#1
Ik vind een grinder over het algemeen toch luxe. Fijn als die er is, maar meestal met m'n handen.. Als het plakkerige wiet is, eerst even op de verwarming zetten.
DuZoon zei:Maar ik heb geen grinder en ik krijg in een top.


dvslabs zei:Hahaha ik moet wel lachen om dit topic.....
Heb nooit geweten dat het draaien van een jointje zo moeilijk kan zijn.
Als je niet kan blowen.... doe het dan niet !
dvs![]()

PepTalk zei:dvslabs zei:Hahaha ik moet wel lachen om dit topic.....
Heb nooit geweten dat het draaien van een jointje zo moeilijk kan zijn.
Als je niet kan blowen.... doe het dan niet !
dvs![]()
Als je geen datums kunt lezen en daarom in een jaar oud topic post, doe het dan niet!
Edit: Zie dat je nieuw bent, dus zal het even uitleggen.
Het is niet toepasselijk dat gedateerde topics weer boven water gehaald worden.
Het zijt ge niet vergeven![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."