Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet grinden met je hande

Wiet grinden met je hande

32 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind een grinder over het algemeen toch luxe. Fijn als die er is, maar meestal met m'n handen.. Als het plakkerige wiet is, eerst even op de verwarming zetten.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
pak een schaar, en begin als een gek in het zakje te knippen, (niet door het zakje heen, maar de wiet in het zakje)

zo springen de kruimels niet alle kanten op
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#3
Echt ongelofelijk dat zo'n topic zoveel replies krijgt :P
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
DuZoon zei:
Maar ik heb geen grinder en ik krijg in een top.
Klik om te vergroten...

Ja zonder grinder heb je niets aan wiet in een top. Is alleen om naar te kijken. Als die heel goed is breekt ie als je m laat vallen en dan kun je de stukjes in je joint draaien.

Anders zit er écht niets anders op als een crusher kopen
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#5
ts echt niet te geloven dit.
*deuk*
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
ROFL! Ode aan dit topic! :mrgreen:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sticky, sticky!
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#8
met een keuken mes, op een snijplank, tjak tjak tjak tjak, als een echte chefkok de kruiden fijnhakken. :grin:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#9
en de prijs voor domste topic gaat naar............
:wink:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik doe het altijd met de handen.
Grinders e.d. is het materiële dat weer het proces van de ervaring hindert.
Namelijk dat brokken, ...
Enfin, ik ben daarin een beetje van den ouden stempel he.

Als ie te gemakkelijk brokt, dus verkuimeld, heeft de grower die wiet heel slecht gedroogd. Ik vind niet dat wiet mag verkruimelen.
Als hij echt heel moeilijk brokt kan je hem een nachtje laten openliggen in het donker.
Dag erna zal ie vast en zeker al beter brokken.

voor hasj te brokken neem ik de hasj in mijn linkerhand, tussen mijn duim, wijsvinger en middelvinger, en met de andere hand brok ik dan de hasj. Die brokjes leg ik dan in de handpalm van mijn linkerhand.
Nooit vuur tegen je hasj houden. Als je je hasj al niet kan brokken zonder hitte, is het niet de hasj die je roken wil.
Ik haat zo'n harde blokken hasj, niets erger dan zoiets mee te krijgen.
d
dvslabsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hahaha ik moet wel lachen om dit topic.....

Heb nooit geweten dat het draaien van een jointje zo moeilijk kan zijn.


Als je niet kan blowen.... doe het dan niet !

dvs :smoke:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
dvslabs zei:
Hahaha ik moet wel lachen om dit topic.....

Heb nooit geweten dat het draaien van een jointje zo moeilijk kan zijn.


Als je niet kan blowen.... doe het dan niet !

dvs :smoke:
Klik om te vergroten...

Als je geen datums kunt lezen en daarom in een jaar oud topic post, doe het dan niet!

Edit: Zie dat je nieuw bent, dus zal het even uitleggen.
Het is niet toepasselijk dat gedateerde topics weer boven water gehaald worden.

Het zijt ge vergeven :beer:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
PepTalk zei:
dvslabs zei:
Hahaha ik moet wel lachen om dit topic.....

Heb nooit geweten dat het draaien van een jointje zo moeilijk kan zijn.


Als je niet kan blowen.... doe het dan niet !

dvs :smoke:
Klik om te vergroten...

Als je geen datums kunt lezen en daarom in een jaar oud topic post, doe het dan niet!

Edit: Zie dat je nieuw bent, dus zal het even uitleggen.
Het is niet toepasselijk dat gedateerde topics weer boven water gehaald worden.

Het zijt ge niet vergeven :beer:
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."