Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste ervaring blowen

Eerste ervaring blowen

66 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
DivinorumLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik was 14 samen mat 2 vrienden in het bos :hearteyes: . ik voelde me wel chill maar niet echt stoned.

shokora zei:
De keren daarna waren echt absoluut geweldig. Mijn hele lichaam ging tintelen en dingen als kleuren/muziek werden beter. Maar helaas neemt dit effect redelijk snel af naarmate je sneller blowt :(
Klik om te vergroten...

De kleuren heb ik ook niet meer, maar als ik stoned ben ga ik helemaal op in de muziek.
D
DreamyLid
01-01-2024, 00:00
#2
In Amsterdam toen ik dertien was met een paar vriendinnen.
Eentje blowde al en ging wiet regelen, dus wij alle losse 5 centen bij elkaar om maar nét genoeg te hebben voor een voorgedraaide.
Een halfuur gewacht tot er iemand uit de shop kwam die voor ons wou halen.
Vervolgens met 6 mensen één mix gerookt, totaal niet over mijn longen natuurlijk.
Nu is het wel andere koek. :smoke:
e
exactLid
01-01-2024, 00:00
#3
de eerste keer was zo leuk, dat ik het direct daarna al bijna elke dag ben gaan doen :stoned:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lachkick, babbelkick en vreetkick!
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jah ik weet niet echt meer hoe oud ik was toen ik een jointje uit de asbak haalde en die toen met mijn vriend oprookte ik geloof 14 maar erg boeiend vond ik het niet misschien omdat ik ook al heel veel had gedronken. maar toen ik begon met roken (toen ik 16 werd) toen heb ik best veel geblowed
L
LeolaLid
01-01-2024, 00:00
#6
De eerste keer dat ik blowde was net heel veel aan, ik rookte namelijk nog niet over mijn longen.
Maar de eerste keer dat ik wel over mijn longen rookte was ik een jaar of 12. Ik werd na vijf hijsen al stoned. Mijn zus en haar vriend discusieerde over het feit of ik wel hardrugs ging gebruiken of niet. Ik vond die discussie ontzettend grappig en terwijl hun half ruzie maakte lach ik ergens op de grond met een zware lachkik . Nou ja de rest van de avond heb ik volgehouden dat ik echt niet stoned was maar schoot wel telkens in de lacht :)
Was een leuke avond :)
S
SkullcrusherLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik was 9 en ging toen met de crimineeltjes om in mijn wijk.
Heb toen paar hijsjes gehad voordat ik over me nek ging. :smoke:
P
PlaguesLid
01-01-2024, 00:00
#8
op m'n 14de, het eerste feesje dat ik deed.
meteen veel gedronken en zonder dat ik het besefte was ik aan een joint aan't teugen :stoned:
ik voelde er zo goed als niks van voor zever ik mij herrinner.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#9
eerste keer was ik 15 en zei tegen een paar maten uit me voetbal team dat ik al vaker had geblowd (soms 1 hijsje van een joint, maar nog nooit echt geblowd), toen gingen we bij hem thuis blowen en ik werd zooooo moe en toen kotste ik het huis onder :( Totale vernedering, ik was het gesprek in de kleedkamer.
Maarja daarna was blowen gewoon de shit!!! niet normaal, nu heb ik het wel gehad met blowen
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik was 15. Dat is bijna twee jaar geleden. Ik voelde me zó raar, alles draaide, ik liep op wolkjes en alles leek heel vreemd en ik snapte helemaal niks.
Ik was heel bang dat het slecht ging aflopen en wilde ook dat het heftige gevoel verdween, later vond ik het wel prettig.
Nu mis ik die tijden, want ik ben nog NOOIT zo stoned geweest als toen. :stoned:
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik was 15, jong en onbezonnen, en moest met mijn ouders naar school om de resultaten van mn examens te gaan ophalen + op gesprek met mijn leerkracht. 3 uurtjes ervoor, totaal ongepland, zit ik te smoken op een bankje van een voetbalveld. ik was niet echt super stoned maar ik voelde het wel degelijk. Ik had totaal geen idee hoe ik me gedragen moest. als ik er nu op terugkijk was het best wel een grappige ervaring.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik was 16 jaar en met 4 HAVO op kamp in de Ardennen. Ik was dronken (dat was voor zover ik me kan herinneren ook een van de eerste keren dronken) en een jongen uit mn klas had wiet meegenomen. Toen hadden we de joint met zn 4en opgerookt. Vanaf dat moment kan ik me delen herinneren dat ik rond aan het dwalen was en iedereen kwijt was, maar ik vond het geloof ik wel grappig.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#13
14 Jaar, en 't was wel leuk. Kon echt om alles lachen, was volgens mij deels echt en deels placebo.
o
ootjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik was 15 toen k voor het een paar hijsen nam, echt stoned wask helemaal niet.

De eerste keer dat ik stoned was met carnaval vorig jaar, ik had al dronk op dus heb alles uitgekotst. daarna was ik een keer na het schoolfeest weer gaaan blowen en toen was ik op een positieve manier stoned. Daarna kwam nog veel meer. De eerste keren waren het mooist :grin:
S
SmapsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eerste keer blowen was echt pure bagger maar daarom niet minder grappig.
Het was met me broer en een maat. We hadden "3'' gram gekocht voor 7 euro wat dus eigenlijk minder dan 1 gram was.
We hadden een pakje shag vloeitjes gekocht en konden totaal niet draaien dus er kwamen uiteindelijk pittig mislukte joints uit. Ieder had er eentje.
We hadden er weken, zo niet maanden, naar toe geleefd en toen het moment daar was voelde ik me alleen maar een beetje dizzy van de nicotine (ik had nog nooit eerder gerookt). Erg bedroefend.
Me vriend moest kotsen van de nicotine vergifteging en mijn broer voelde niks en zat een beetje te wachten tot wij "uitgespacet" waren.
Erg amateur maar ook erg grappig. :stoned:
J
JohnnyBladeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eerste keer was op men 15, en was echt crap! Met 3 maten 's avonds op een pleintje gaan zitten, waar we 1 joint met zen drie hebben gedaan. Slecht gerold, zonder tip want anders kregen we hem niet dicht (het was ook noggis aan het regenen). Uiteindelijk voelde ik me gewoon rustig, niet echt stoned.
De 2de keer heb ik em door mijn broer late rolle, en daar zat dan ook wel wat meer weed in. Deze heb ik in het lokale park gedeeld met 1 vriend, en ik kan zegge dat ik toen wel lekker weg was! :stoned:
En ja nu is jointe smore ook zowat dagelijkse kost voor mij... Ik probeer nu 2 weken (sinds vrijdag) niets meer te kopen, en het lukt me aardig!
N
NLXjunkLid
01-01-2024, 00:00
#17
14 Voelde het niet echt maar had wel koppijn daarna :stoned:
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik was net 15 en het was oa. met Timmaniac van het df!
Ik merkte er heel erg veel van, zoals met alles. (Ik merk altijd alles heel snel en heftig, een pil kan rond 10 minuten al heel hard in slaan bij mij.)

Het was toen vooral heel grappig maar vooral ook heel dom.
Ik had veel closed-eye visuals (wat ik met elke drugs heel erg heb, ik kan het soms zelfs nuchter als ik moe ben). Toen ik mijn ogen dichtdeed, zag ik een soort van alien-teletekst. Van die old school kleurtjes maar dan met een fake tekst. Dat vertelde ik zo, en 2 minuten later vroeg ik hoe laat het was, en toen zei iemand: dan moet je even je ogen dicht doen dan kan je op teletekst kijken. Dat was toen de beste grap ter wereld. (Leuke grap zeg. :confused: )
Toen was er ook nog dit tussen twee andere mensen waar we met zijn allen heel hard moesten lachen:
L: 35.
F: 35?
L: Ja. 35 euro.
F: Wat is er met 35 euro dan?
L: Gewoon, dat zou ik wel eens willen hebben.
Het was blijkbaar ontzettend grappig maar we waren natuurlijk stoned dus het zal allemaal wel, maar ik heb nog steeds dat als ik het getal 35 zie, dat ik dan aan dat meisje denk die dat zei. :)
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#19
15 en ik ging vies slecht, kdacht dat ik ook dood ging en zei
tegen mezelf '' dit doe ik nooit meer''
was het maar.
K
KatsujinkenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik was 25 en met m'n beste vriend (een die hard blower) in Zwitserland. Ging echt super, super goed en achteraf dacht ik: "why the fuck heb ik dit nooit eerder gedaan?"

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."