#1
Ziet er precies hetzelfde uit als toen ik het voor het eerst deed ![:tearsofjoy:]()
SchilDpadDo zei:mijn eerste was veel ergerdus schaam je niet ! vind hem nog wel aardig, en oefening baart kunst !
nope, geen tabakstevenkeuh zei:zo erg is hij toch niet gerold voor je eerste jointje ?
en zie ik dat je sigarettentabac hebt gebruikt ?
dan raad ik je aan om te leren rollen met gewone tabac , deze is wat beter te vormen![]()

henkdevries zei:ik ben gewoon gaan oefenen met een bel shag en 2 doosjes lange vloei.
mijn eerste was redelijk, maar mijn eerste met weed was niet echt goed :P maar ik was toen ook behoorlijk zat enzo dus dan is het lastiger.
ik kan het pas sinds een week of 2 dus ben nog geen pro, ik ga deze vakantie het vol op doen
ik krijg wel altijd het commentaar dat ze te dik zijn maar ik zie niet wat het probleem daar mee is ze zijn wel strak.
MEKSs zei:lijkt echt nergens op
ik zou het nooit meer proberen als ik jou was
stop gelijk met blowen, is sowieso slecht voor je
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."