Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen - Kotsen voorkomen

Blowen - Kotsen voorkomen

40 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#1
omdat hij dat zelf denkik ook wel kan bedenken.

viel me op dat er nog niet zo'n captain obvious opmerking tussen zat...

maar met dank aan gemini :wink:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#2
mij overkomt het nog altijd en ik doe het reeds al 2 jaar ik rook altijd met shag erin gewoon omdat het gerief niet moet op zijn na 5 joints, niet meer kotsen maar gewoon het lichte misselijk gevoel, als ik dat krijg stop ik gewoon even en laat het ff bezinken, maar wat ik wel heb is dat ik in een grote tijdspanne een paar jointjes doe dat ik na mn 6de niet meer slecht kan komen, heb er zo eens tot 13 gerookt de laatste 3 waren in 1uur en ik voelde geen beetje misselijkheid, erg vreemd maarja, volgens mij zit het dus ook achter je oren, als je er op focust ga je je ook echt slecht voelen, zeker als ik blow tijdes de uren van school, daar kan ik nu eens echt slecht van komen..
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#3
Intoxication zei:
, zeker als ik blow tijdes de uren van school, daar kan ik nu eens echt slecht van komen..
Klik om te vergroten...

wouw, ik wil ook naar belgie, daar is het blijkbaar heel normaal om seks te hebben op school :P
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik snap niet dat je uberhaupt wíl blowen als je er constant misselijk van wordt (niet als reactie op topicstarter maar enkele mensen die hier hebben gepost). Waarom is het dan leuk, dat snap ik echt niet? Stoned misselijk zijn is echt verschrikkelijk, ik heb het 1 keer gehad en ben blij dat het (tot nu toe) bij die ene keer is gebleven.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#5
omdat je coole vrienden allemaal smoken, jeweet :rock:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat denk ik ook helpt is gewoon volledig te accepteren dat je eventueel zou kunnen kotsen. Zo ergnstig is het ook weer niet, vind ik dan. :P

En de rest is eigenlijk al gezegd hier, gewoon niet teveel in een keer roken etc.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#7
idd.

heel slim wat maiskorrel zegt.

als je het eerst volledig accepteert dat je zou kunnen gaan kotsen zit je ook niet de hele tijd zenuwachtig te doen ''ooh straks ga ik weer kotsen'', en zal je zien dat je uiteindelijk helemaal niet misselijk wordt. terwijl als je je de hele tijd je er tegen verzet...... : :kots:
S
SaindLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zorg voor hoog bloedsuikerspiegel (dextro dus) en vitaminen. Best gewoon kauwvitamines ofzo, geen hele grote hoeveelheden multivitamine gaan drinken want komt er allemaal weer uit :tongueout:
Dan komt het wel goed.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
dextro goed idee !!!!

:wave:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#10
maiskorrel zei:
Wat denk ik ook helpt is gewoon volledig te accepteren dat je eventueel zou kunnen kotsen. Zo ergnstig is het ook weer niet, vind ik dan. :P
Klik om te vergroten...
Het kotsen zelf vind ik vaak heerlijk, maar dat is omdat het een opluchting is. Voordat ik moet kotsen heb ik altijd zó een naar gevoel, dat is echt verschrikkelijk gewoon. Als dit 2 minuten duurt en je dan gaat kotsen is het niet zo erg, maar als je daar een uur mee zit (wat dan wel een eeuwigheid lijkt) is dat erg klote naar mijn beleving.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blowen en kotsen doen we in de coffeeshop hier... :stoned:
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wie moet nou kotsen van blowen? :confused:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#13
Koop een flesje gaviscon. Helpt goed tegen misselijkheid.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik echt een kut-gevoel heb en misselijk ben ga ik me niet kut zitten voelen en niet willen kotsen :P Donderop :tearsofjoy: Dan steek ik gewoon mn vinger in mn keel en dan gooi ik het eruit. Geen zin om heletijd tegen die misselijkheid enzo te vechten. Kotsen en er snel vanaf is toch veel makkelijker?

Verder vind ik het ook appart dat iedereen hier roept NIET met alcohol. Ik kan tegenwoordig juist veel relaxter blowen als ik wel alcohol opheb.. Maarja, verschilt bij iedereen natuurlijk he..
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#15
In combinatie met alcohol is de kans groter dat je niet lekker word van hasj of wiet.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#16
rook weinig
n
nouscheziganLid
01-01-2024, 00:00
#17
kan iedereen overkomen, beginners vaker dan ervaren blowers.

-niet te veel wiet in 1 joint.

veel mensen vinden het nodig/stoer om hun joint compleet groen te laten zien van de wiet, want hoe meer er in zit hoe stoerder je bent. FAIL... begin met weinig en verkruimel het echt goed. te veel geeft een klap (te snel te stoned) dus mocht je na die eerste joint met weinig nog niet stoned genoeg zijn dan kun je er later altijd nog eentje draaien. (beter 1 te weinig dan 1 teveel)


- juiste tabak.

als je geen shag roker of sowieso geen roker bent van huis uit, dan is het beter om je joint met sigaretten te draaien. shag in een joint komt voor beginnende rokers vaak te hard aan.


- zoetigheid

zorg dat je wat zoetigheid hebt, suiker kan de boel vaak redden als je het gevoel hebt dat je weer over je nek zult gaan. cola, chocola, dat soort dingen.

-frisse lucht

ga als beginner niet meteen in een shop zitten maar rook em gewoon ergens buiten als het kan. in een shop hoef je als beginner vaak niet eens zelf een joint te roken om stoned te worden.

-alcohol

als je van een joint al snel over je nek gaat, drink er dan vooral geen alcohol bij, dat werkt de problemen alleen maar in de hand.


ik ging toen ik begon ook steeds over mn nek, daar kon je de klok op gelijk zetten. als ik er nu aan terug denk lag het gewoon aan bovenstaande dingen. ik voel nu gewoon aan wanneer ik genoeg heb van een joint, hoeveel (betergezegd hoe weinig) ik er in moet doen, en dat ik meer heb aan 2 lichte joints dan aan 1 zware.
"psychologisch" gedeelte is er natuurlijk ook. als je slechte ervaringen hebt met blowen dan spelen die gegarandeerd parten zodra je weer een joint opsteekt. als dat het grote probleem is na de dingen hierboven dan moet je daar zelf wat mee oefenen. jezelf niet rot gaan voelen als het weer een keertje misgaat helpt ook wel eens
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jij blijkbaar niet, ben je wel een stoere jongen.. Of het nou in combinatie met een andere drug is of omdat je weinig blowt, of omdat het verkeerd valt. Kan de beste een keertje overkomen..
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een maat van mij heeft maanden achter elkaar gekotst na een avond smoken, soms zelfs na drie hijsjes al. Just go with it of hou op met blowen.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#20
HTID zei:
Een maat van mij heeft maanden achter elkaar gekotst na een avond smoken.
Klik om te vergroten...

wow, drie maanden achter elkaar kotsen? van 1 avond?

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."