#1
Als ik in de shop buiten de rookruimte, waar dus tabak gerookt kan worden, een shagje wil roken draai ik gewoon een shagje met een paar korrels wiet erin. Dan is 't een joint.

ImmortalTech zei:Ik dacht trouwens dat je niet meer in dezelfde ruimte als het personeel mocht roken/blowen. Blijkbaar zijn er dus toch nog shops waar het nog kan![]()


Extisi zei:Best kansloos als dat je 'droombaan' kan zijn.
amazinggrace zei:Maar dan vraag ik me af,, als ik nu iedere avond voor het slapen een paar trekjes neem van een blow,, ga ik er dan beter tegen kunnen??

amazinggrace zei:Maar dan vraag ik me af,, als ik nu iedere avond voor het slapen een paar trekjes neem van een blow,, ga ik er dan beter tegen kunnen??
sjaak herremans zei:volgens mij word je al stoned als er alleen staat,mits het een coffeeshop is waar je nog binnen mag blowen natuurlijk :P

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."