#1
Oh geinig. Ik heb dat vooral met tripmiddelen. Met blowen heb ik er soms ook wel zin in, maar meestal juist meer zin in makkelijke shit ![:)]()
)
Wacky zei:Tuurlijk joh, AT presteerd toch ook beter met LSD, niet iedereen is hetzelfde blijkbaarOom Klaas zei:En het verbeterd je schoolprestaties ook zodanig?
Ik moet wel zeggen, hoewel bovenstaande enigsinds sarcastisch zal overkomen, en ook zo bedoeld is omdat ik denk dat velen dit soort bullshit bedenken zonder dat het waar is, op de HTS zat er iemand bij mij in de klas die elke ochtend op weg naar school en elke pauze een joint rookte, en hij was serieus 1 van de besten in heel die ICT opleiding, een waar talent. Ik weet niet hoe hij zonder wiet geweest zou zijn, maar presteren met wiet is dus wel mogelijk. Ik ken echter veel en veel meer voorbeelden waarbij het niet samen blijkt te gaan.
Toen heb ik het opgezocht en bleek dat ik 'Griekse tenen' heb.SchilDpadDo zei:Meestal steek ik voor school er eentje op , omdat ik dan rustig in mijn hoofd word, maar wel beter kan nadenken.
Oom Klaas zei:Yeah right,
je gelooft het zelf?
SchilDpadDo zei:Net als met werkstukken en dergelijke, weldegelijk. Ik heb meer zin om er dan werk in te stoppen, en er over na te denken wat van te maken. Ook leren uit een boek gaat beter, ik hou me aandacht er meer bij. Normaal word ik van alles afgeleid.
Mijn ''mooie'' schoolcarriere ligt niet aan het blowen, maar meer om het hele drama er omheen.
stevenkeuh zei:Onthoud je die kennis dan ook ?![]()

Tuurlijk joh, AT presteerd toch ook beter met LSD, niet iedereen is hetzelfde blijkbaarOom Klaas zei:En het verbeterd je schoolprestaties ook zodanig?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."