#1
Gewoon naar binnen lopen ,, doe ik altijd
Extisi zei:Best kansloos als dat je 'droombaan' kan zijn.
Als bijbaan lijkt het me wel een van de beter baantjes. Alle klanten hebben direct dezelfde interresses als jij .Damien0124 zei:Extisi zei:Best kansloos als dat je 'droombaan' kan zijn.
Maar geef toe, het lijkt me best een fijne baan.
gNuxx zei:Lijkt mij ook echt een vette baan als bijbaan, liever wiet verkopen dan vakkenvullen of mensen drankjes verkopen in een theather

Of groente snijden..PepTalk zei:gNuxx zei:Lijkt mij ook echt een vette baan als bijbaan, liever wiet verkopen dan vakkenvullen of mensen drankjes verkopen in een theather
Of pizza's rondbrengen![]()
SmokeMe zei:Sommige coffeeshops zijn eenmanszaken en dan mag het dus wel
En sommige hebben er gewoon schijt aan < en terecht ook![]()
nicolai zei:dacht altijd dat je niet stoned kon worden van meeroken omdat thc razendsnel "vervliegt" en dus niet in de "rook" zit.
Purple haze zei:SmokeMe zei:Sommige coffeeshops zijn eenmanszaken en dan mag het dus wel
En sommige hebben er gewoon schijt aan < en terecht ook![]()
Pure joints mogen nog wel gerookt worden. Alleen met tabak niet. Maar de VWA heeft gezegd dat ze niet gaan controleren of er tabak in de joints zit.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."