Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstoned door werken in coffeeschop

stoned door werken in coffeeschop

31 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik in de shop buiten de rookruimte, waar dus tabak gerookt kan worden, een shagje wil roken draai ik gewoon een shagje met een paar korrels wiet erin. Dan is 't een joint.
K
KarstenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou wensen dat ik in jou schoenen kon staan, werken in de coffeeshop lijkt me fantastisch :grin:
a
amazinggraceLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vandaag heb ik voor het eerst een dagje in een coffee shop gewerkt,, super leuk,, Maar ik werd alleen knetter stoned door die lucht,, Het sloeg na twee uur echt in als een bom :( En het was nog niet eens zo druk daar vandaag,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Mijn vraag is,, Ga ik daar ooit aan wennen(ik blow zelf niet) Ik hoop het wel vond het voor de rest heel gezellig ..................nou kuzzzzzzzzzzzzz :stoned:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je er regelmatig werkt, dan zal je minder snel/erg stoned worden ja.

Ik dacht trouwens dat je niet meer in dezelfde ruimte als het personeel mocht roken/blowen. Blijkbaar zijn er dus toch nog shops waar het nog kan :)
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#5
ImmortalTech zei:
Ik dacht trouwens dat je niet meer in dezelfde ruimte als het personeel mocht roken/blowen. Blijkbaar zijn er dus toch nog shops waar het nog kan :)
Klik om te vergroten...
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sommige coffeeshops zijn eenmanszaken en dan mag het dus wel
En sommige hebben er gewoon schijt aan < en terecht ook :smoke:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Weet je wat ik apart vind ? Dat je in een shop gaat werken, maar je blowt zelf niet :P
Lijkt me niet zo prettig.. de meeste mensen vinden wiet toch wel heel erg stinken.
Ik denk dat als je er eenmaal vaker hebt gestaan, dat je dan eraan wend :)
a
amazinggraceLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou weet je de shop zit er naast,, en in het cafee mag je niet roken maar wel blowen,, ze kunnen niet bewijsen dat er sigaret in een blow zit,, heel vaag!? Maar de reden dat ik daar wil werken terwijl ik niet blow , is omdat de crew zo gezellig is en ze bieden een super goed contract( wat er bijna niet is op dit moment in de horeca) Moet er maar aan proberen te wennen of het leuk proberen te vinden om stoned te zijn ,,, en vooral avond diensten te draaien(kan ik daar na lekker slapen ha ha :stoned:
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#9
Extisi zei:
Best kansloos als dat je 'droombaan' kan zijn.
Klik om te vergroten...

+1
a
amazinggraceLid
01-01-2024, 00:00
#10
maar dan vraag ik me af

Maar dan vraag ik me af,, als ik nu iedere avond voor het slapen een paar trekjes neem van een blow,, ga ik er dan beter tegen kunnen??
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: maar dan vraag ik me af

amazinggrace zei:
Maar dan vraag ik me af,, als ik nu iedere avond voor het slapen een paar trekjes neem van een blow,, ga ik er dan beter tegen kunnen??
Klik om te vergroten...

Dat weet ik wel zeker. Pas maar op dat je niet doorslaat met blowen :grin:
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#12
weet niet of het de juiste motivatie is om te beginnen met blowen maar je ken het natuurlijk altijd keertje proberen :wink:

ps al dat gechat over blowen geeft mij trek in een jointje :smoke:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: maar dan vraag ik me af

amazinggrace zei:
Maar dan vraag ik me af,, als ik nu iedere avond voor het slapen een paar trekjes neem van een blow,, ga ik er dan beter tegen kunnen??
Klik om te vergroten...

Die reden om te beginnen met wiet heb ik echt nog nooit gehoord :tearsofjoy:
Maar 't zal wel werken, alleen op die manier ga je ook wennen aan het effect en zal je als je niet gaat blowen voor 't slapen wel minder goed slapen.
a
amazinggraceLid
01-01-2024, 00:00
#14
ha ha Ik slik nu al 8 jaar slaap pillentjes.. sla ik twee vliegen in 1 klap :tearsofjoy:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tsjah, je moet doen wat je zelf verstandig lijkt.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#16
lijkt me wel vet om in een coffeeshop te werken :stoned:
krijg je dna geen zin om wiet te roken als je erin werkt ook al rook je niet ?
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#17
als je elke dag een paar trekjes doet ga je er helemaal niet beter tegenkunnen.
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#18
volgens mij word je al stoned als er alleen staat,mits het een coffeeshop is waar je nog binnen mag blowen natuurlijk :P
T
TostiniLid
01-01-2024, 00:00
#19
sjaak herremans zei:
volgens mij word je al stoned als er alleen staat,mits het een coffeeshop is waar je nog binnen mag blowen natuurlijk :P
Klik om te vergroten...


pointing out the obvious :rolleyes:
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat is nou echt mijn droombaan hihi.
Hoe ben je eraan gekomen?
Via via, of ben je daar gewoon naar binnen gelopen en gevraagd of ze nog mensen nodig hebben?...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."