Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen sterk effect

Geen sterk effect

27 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja precies, je kan t altijd proberen! Succes &have fun! :grin:
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#2
Chemical zei:
Rook gewoon puur. Ik heb nooit iets anders gedaan, en wil ook nooit iets anders. Ik krijg er een superstoned effect van tot licht trippy
Klik om te vergroten...
licht tot vrij hard? ;p
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#3
draai gewoon voor jezelf een keer een pure. Ik werd vroeger ook nooit stoned van jointjes.. heb nu een jaar met een bong gerookt en als ik nu een jointje rook voel ik hem maar al te goed!
Als je een keer knetter bent geweest herken je het gevoel sneller denk ik.. daarom merkte ik na een paar keer knetter geweest te zijn pas wat van een joint met tabak.

gr!
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Flank zei:
Volgens mij ligt het aan de manier waarop ik inhaleer dus als iemand zou willen uitleggen hoe ik het zou moeten doen..
Klik om te vergroten...

Zuig de rook in je mond, jointje er uit, en dan gewoon verder inademen zoals je normaal zou doen (uiteraard met de rook nog in je mond). Zeker in het begin kan het wel lastig zijn en tot hoesten leiden
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rook gewoon puur. Ik heb nooit iets anders gedaan, en wil ook nooit iets anders. Ik krijg er een superstoned effect van tot licht trippy
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#6
smoken en expres hoesten geloo me je word stoned ben zelf op deze manier keertje omgepleurt
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hellraiser_[NL] zei:
smoken en expres hoesten geloo me je word stoned ben zelf op deze manier keertje omgepleurt
Klik om te vergroten...

als je hoest pompt je lichaam meer bloed naar je hersenen, daarom!
maar of het nou echt fijn is?

gr
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eigenlijk is het hetzelfde als dat je door een rietje inademt :stoned:
Eerst lurken aan je rietje/jointje en daarna verder gewoon lucht inademen tot je niet meer kunt.
Wat ook helpt is om de rook een tijdje in je longen te houden. Waarschijnlijk lukt dat in 't begin niet door de hoestprikkel, maar dat gaat vanzelf over :wink:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Je kan ook de rook in je mond verzamelen en pas na 2 seconden ofzo inademen, zodat de rook wat afkoelt. Dan 2-3 seconden inhouden en langzaam uitblazen.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik rook zelf eigenlijk ook altijd puur omdat het anders maar een half half effect heeft. Maar ook goede wiet maakt een hoop uit. Je moet natuurlijk ook niet het gevoel tegen houden, gewoon laten overkomen
d
de kafmeesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zorg ervoor dat je je lippen goed om de joint houdt, je moet geen lucht meezuigen.
s
skunk-masterLid
01-01-2024, 00:00
#12
je rookt een zwak wietje of je rookt te veel en moet effe overstappen na hasj :stoned:
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#13
oke gozers ik zal jullie het stoner geheim vertellen.

per keer dat je inhalleert moet je de lucht 10 secondes binnen houden + je moet I.p.v 1 grote hijs meerdere kleine achter elkaar nemen want je bloed neemt de Thc op deze manier sneller op waardoor het lichte, vrolijke gevoel omhoog komt! :$ en probeer ook eens wat kwalitatieve wiet te kopen, en is dit niks voor jou dan probeer maar eens aan hasjolie te geraken! ik weet zeker dat je dan wat voelt. mvg ikgebruikniks
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
ikgebruikniks zei:
oke gozers ik zal jullie het stoner geheim vertellen.

per keer dat je inhalleert moet je de lucht 10 secondes binnen houden + je moet I.p.v 1 grote hijs meerdere kleine achter elkaar nemen want je bloed neemt de Thc op deze manier sneller op waardoor het lichte, vrolijke gevoel omhoog komt! :$ en probeer ook eens wat kwalitatieve wiet te kopen, en is dit niks voor jou dan probeer maar eens aan hasjolie te geraken! ik weet zeker dat je dan wat voelt. mvg ikgebruikniks
Klik om te vergroten...

Zal ik jou eens een geheimpje vertellen?Je lult bullshit!

Lang binnenhouden zorgt alleen voor zuurstoftekort waardoor je voor 1 minuutje misschien een iets stoneder effect krijgt, maar er ook een hoop hersenscellentjes afscheid van je nemen.

Snel kleine hijsjes of 1 grote maakt ook geen fuck uit, zolang het evenveel is zit er evenveel thc in die even snel word opgenomen.
m
maxpayneLid
01-01-2024, 00:00
#15
PepTalk zei:
ikgebruikniks zei:
oke gozers ik zal jullie het stoner geheim vertellen.

per keer dat je inhalleert moet je de lucht 10 secondes binnen houden + je moet I.p.v 1 grote hijs meerdere kleine achter elkaar nemen want je bloed neemt de Thc op deze manier sneller op waardoor het lichte, vrolijke gevoel omhoog komt! :$ en probeer ook eens wat kwalitatieve wiet te kopen, en is dit niks voor jou dan probeer maar eens aan hasjolie te geraken! ik weet zeker dat je dan wat voelt. mvg ikgebruikniks
Klik om te vergroten...

Zal ik jou eens een geheimpje vertellen?Je lult bullshit!

Lang binnenhouden zorgt alleen voor zuurstoftekort waardoor je voor 1 minuutje misschien een iets stoneder effect krijgt, maar er ook een hoop hersenscellentjes afscheid van je nemen.

Snel kleine hijsjes of 1 grote maakt ook geen fuck uit, zolang het evenveel is zit er evenveel thc in die even snel word opgenomen.
Klik om te vergroten...
Eeh... voor zover ik weet, neem je wel degelijk meer thc op als je langer binnenhoud. Logisch want de longen hebben meer tijd om alles in het rook op te nemen.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Binnen enkele seconden is alle THC uit de rook opgenomen door je longen en al reeds aanwezig in je hersencelletjes.

Met nicotine werkt het zelfs nog sneller, lang inhouden zorgt dus alleen voor meer teer aanslag in je longen.
P
PaffertLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als ik de rook in m'n mond hou, en daarna gewoon inademen bij een normaal sjekkie voel ik me ook een aantal minuten lichtelijk trippy :confused:
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Paffert zei:
Als ik de rook in m'n mond hou, en daarna gewoon inademen bij een normaal sjekkie voel ik me ook een aantal minuten lichtelijk trippy :confused:
Klik om te vergroten...

Trippy lijkt me sterk... Ik rook zelf zelden, als ik nu een paar flinke hijsen neem van een sjekkie wordt ik wel wat licht in mijn hoofd.

OT: Een ervaren blower zij me ooit dat je rustig en langzaam moest hijsen. Het gloeipuntje moest rustig gloeien. Als het gloeipuntje helemaal oplichtte werd het te heet, en deed het pijn aan je keel. Maarja die kerel doet alles rustig dus ik weet nu niet of het effect ervan wordt versterkt. Lekker is het in ieder geval wel :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
acidboy zei:
Gewoon niet meer blowen joh, gaat je niets opleveren in the end.
Klik om te vergroten...
gelooft niemand, om dit te snappen moet je eerst een keer veel te veel gerookt hebben...

neem een hijs, en adem zo diep mogelijk in, blijf in deze positie tot je moet hoesten...

andere optie, misschien moet je gewoon sterkere jointjes draaien?

andere optie, geniet gewoon van het gevoel wat het opleverd, extreem stoned zijn eindigd in doodse stilte waarbij iedereen half in coma op de bank aan het knikkenbollen is...
t
the butcherLid
01-01-2024, 00:00
#20
cropp zei:
acidboy zei:
Gewoon niet meer blowen joh, gaat je niets opleveren in the end.
Klik om te vergroten...

andere optie, geniet gewoon van het gevoel wat het opleverd, extreem stoned zijn eindigd in doodse stilte waarbij iedereen half in coma op de bank aan het knikkenbollen is...
Klik om te vergroten...

Herkenbaar.. :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."