tja, wrijf het gwn tussen je vingertoppen. wat een vraag :P
#2
Ik ga straks dus eventjes blowen. Ik heb net mezelf geleerd hoe te draaien en heb nu Vloei, tip, tabak en wiet. Maar ik heb geen grinder en ik krijg in een top.
Het probleem is ik weet niet hoe je moet crunchen met je handen
Ik heb het forum al doorzocht maar niets gevonden. Wie weet het?
#3
Gewoon doen! Zorg iig voor dat je de takjes eruit haalt. Als die goed droog is dan verkruimeld het vaak erg snel.
#4
Haha, ze worden met de dag stommer zeg, no offence though. Wrijven, peuteren, plukken.. dude maak het gewoon klein!
#5
pak zon kleine zeef die je vast wel voor de thee hebt, en ga hier je wiet langs 'schuren', dat werkt ook als grinder!
#6
^ waarom zo moeilijk doen? Ik deed het vroeger altijd met mn handen.
Je pakt gewoon het stuk wiet eraf wat je in je joint wilt hebben. Dit verkruimel je gewoon tussen je vingers. Duim,wijs,middelvinger bijv. Sommige wiet moet je wat harder drukken bij het verkruimelen en sommige moet je juist wat losser krumen. Easy..
#7
of je gooit het gewoon keihard tege de muur , dan is ie mss ook wel fijn ?
hehe
gewoon je handjes gebruiken zou ik zeggen , daar dienen ze toch voor ?
1. Pak de top tussen twee vingers
2. Plaats het op de grond
3. Til je voet over de top
4. Plaats hem erop
5. Doe nu de boogie woogie voor 2 minuten
6. Schraap de wiet van de grond
7. Stop het in je vloei
8. Klaar
#10
mischien moet je erop kauwen.
#11
er is nog een uiterst goede techniek om je wiet fijn te malen,
pers zoveel mogelijk lucht uit je zakje en rol het op, leg het tussen je handen en 'wrijf je handen warm' als je het goed gedaan hebt zal er van je wiet niet veel meer overschieten dan poeder. moet je maar eens proberen met je laatste jointje.
#12
En dan heb je vies wit zakje.. Smeer je die thc niet door dat hele zakje dan of iets geks? :P
#13
Wauw hoe kan je dat niet kunnen? Ik sta verstelt, heb haast nog nooit een grinder gebruikt. Je plukt het in kleine stukjes als het een beetje vochtige wiet is, en anders kan je het tussen je vingers verkruimelen.
#14
Ik gebruik mijn nagels als het vochtige wiet is, en anders pak je toch gewoon een mes? Daarmee gaat het ook prima .
K gebruik meestal gewoon men handen heb men grinder niet altijd op zak. Een grinder is gewoon handig en gemaakt voor gemakzucht. Maar het klein maken van weed met je handen is echt geen kunst aan lijkt me toch. Wel ervoor zorgen dat de kruimels niet te dik worden en aan de buitenkant zitten want dan krijg je zo een heerlijk ingefikt jointje aan de zijkanten.
#17
ik sla het meestal stuk met mijn zwans
#18
Ik slik het altijd door zodat m'n maag en darmstelsel het kan verkleinen, mmm poepwiet!
#19
Leg het even te drogen op verwarming.... dan kan je makkelijk verpulveren tussen je vingers
#20
Ik heb nog nooit een grinder gebruikt.
mischien is het wel makkelijk ofzo..
maar heb geen zin om mn wiet in dat ding te doen en het eruit moeten plukken.
en daarbij heb ik dan nog meer rotzooi in mn jaszakken.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.