Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste ervaring blowen

Eerste ervaring blowen

66 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik was 15 en ik wilde wel een keer blowen. Een vriend had wat vrienden die blowden en ze zouden wel een joint voor me regelen. Voor 5 euro kreeg ik een paar hijsjes van een enorme kut joint en ik voelde er absoluut niets van.

Paar maanden later rookte ik mee met een pure white widow joint, maar mijn longen vonden dat niet zo prettig en wederom voelde ik geen fuck...

Paar weken daarna kocht ik zelf maar eens wiet. Ondanks dat dit enorme kut wiet was (leek wel knipafval, 10 euro voor 5 gram), werd ik er knetter stoned van. Het was 's middags en ik was met mijn toenmalige vriendin en we waren allebei nog nooit zo stoned geweest (duh).

De keren daarna waren echt absoluut geweldig. Mijn hele lichaam ging tintelen en dingen als kleuren/muziek werden beter. Maar helaas neemt dit effect redelijk snel af naarmate je sneller blowt :(
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#2
15 of 16.. het was op de schoolfuif, maar ik denk dat ik toen placebote ik voelde er niet veel van :mrgreen:
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#3
shokora zei:
Ik was 15 en ik wilde wel een keer blowen. Een vriend had wat vrienden die blowden en ze zouden wel een joint voor me regelen. Voor 5 euro kreeg ik een paar hijsjes van een enorme kut joint en ik voelde er absoluut niets van.

Paar maanden later rookte ik mee met een pure white widow joint, maar mijn longen vonden dat niet zo prettig en wederom voelde ik geen fuck...

Paar weken daarna kocht ik zelf maar eens wiet. Ondanks dat dit enorme kut wiet was (leek wel knipafval, 10 euro voor 5 gram), werd ik er knetter stoned van. Het was 's middags en ik was met mijn toenmalige vriendin en we waren allebei nog nooit zo stoned geweest (duh).

De keren daarna waren echt absoluut geweldig. Mijn hele lichaam ging tintelen en dingen als kleuren/muziek werden beter. Maar helaas neemt dit effect redelijk snel af naarmate je sneller blowt :(
Klik om te vergroten...

Oh ik heb nog steeds wel dat als ik stoned ben dat muziek beter klinkt, kleuren zijn niet altijd boeiender inderdaad.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
eerste keer blowen was ik 15, merkte er geen fuk van. de keren erna was t wel weer lekker. :grin: Ik heb nu wel eens als ik vlak voor het slapen een beetje hasj rook, de volgende ochtend lekker wakker word.

heb trouwens geen last meer van hoge bloeddruk door hasj. Zonder hasj wil de hartslag wel eens boven de 90 uitkomen. en ook een half jaartje niet geblowd, en alle 6 de maanden hartslag van 90. (op advies van de dokter, maar die snelle hartslag had ik al voor me 15 en voordat ik ooit iets gebruikt had, maar dat werd genegeerd.

Kom je bij een dokter, en leg je wat uit, en gelooft ie dingen niet. Dan zeg ik het nog eens " Ik heb last van een te snelle hartslag, maar als ik hasj rook gaatr die werer naar beneden" Wat voor een zin heeft t dan om vragen te stellen? Omdat je toevallig net anders reageet dan beschreven in de boeken, ben je ineens een leugenaar, en dan na 10 minuten te zeggen. "We maken wel een nieuwe afspraak" er zijn nog meer mensen die om 10:00 een afspraak hebben. EN niet eens de hand schudden, maar de hand tegen mijn schouder houden, omdat ik niet snel genoeg de deur uit stapte. schijt kerel. Nu een andere, die gewoon een kwartier lang luisterde naar wat ik had te vertelen, me doorverwees naar t ziekenhuis voor onderzoek.

leuk ik mocht kiezen of ik ze wilde innemen Pillen tegen de hoge bloeddruk en versnelde hartslag, maar daar werd het bloed dikker van, dus daarvoor krijk je dan bloedverdunners, die veroorzaken hoofdpijn, dus daarvoor tabletten, die veroorzaken maagklachten, en dan weer tabletten daarvoor , maar die zorgen voor verstoppingen... de combinatie van 1 en 3 geven weer kans op impotentie, spataders, de andere bijwerkingen waren versuffing, en concentratieverlies. en een kans op dat ik geen zware apparaten meer mocht bedienen. sjezus.

Dan maar toch aan de hasj.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik was 15 toen ik voor het eerste blowde. We hadden een ministickie gerold met een paar kruimeltjes wiet in en met 3 man opgerookt. Het eerste uur voelde ik helemaal niets. Maar daarna toen we in de frituur zaten begon ik zwaar lachkick te krijgen :grin:. Erg jammer dat ik nu niet meer van wiet kan genieten. Die lachkicks, muziek die beter gaat klinken, vrolijk zijn,... Ik mis het zo :(. Nu krijg ik alleen nog doemgedachten en paranoia van wiet :cry:
w
willem op den driesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik was ook rond de 14 denk ik, enof ik heb geweten wat stoned zijn is. Wij als straatduiveltjes onze eigen waterpijp in elkaar friemelen, ik deed het met gasten die al wat ouder waren en zij hadden al meer ervaring. Ik als klein snotjong aan dat ding trekken, ik heb de hele middag op een bankje in het park lang uit gelegen met mijn ogen dicht, ik zag de vierkanten & driehoeken in het rond vliegen. Eenmaal thuis (nietwetende dat ik er als een zombie uitzag), m'n moeder vroeg of ik wel goed was ; ' nee, migraine mam :grin:'.

De migraine heeft me veel ongein gescheeld, althans, het excuus.
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#7
15, ging met een vriend naar buiten, waren twee oud klasgenoten een joint aan het fixen, of ik ook wilde.. Jah hoor, 5 hijsen gehad, knetterstoned geworden :mrgreen:
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik aan m'n 12jaar.

Bewust wat gekocht en dan eentje gerold met een kort vloeitje :wave: :grin:

Toen met weinig erin en wat placebo effect denk ik :mrgreen:

Maar na een eindje begin je echt te genieten van de wiet :stoned: :hearteyes:
D
DistortionLid
01-01-2024, 00:00
#9
11 jaar ... Ik wist nauwelijks wat wiet was .En ja ik kan me er nauwelijks wat van herinneren is 5 jaar geleden :stoned:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat je mogelijkheden creeér om je dromen waar te maken.

Mijn dromen zijn: een vrouwtje ontmoeten die ik mag en nooit van ga walgen als ik naast haar wakker word, blijven sporten, trippen, meer van de wereld zien, huisje enz.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#11
net 14, vond het meteen wel leuk :smoke:
I
I Hate mondaysLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik was 13 wou met de grote jongens "roken"
sindsdien krijg ik er niet genoeg van

:stoned:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik was 12 helaas..
Nu ben ik 18 en heb ik zowat alles geprobeerd! Behalve crack en heroine; waar ik stiekem ook wel een facinatie voor heb..
Maar soms moet je niet alles willen weten.
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#14
crack heb ik wel 's gedaan, was niet bijster boeiend ofzo, voelde er bijna niks van.
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#15
mijn eerste keer blowen had 2 kanten. Na het roken super chill, veel lachkicks, super stoned. Ik was op dat moment bijna 16, maar mocht af en toe wel eens de scooter van mijn broer lenen. Na een uurtje ergens op een bankje spacen kregen we een vreetkick, en ik zei dat ik wel ff naar een tankstation zou rijden om wat eten te halen. Hoe het gebeurde weet ik niet meer, maar ik ben onderweg gevallen met de scooter :openmouth:

Scooter had paar krassen en kappen kapot, ik zelf had gelukkig niet veel schade. Heb wel uiteindelijk zijn scooter moete overkopen tegen de normale prijs ( was sowieso al van plan om dat ding over te kopen van hem ). Heb toen dus gewoon de schade meegenomen :)

Achteraf gezien wel leuk, maar toen ik viel voelde ik me echt niet chill!

Btw, was met 2 maten, die lachten zich kapot toen ik terug kwam rijden haha
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#16
xpressurself zei:
crack heb ik wel 's gedaan, was niet bijster boeiend ofzo, voelde er bijna niks van.
Klik om te vergroten...

Ach, wanneer de tijd rijp is kom ik vanzelf wel voor een keuze te staan.
Ik versier ook nooit, er komt vanzelf wat op mijn pad :sunglasses:
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#17
als je geluk hebt :P
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nee hoor, dat soort dingen kom je tegen als jij naar het grote geluk toe werkt.
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#19
wat houd naar het grote geluk werken voor jou precies in?
D
DR. SosaLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik was 15 toen ik mijn eerste keer wiet rookte en meteen ziek

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."