#1
hej, ik krijg overal reacties dat ik ngal veel doe blowen, bij mij gaat er makkelijk meer dan 10 tot 15 gram wiet in een week op. elke week dan ook. ik krijg al kut benamingen naar me toe gegooid, maar pff
ben benieuwd wat jullie roken per week..
ben benieuwd wat jullie roken per week..
...
Zoals hier boven al vermeld als je zo veel blowd word het een sleur, na een paar joints word je echt niet meer stoneder en ik vind persoonlijk als ik het minder vaak doe waardeer ik het gewoon veel meer, ik kan er meer van genieten. :P