Ziet er precies hetzelfde uit als toen ik het voor het eerst deed ![:tearsofjoy:]()
henkdevries zei:MEKSs zei:lijkt echt nergens op
ik zou het nooit meer proberen als ik jou was
stop gelijk met blowen, is sowieso slecht voor je
lees gewoon even het doel van dit topic, aan dat soort posts heeft niemand iets.
sowieso is het begin lastig.
Daarover verschillen de meningen dan wel weer :P De ene zegt bij een 50/50 jointje: gozer wat doe jij er veel shag bij. Een vriend van me draait sowieso standaard zo ongeveer 75/80% wiet terwijl een groot deel van de rest van m'n vrienden die blowen toch niet voorbij de 50/50 komen.Tekno zei:henkdevries zei:ik ben gewoon gaan oefenen met een bel shag en 2 doosjes lange vloei.
mijn eerste was redelijk, maar mijn eerste met weed was niet echt goed :P maar ik was toen ook behoorlijk zat enzo dus dan is het lastiger.
ik kan het pas sinds een week of 2 dus ben nog geen pro, ik ga deze vakantie het vol op doen
ik krijg wel altijd het commentaar dat ze te dik zijn maar ik zie niet wat het probleem daar mee is ze zijn wel strak.
Zolang je wiet/shag verhouding goed is en je joint lekker rookt hoeft hij idd niet de schoonheidsprijs te winnen.. gewoon blijven rollen idd, het uiterlijk komt later wel![]()
Ik dacht altijd dat het met shag makkelijker was maar ik rol de laatste tijd alleen maar strakke sinds ik het met dat sigarettenspul doe. Bij shag waren ze slechter.whyme zei:Mijn eerste moest worden verstevigd met plakband aan de tip![]()
Daarna heb ik er nog een paar gehad die ik had verstevigd met de plakranden van andere vloeitjes..(nauwelijks zichtbaar en het werkt best goed)
Ik heb eigenlijk vooral geleerd door het veel te proberen met alleen shag en lange vloei, en te kijken naar de conciërges op m'n school hoe die hun peukjes draaien![]()
Ik heb dat sigarettenspul nooit geprobeerd, draai ook nog niet zo lang.. Wat voor merken zijn dat/waar krijg je 't?maxpayne zei:Ik dacht altijd dat het met shag makkelijker was maar ik rol de laatste tijd alleen maar strakke sinds ik het met dat sigarettenspul doe. Bij shag waren ze slechter.whyme zei:Mijn eerste moest worden verstevigd met plakband aan de tip![]()
Daarna heb ik er nog een paar gehad die ik had verstevigd met de plakranden van andere vloeitjes..(nauwelijks zichtbaar en het werkt best goed)
Ik heb eigenlijk vooral geleerd door het veel te proberen met alleen shag en lange vloei, en te kijken naar de conciërges op m'n school hoe die hun peukjes draaien![]()
whyme zei:Ik heb dat sigarettenspul nooit geprobeerd, draai ook nog niet zo lang.. Wat voor merken zijn dat/waar krijg je 't?maxpayne zei:Ik dacht altijd dat het met shag makkelijker was maar ik rol de laatste tijd alleen maar strakke sinds ik het met dat sigarettenspul doe. Bij shag waren ze slechter.whyme zei:Mijn eerste moest worden verstevigd met plakband aan de tip![]()
Het beste werkt altijd nog gewoon ervaring en routine, hoe vaker je 't doet, hoe beter het gaat.. En het leren van een 'pro' helpt ook, ik ben eigenlijk uit het niets begonnen en dan krijg je van die misbaksels waar alleen duc-tape nog helpt(bij wijze van dan he
)
PepTalk zei:Ik heb dat sigarettenspul nooit geprobeerd, draai ook nog niet zo lang.. Wat voor merken zijn dat/waar krijg je 't?whyme zei:[uote="maxpayne"]Ik dacht altijd dat het met shag makkelijker was maar ik rol de laatste tijd alleen maar strakke sinds ik het met dat sigarettenspul doe. Bij shag waren ze slechter.whyme zei:Mijn eerste moest worden verstevigd met plakband aan de tip![]()
Het beste werkt altijd nog gewoon ervaring en routine, hoe vaker je 't doet, hoe beter het gaat.. En het leren van een 'pro' helpt ook, ik ben eigenlijk uit het niets begonnen en dan krijg je van die misbaksels waar alleen duc-tape nog helpt(bij wijze van dan he
)[/uote]
Welke merken?
Marlboro, chesterfiel, pall mall, l&m, lucky strike, camel enz enz.
Je krijgt het bij: elke bemande benzine pomp, sigaretteboer, supermarkt, cafe's overal..
Het 'sigarettenspul' is namelijk gewoon de tabak uit een opengescheurde sigaret![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."