#1
Ja precies, je kan t altijd proberen! Succes &have fun! ![:grin:]()
licht tot vrij hard? ;pChemical zei:Rook gewoon puur. Ik heb nooit iets anders gedaan, en wil ook nooit iets anders. Ik krijg er een superstoned effect van tot licht trippy
Flank zei:Volgens mij ligt het aan de manier waarop ik inhaleer dus als iemand zou willen uitleggen hoe ik het zou moeten doen..
Hellraiser_[NL] zei:smoken en expres hoesten geloo me je word stoned ben zelf op deze manier keertje omgepleurt

ikgebruikniks zei:oke gozers ik zal jullie het stoner geheim vertellen.
per keer dat je inhalleert moet je de lucht 10 secondes binnen houden + je moet I.p.v 1 grote hijs meerdere kleine achter elkaar nemen want je bloed neemt de Thc op deze manier sneller op waardoor het lichte, vrolijke gevoel omhoog komt! :$ en probeer ook eens wat kwalitatieve wiet te kopen, en is dit niks voor jou dan probeer maar eens aan hasjolie te geraken! ik weet zeker dat je dan wat voelt. mvg ikgebruikniks
Eeh... voor zover ik weet, neem je wel degelijk meer thc op als je langer binnenhoud. Logisch want de longen hebben meer tijd om alles in het rook op te nemen.PepTalk zei:ikgebruikniks zei:oke gozers ik zal jullie het stoner geheim vertellen.
per keer dat je inhalleert moet je de lucht 10 secondes binnen houden + je moet I.p.v 1 grote hijs meerdere kleine achter elkaar nemen want je bloed neemt de Thc op deze manier sneller op waardoor het lichte, vrolijke gevoel omhoog komt! :$ en probeer ook eens wat kwalitatieve wiet te kopen, en is dit niks voor jou dan probeer maar eens aan hasjolie te geraken! ik weet zeker dat je dan wat voelt. mvg ikgebruikniks
Zal ik jou eens een geheimpje vertellen?Je lult bullshit!
Lang binnenhouden zorgt alleen voor zuurstoftekort waardoor je voor 1 minuutje misschien een iets stoneder effect krijgt, maar er ook een hoop hersenscellentjes afscheid van je nemen.
Snel kleine hijsjes of 1 grote maakt ook geen fuck uit, zolang het evenveel is zit er evenveel thc in die even snel word opgenomen.
Paffert zei:Als ik de rook in m'n mond hou, en daarna gewoon inademen bij een normaal sjekkie voel ik me ook een aantal minuten lichtelijk trippy![]()
gelooft niemand, om dit te snappen moet je eerst een keer veel te veel gerookt hebben...acidboy zei:Gewoon niet meer blowen joh, gaat je niets opleveren in the end.
cropp zei:acidboy zei:Gewoon niet meer blowen joh, gaat je niets opleveren in the end.
andere optie, geniet gewoon van het gevoel wat het opleverd, extreem stoned zijn eindigd in doodse stilte waarbij iedereen half in coma op de bank aan het knikkenbollen is...

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."