#1
Eeh... voor zover ik weet, neem je wel degelijk meer thc op als je langer binnenhoud. Logisch want de longen hebben meer tijd om alles in het rook op te nemen.PepTalk zei:ikgebruikniks zei:oke gozers ik zal jullie het stoner geheim vertellen.
per keer dat je inhalleert moet je de lucht 10 secondes binnen houden + je moet I.p.v 1 grote hijs meerdere kleine achter elkaar nemen want je bloed neemt de Thc op deze manier sneller op waardoor het lichte, vrolijke gevoel omhoog komt! :$ en probeer ook eens wat kwalitatieve wiet te kopen, en is dit niks voor jou dan probeer maar eens aan hasjolie te geraken! ik weet zeker dat je dan wat voelt. mvg ikgebruikniks
Zal ik jou eens een geheimpje vertellen?Je lult bullshit!
Lang binnenhouden zorgt alleen voor zuurstoftekort waardoor je voor 1 minuutje misschien een iets stoneder effect krijgt, maar er ook een hoop hersenscellentjes afscheid van je nemen.
Snel kleine hijsjes of 1 grote maakt ook geen fuck uit, zolang het evenveel is zit er evenveel thc in die even snel word opgenomen.

