Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet geur voorkomen in vakantie huisje.

Wiet geur voorkomen in vakantie huisje.

22 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wij hebben een vakantie huisje in de ardennen.
Nu ga ik er binnenkort met mijn vriendin heen en wil ook wat wiet meenemen.

Nu zit ik met het volgende.

1: Ik wil graag binnen roken en wil voorkomen dat mensen buiten wat van de wiet geur ruiken. Kan ik dit voorkomen of eventueel beperken?

2: Stel ik rook binnen en mijn ouders gaan de week erna zelf naar het vakantie huisje. Zullen zij de wiet geur nog ruiken? En hoe kan ik dit eventueel voorkomen?

Alvast bedankt. :hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
gewoon als je klaar bent met blowen ff wat ramen open zetten en het een beetje door laten luchten?
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#3
na één dag of twee ruik je volgens mij al niks meer dus je hoeft je geen zorgen te maken over de geur.
T
TiggLid
01-01-2024, 00:00
#4
Iemand die de lucht van wiet nooit heeft gekend zal hem ook niet herkennen. Ik denk dat je het beste buiten kan gaan zitten of bij een opeen raam. Als het kan de rook naar buiten blazen, en ook na het roken nog even goed ventileren, dan is er niks te ruiken.

Je kan natuurlijk ook een cakeje maken zodat je minder hoeft te roken.
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#5
uit ervaring denk ik dat meer de tabaksrook en niet de wiet geur blijft hangen, andere oplossing is ff frituren, dat bakt die geur zowieso weg :smoke:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
sjaak herremans zei:
uit ervaring denk ik dat meer de tabaksrook en niet de wiet geur blijft hangen, andere oplossing is ff frituren, dat bakt die geur zowieso weg :smoke:
Klik om te vergroten...

Dit denk ik ook, als er 'gewoon' gerookt mag worden in het huisje zal het geen probleem zijn.
Elke keer na het blowen even raampje open, en voor je weg gaat een andere maskerende geur achterlaten ( frituur dus bijv.)
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je kunt ook blowen onder de afzuigkap, gegarandeerd succes.
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee er wordt niet gerookt in het huisje, dat is het probleem dus. En mijn ouders weten wel hoe wiet ruikt, en weten ook dat ik het wel eens doe.
Maar ik weet zeker dat ik het daar absoluut niet mag doen.

Het probleem met het raam openzetten is het volgende. Het huisje ligt in Belgie, waar wiet verboden is. Dus ik ben bang dat als omstanders het ruimen misschien klikken.
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb wel eens gehoord van bepaalde dingetjes die te koop zijn waar je de lucht door kan uitblazen om die geur te verminderen. Ik kan zo snel niet op de naam komen, dus je zult zelf even op zoek moeten gaan. Verder heb ik geen ervaring met die dingen, dus weet ik ook niet of ze werken. Bovendien zul je wel iets geur houden omdat je toch een rokende spliff in je handen houdt. Die geurverminderdingetjes zien eruit als korte buisjes btw.
Hopelijk heb je hier wat aan. Je zou misschien ook nog onder de afzuigkap van de keuken kunnen gaan staan maar dat is ook niet erg onopvallend, en ik betwijfel of dat werkt.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
KapiteinPinda zei:
Ik heb wel eens gehoord van bepaalde dingetjes die te koop zijn waar je de lucht door kan uitblazen om die geur te verminderen. Ik kan zo snel niet op de naam komen, dus je zult zelf even op zoek moeten gaan. Verder heb ik geen ervaring met die dingen, dus weet ik ook niet of ze werken. Bovendien zul je wel iets geur houden omdat je toch een rokende spliff in je handen houdt. Die geurverminderdingetjes zien eruit als korte buisjes btw.
Hopelijk heb je hier wat aan. Je zou misschien ook nog onder de afzuigkap van de keuken kunnen gaan staan maar dat is ook niet erg onopvallend, en ik betwijfel of dat werkt.
Klik om te vergroten...

Klopt, heb ze hier in de shop ook zien liggen.. Korte en brede buisjes waar opt eind soort gaas zit.

Als dit wil ik je dit nog meegeven: Rook je wiet ( en liefste hasj, wegens minder sterke en herkenbare geur) puur. Je bent dan stoned van 3/4 goede hijsen. Hierdoor heb je minder rook en dus minder stank.

Sirieus ik doe het elke avond op m'n kamer, na uurtje is het niet meer te ruiken. Zonder ventilatie, zonder deo.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Gewoon blowen, en 's nachts voor 't slapen gewoon even raampje open.
Misschien kun je een ventilator ofzoiets meenemen, dat blaast het lekker naar buiten.
Als het een week is nadat jullie weggaan zullen ze het echt niet ruiken.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#12
doe anders wat wierook of geurkaarsjes aan nadat je geblowd hebt.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Schaf zo'n maskeerspray aan. Dat werkt vrij goed. Heeft ons geholpen toen
men de schoorsteen klep dichtdraaide, terwijl de kachel nog niet uit was.
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als mijn moeder op reis is ofzo, blow ik rustig binnen. Gewoon 24 uur voordat ze terugkomt laat ik het huis goed verluchten. Ze heeft nog nooit iets gemerkt. Dus echt zorgen hoef je je niet te maken.
En om de geur binnen te houden, geen ramen openzetten :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
het is handig als je er binnen mag roken of je ouders roken, dan steek je erna een sigaret op en dan ruik je het al bijna niet meer, en rokende ouders ruiken niet meer zo goed...

je zou ook de eerste 3 dagen binnen kunnen blowen en de rest van de week niet, en laten luchten, dat doen we zelf altijd en dat werkt prima...

als je binnen een joint rookt met het raam open ruik je dat echt niet buiten, iedereen is verkouden, het waait, en je kunt ook smoken met de ramen dicht en open zetten als je even weg bent of zo...
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vreemg genoeg als ik binnen smoke als men ouders pleite zijn blijft het altijd op de gang beneden hangen (ik zit op de zolder), dacht dat rook naar boven ging :P

Maar zoals ik al eerder heb genoemt, ff wat frituren of zowieso iets bakken zonder de afzuigkap aan maskeert alle wiet geur, heb het getest en als je op het allerlaatste moment nog ff die frituurpan erover ragt is alle geur pleitte :smoke:
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#17
PepTalk zei:
KapiteinPinda zei:
Ik heb wel eens gehoord van bepaalde dingetjes die te koop zijn waar je de lucht door kan uitblazen om die geur te verminderen. Ik kan zo snel niet op de naam komen, dus je zult zelf even op zoek moeten gaan. Verder heb ik geen ervaring met die dingen, dus weet ik ook niet of ze werken. Bovendien zul je wel iets geur houden omdat je toch een rokende spliff in je handen houdt. Die geurverminderdingetjes zien eruit als korte buisjes btw.
Hopelijk heb je hier wat aan. Je zou misschien ook nog onder de afzuigkap van de keuken kunnen gaan staan maar dat is ook niet erg onopvallend, en ik betwijfel of dat werkt.
Klik om te vergroten...

Klopt, heb ze hier in de shop ook zien liggen.. Korte en brede buisjes waar opt eind soort gaas zit.

Als dit wil ik je dit nog meegeven: Rook je wiet ( en liefste hasj, wegens minder sterke en herkenbare geur) puur. Je bent dan stoned van 3/4 goede hijsen. Hierdoor heb je minder rook en dus minder stank.

Sirieus ik doe het elke avond op m'n kamer, na uurtje is het niet meer te ruiken. Zonder ventilatie, zonder deo.
Klik om te vergroten...

stoned van 3-4 goede hijsen? Wat een kutwiet rook ik..
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nee, je blowt teveel :wink:

Maar 4 goede hijssen pure rook en ik ben toch wel lekker stoned.
Met goede hijssen bedoel ik dan een standaart puurpijp kopje in 2 keer leeg.

Dus 2 van die kopjes met half gecrushte wiet is voor mij genoeg, maar ik rook meestal toch wel een goede haze. Maar ook van slechtere wiet kun je goed stoned worden, zo verschikkelijk veel verschil merk ik niet echt, behalve de smaak/geur/uiterlijk dan.
d
dark_ikkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#19
kaarsen laten branden blijkt goed te helpen tegen de geur
en gewoon uurtje 2 ramen open zetten dat het lekker toch en geur is wel weg :wink:
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#20
PepTalk zei:
Nee, je blowt teveel :wink:

Maar 4 goede hijssen pure rook en ik ben toch wel lekker stoned.
Met goede hijssen bedoel ik dan een standaart puurpijp kopje in 2 keer leeg.

Dus 2 van die kopjes met half gecrushte wiet is voor mij genoeg, maar ik rook meestal toch wel een goede haze. Maar ook van slechtere wiet kun je goed stoned worden, zo verschikkelijk veel verschil merk ik niet echt, behalve de smaak/geur/uiterlijk dan.
Klik om te vergroten...

Ik blow helemaal niet teveel, de laatste keer moet alweer een 2 maand geleden zijn. een kopje in 2 keer leeg is wel echt heftig, ik doe er zo'n 10 trekjes over?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."