Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste ervaring blowen

Eerste ervaring blowen

66 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#1
16 en lachte aan 1 stuk door om de stomste dingen, blaadjes die van een boom vielen enzo :stoned:
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#2
en dan geven ze je nog wel advies om van de drugs af te blijven.. :sunglasses:
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Titel zegt genoeg! Hoe oud waren de mensen hier toen ze voor het eerst geblowd hebben? En hoe was het?
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#4
op mijn 15e verjaardag..
Ik was wel erg stoned, maar vond het op dat moment niet echt chill.
Vooral ook omdat we daarna weer met zijn allen naar mijn huis gingen waar alle visite ook nog zat :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
14 en de eerste keer was saai.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#6
Toen ik voor het eerst stoned was ging ik fout. Volgens mij was ik 14.
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#7
was 10 jaar wou mee doen met de grote jongens uit de buurt
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn eerste keer had ik geen effect want toen rookte ik ook niet dus ging het niet over mijn longen.

Mijn eerste keren stoned waren altijd erg gaaf. Ik ervaarde het toen altijd als iets erg spectaculairs en het had toen nog een hele zware uitwerking op me. Tegenwoordig kan ik altijd nog wel goed stoned worden maar nooit meer zoals toen.
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#9
grappig dat je van iedereen hoort dat de eerste keer niet zo'n succes was. maar vroeger zag ik dat inderdaad ook nog echt als iets spectaculairs en werd je van een joint met 5 korrels wiet die je met z'n 4en oprookte nog knetterstoned.. goeie oude tijden :rolleyes:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#10
De eerste keer blowen had ik maar een paar halen genomen en was ik niet eens stoned. Pas een tijdje later ging ik het weer doen en werd ik lekker stoned :stoned: Morgen trouwens weer smoken kijken of het goed valt :stoned:

btw, bij de eerste keer was ik een jaar of 17 a 18.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik was 19
S
SchmeirdoLid
01-01-2024, 00:00
#12
15 ofzo

Ik rookte met 4 anderen een mini jointje omdat we niet wisten wat er net ging gebeuren en wat bang waren, ik voelde zo goed als niets.

bummer! :)

De 5e maal (ongeveer) dat ik het deed had ik wel een rare ervaring. Ik moest neerliggen in de tuin om me goed te voelen. Vanaf ik rechtstond begon ik te duizelen en slecht te voelen. Dat heeft zeker 20 minuten geduurd eer dat ik weer kon stappen :grin:
t
trippie443Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ik was 14 jaar toen we met zn 4e naar de stad gingen om iemand te laten halen. toen rookte we 1 joint met 2 korrels en waren we al helemaal van de wereld :rolleyes: toendertijd deden we ook ong 1 maand met een tientje:P nu is dat een dag haha :stoned:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#14
16, tegen de 17 aan ofzo. Dnno of het een goed succes was. :grin:
Kzit er nu anders wel bijna elke dag aan de wiet. :( :grin:
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik zie dat als positief :)
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik was er een jaar of 14 denk ik. en ging met twee maten in het park smoren. was zeer lachen.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik was 15 of 16, veel te hard geïnhaleerd, half dood gegaan van het hoesten, iedereen lachte me uit :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
16 ofzo...geen fuck aan..pas toen de hasj kwam werdt het leuk :mrgreen: toen kwamen de pillen en de kristallen om de hoek en toen was het klaar met blowen :rolleyes:
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
14 jaar
het was puur , na 3trekken had ik al genoeg
maar de trip die ik heb gehad :openmouth: zotjes!
ik zat 2straten verder van huis, doe daar normaal 2min over
die dag waren het er 20
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik was zeventien (verjaardagscadeau van een vriendin die helemaal niets met drugs heeft :P)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."