit te lachen, mn maat de lantaarnpaal.

Tsja, sindsdien vind ik het helemaal geweldig :stoned:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn eerste echte keer stoned was ik door een bong...

We zaten met enkele mensen in ons clubhuis... en een van onze vrienden gebruikte speed.
Toen hij naar huis ging om zijn bong te halen vergat hij zijn portefuille waar een papiertje uit stak. Ik was erg benieuwd wat er hier op stond dus nam het papiertje vast en plooite het open...
Er viel speed uit het papier en het viel in de sofa. Ik nam een doek en begon het af de zetel te wrijven. Erg benieuwd ruikte ik aan de doek met de speed aan en legde hem weg. Op dat moment kwam de vriend aan met zijn bong die al goed gevult was. Ik Rookte hem helemaal leeg met hem en nog wat vrienden....
Toen sloeg hij kei hard in ... Ik dacht dat ik het effect van de speed merkte (omdat ik dat toen nog niet kende)

Ik keek naar mijn neef en zag dat hij ook volledig in een andere wereld zat.
Ik had het gevoel dat mijn hele lichaam tintelde (zoals een lichaamsdeel dat slaapt) en al die tintelingen vormde een grote luchtbel of kamer rond me.
Met grote gebaren heb ik dit proberen uit te leggen tegen m'n vrienden en neef maar volgens hun was ik gewoon wat onzin aan het brabbelen! :mrgreen:

Heerlijk om zo ver weg te zijn :hearteyes:
T
TeknoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Was 15. Met 4 vrienden 'even jointje roken' voor het uitgaan. 1 klare wietjoint, alle 4 knetterstoned haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."