Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstoned door werken in coffeeschop

stoned door werken in coffeeschop

31 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
a
amazinggraceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gewoon naar binnen lopen ,, doe ik altijd
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Extisi zei:
Best kansloos als dat je 'droombaan' kan zijn.
Klik om te vergroten...

Maar geef toe, het lijkt me best een fijne baan.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Damien0124 zei:
Extisi zei:
Best kansloos als dat je 'droombaan' kan zijn.
Klik om te vergroten...

Maar geef toe, het lijkt me best een fijne baan.
Klik om te vergroten...
Als bijbaan lijkt het me wel een van de beter baantjes. Alle klanten hebben direct dezelfde interresses als jij .
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Lijkt mij ook echt een vette baan als bijbaan, liever wiet verkopen dan vakkenvullen of mensen drankjes verkopen in een theather
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
gNuxx zei:
Lijkt mij ook echt een vette baan als bijbaan, liever wiet verkopen dan vakkenvullen of mensen drankjes verkopen in een theather
Klik om te vergroten...

Of pizza's rondbrengen :rolleyes:
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#6
PepTalk zei:
gNuxx zei:
Lijkt mij ook echt een vette baan als bijbaan, liever wiet verkopen dan vakkenvullen of mensen drankjes verkopen in een theather
Klik om te vergroten...

Of pizza's rondbrengen :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Of groente snijden..

Hoeveel verdien je daar eigenlijk amazinggrace?
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#7
dacht altijd dat je niet stoned kon worden van meeroken omdat thc razendsnel "vervliegt" en dus niet in de "rook" zit.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#8
SmokeMe zei:
Sommige coffeeshops zijn eenmanszaken en dan mag het dus wel
En sommige hebben er gewoon schijt aan < en terecht ook :smoke:
Klik om te vergroten...

Pure joints mogen nog wel gerookt worden. Alleen met tabak niet. Maar de VWA heeft gezegd dat ze niet gaan controleren of er tabak in de joints zit.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#9
nicolai zei:
dacht altijd dat je niet stoned kon worden van meeroken omdat thc razendsnel "vervliegt" en dus niet in de "rook" zit.
Klik om te vergroten...

Vertel, wat gebeurd er dan met thc die in de rook zit?
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Purple haze zei:
SmokeMe zei:
Sommige coffeeshops zijn eenmanszaken en dan mag het dus wel
En sommige hebben er gewoon schijt aan < en terecht ook :smoke:
Klik om te vergroten...

Pure joints mogen nog wel gerookt worden. Alleen met tabak niet. Maar de VWA heeft gezegd dat ze niet gaan controleren of er tabak in de joints zit.
Klik om te vergroten...

maar ze kunnen bvb wel komen controleren of er geen gewone sigaretten gerookt worden neem ik aan? In sommige shops zie ik mensen nog steeds roken... walgelijk! ( :grin: )
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik in de shop buiten de rookruimte, waar dus tabak gerookt kan worden, een shagje wil roken draai ik gewoon een shagje met een paar korrels wiet erin. Dan is 't een joint.
K
KarstenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zou wensen dat ik in jou schoenen kon staan, werken in de coffeeshop lijkt me fantastisch :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."