#1
Oom Klaas zei:Wat een hoeveelheden zeg...![]()
En de mensen met de hoeveelheden boven de 3 gram per week schrikken niet van hun eigen gebruik en vinden het wel goed zo, of niet?
heb je gelijk in, ikzelf rook ook meer als 3gr per week, ongeveer 5 a 6 gr / week soms meer,soms minder. het is inderdaad veel teveel maar ik denk dat als je deze hoeveelheden rookt je ook niet meer rookt omdat het alleen chill is maar omdat je wat verslaafd, het gewoon bent van elke dag je aantal jointjes te roken en je je zonder je jointjes verveeld,...