Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is nou veel?

Wat is nou veel?

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
x
x_wietjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
hej, ik krijg overal reacties dat ik ngal veel doe blowen, bij mij gaat er makkelijk meer dan 10 tot 15 gram wiet in een week op. elke week dan ook. ik krijg al kut benamingen naar me toe gegooid, maar pff :stoned:


ben benieuwd wat jullie roken per week..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is veel, ja.
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een halve tot 1 gram in 2 weken ofzo , en dan probeer ik 1x in de 2 weken blowen aan te houden..
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik smoke pas als ik geen verplichtingen meer heb (school en werk dan).. Elke avond eentje dus tenzij er met vrienden gechillt wordt, maar dan geef je ze ook door dus zoveel extra zou 't niet zijn..

Hoeveel doe je in een joint? 0,3 gram tot 0,5 gram is het bij mij ongeveer... Ik denk dat ik op de 3 - 4 (uitzonderingen misschien 5gram) zit en meer hoeft van mij echt niet. 10 tot 15 gram per week zou mij niet eens lukken
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat is dus zo'n 2 gram per dag, best veel ja, al heb ik ook welleens een tijd lang zoveel gerookt toen ik zonder werk zat.. Nu doe ik met 2 gram wel een dag of 3...4 wat ik wel netjes vind :)
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik doe over een gram meestal wel een paar weken. maar dan blow ik ook niet elke dag :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou, ik heb wel eens een maand 1 joint gerookt dus nog geen gram maar meestal ligt dat toch rond de 10 gram per maand. Maar ik heb wel eens 100 gr in een maand opgerookt. Dat is dan ook wel mijn grootste uitschieter. Ik probeer het langzaam af te bouwen naar weer eens per maand.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik rook ongv. 4g. per dag.
Maar wel met 2 andere mensen die mee blowen. :stoned:
s
smoker41Lid
01-01-2024, 00:00
#9
zit toch ook wel aan de 8-1O gram in de week soms iets meer
en dit toch ook wel bijna 3 jaar
maar ik kan er toch goed met omgaan
moest je weten dat ik verandwoordelijke ben in een bedrijf
ik mijn job altijd al goed heb gedaan
en mijn dagelijks leven of omgang met mensen zeker niet onderlijd
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat een hoeveelheden zeg... :openmouth:
En de mensen met de hoeveelheden boven de 3 gram per week schrikken niet van hun eigen gebruik en vinden het wel goed zo, of niet?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben gedurende 15 jaar gradually steeds meer gaan blowen. Het begon natuurlijk met zo af en toe een jointje om de paar weken. De laatste jaren was het ongeveer 5 gram per week.

Je blijft je eigen gebruik relativeren, toen ik af en toe blowde vond ik dagelijks blowen idioot, toen ik elke dag een joint rookte vond ik elke dag 3 joints teveel, toen ik elke dag 3 joints rookte dacht ik dat dat wel weer meeviel. 15 gram per week vind ik nog steeds ziek veel.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
15 gram=een ruime 2 gram per dag=ongeveer 6/7 jointjes per dag...

oordeel zelf, ik blow zelf tegen de 3 jointjes per dag, en dat is zeker meer geweest, maar ik vind dat jij heel veel blowt...

ik kan er niet eens van genieten als ik zo veel rook :rolleyes: ...
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind die getallen hier echt absurd je kan na een tijdje toch niet meer stoned worden dan dat je al bent? da heb ik dan.. In tegenstelling tot bijv bier
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wacky zei:
Ik ben gedurende 15 jaar gradually steeds meer gaan blowen. Het begon natuurlijk met zo af en toe een jointje om de paar weken. De laatste jaren was het ongeveer 5 gram per week.

Je blijft je eigen gebruik relativeren, toen ik af en toe blowde vond ik dagelijks blowen idioot, toen ik elke dag een joint rookte vond ik elke dag 3 joints teveel, toen ik elke dag 3 joints rookte dacht ik dat dat wel weer meeviel. 15 gram per week vind ik nog steeds ziek veel.
Klik om te vergroten...

haha, hier idem.
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#15
vroeger meerdere zakkies van de shop per week nu doe ik netjes 1 week a 1.5 week per zakje (2-2.5 gram). Meer dan genoeg aan. :smoke: Zoals hier boven al vermeld als je zo veel blowd word het een sleur, na een paar joints word je echt niet meer stoneder en ik vind persoonlijk als ik het minder vaak doe waardeer ik het gewoon veel meer, ik kan er meer van genieten. :P
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Probeer er eens iets minder in te doen.
Sommige denken dat er perse veel in moet.
't Kan je een hoop geld besparen.
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#17
helemaal mee eens normale pure jointjes vind ik prima hoef niet perse elke keer een L te smoken, al hoe wel het wel lekker is op zijn tijd :wink:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#18
1300 euro in 2,5 week is veel.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vigilante zei:
1300 euro in 2,5 week is veel.
Klik om te vergroten...

Klopt, onrealistisch gewoon. Is het wel waar, ben je gewoon niet verstandig bezig.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Veel is wat er binnenkort geknipt/gedroogd/gerookt gaat worden, toch nog een goed seizoen geweest. Nu hopen dat rot en die weer vliegjes uitblijven. :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."