Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer gerold = epicfail

1e keer gerold = epicfail

46 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ziet er precies hetzelfde uit als toen ik het voor het eerst deed :tearsofjoy:
c
crackistegekLid
01-01-2024, 00:00
#2
- Goed verdelen.
- Bij voorkeur grinden.
- Shag gebruiken i.p.v. peuken tabak.

Zoals gezegd is het niet eens slecht voor een eerste keer.
Geduld is belangrijk, komt wel goed met jou.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
't Kan altijd nog slechter,
maar mijn eerste joint verschilde niet veel als de jointjes die ik nu draai.
'k Draaide al lang shag en na veel kijken gewoon eens geprobeerd.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#4
SchilDpadDo zei:
mijn eerste was veel erger :tongueout: dus schaam je niet ! vind hem nog wel aardig, en oefening baart kunst !
Klik om te vergroten...

Dus dat. Hoe die joint van jou er nu uitziet, was mijn resultaat na ongeveer een maand "kunnen" draaien. :P Gelukkig gaat het nu wel beter, maar ik ben er nog steeds geen ster in.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
^ik vind dat dat juist het draaien moeilijker maakt, ik doe dat altijd, om mijn longen te sparen, maar ik vind blouwe smoking ook makkelijker als zwarte smoking.

anders krijg je meteen v-tjes in de top, en inbranders.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb dikke vingers, als ik met een breed vloeitje draai heb je van die overdreven toeters, 1,5 cm breed aan de ene kant en te dun aan de kant van het tipje.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Moeilijk doet met tutorials heeft geen zin, zelf doen en gewoon draaien.
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Probeer gewoon een handleiding te volgen voor insideout rollen :wink: Bijv op dit forum: viewtopic.php?f=1&t=7565

www.jointjedraaien.nl kan je misschien ook wel helpen.

En voor alles geldt natuurlijk: oefening baart kunst :grin:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#9
zo erg is hij toch niet gerold voor je eerste jointje ?
en zie ik dat je sigarettentabac hebt gebruikt ?
dan raad ik je aan om te leren rollen met gewone tabac , deze is wat beter te vormen :)
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#10
stevenkeuh zei:
zo erg is hij toch niet gerold voor je eerste jointje ?
en zie ik dat je sigarettentabac hebt gebruikt ?
dan raad ik je aan om te leren rollen met gewone tabac , deze is wat beter te vormen :)
Klik om te vergroten...
nope, geen tabak :rolleyes:
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#11
mijn eerste joint was denk ik 4 cm dik en 2 cm lang haha:P en viel uit elkaar ook
d
dark_ikkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#12
jep oefenen en het gaat uiteindelijk van zelf
ziet er ook beter uit dan mijn eerste :grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
oefening baart kunst. je kan ook gewoon wat tabak pakken, en net zo lang ermee oefenen tot je goed kan draaien. Zo verspil je geen kostbare wiet, als de handel bv ineens over je toetsenbord flikkerd :wink: zo heb ik t gedaan.
T
TeknoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je eerste keren een joint rollen is altijd moeilijk. Voor mij was de gouden tip: gebruik shag en vooral niet te veel! rol gewoon eerst dunne jointjes met een kleinere tip dus, je zult merken dat dat stukken makkelijker gaat.
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik ben gewoon gaan oefenen met een bel shag en 2 doosjes lange vloei.
mijn eerste was redelijk, maar mijn eerste met weed was niet echt goed :P maar ik was toen ook behoorlijk zat enzo dus dan is het lastiger.

ik kan het pas sinds een week of 2 dus ben nog geen pro, ik ga deze vakantie het vol op doen :grin:
ik krijg wel altijd het commentaar dat ze te dik zijn maar ik zie niet wat het probleem daar mee is ze zijn wel strak.
T
TeknoLid
01-01-2024, 00:00
#16
henkdevries zei:
ik ben gewoon gaan oefenen met een bel shag en 2 doosjes lange vloei.
mijn eerste was redelijk, maar mijn eerste met weed was niet echt goed :P maar ik was toen ook behoorlijk zat enzo dus dan is het lastiger.

ik kan het pas sinds een week of 2 dus ben nog geen pro, ik ga deze vakantie het vol op doen :grin:
ik krijg wel altijd het commentaar dat ze te dik zijn maar ik zie niet wat het probleem daar mee is ze zijn wel strak.
Klik om te vergroten...

Zolang je wiet/shag verhouding goed is en je joint lekker rookt hoeft hij idd niet de schoonheidsprijs te winnen.. gewoon blijven rollen idd, het uiterlijk komt later wel :wink:
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Draaien met shag is een stuk makkelijker dan met een marlboro ofzo, omdat dit zo fijn is en met dichtrollen vrij snel tussen de tip en vloei komt. Mijn gouden tip; zorg eerst voor een goede tip, als deze al kut is dan kan je ervan uitgaan dat je joint ook de mis in gaat. Zorg voor een beetje licht vochtige handen, idd niet kurkdroog dus, en ga niet 5 minuten liggen rollen omdat het dan helemaal niet meer lukt, papier verkreukt etc.. Ik had er ook wel wat moeite mee, maar tis fijn dat het nu zelfs onder het lopen nog redelijk te doen is :grin:
M
MEKSsLid
01-01-2024, 00:00
#18
lijkt echt nergens op
ik zou het nooit meer proberen als ik jou was

stop gelijk met blowen, is sowieso slecht voor je
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#19
MEKSs zei:
lijkt echt nergens op
ik zou het nooit meer proberen als ik jou was

stop gelijk met blowen, is sowieso slecht voor je
Klik om te vergroten...

lees gewoon even het doel van dit topic, aan dat soort posts heeft niemand iets.
sowieso is het begin lastig.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ziet er vele malen beter uit dan mijn eerste joint.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."