Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen sterk effect

Geen sterk effect

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
m
maxpayneLid
01-01-2024, 00:00
#1
PepTalk zei:
ikgebruikniks zei:
oke gozers ik zal jullie het stoner geheim vertellen.

per keer dat je inhalleert moet je de lucht 10 secondes binnen houden + je moet I.p.v 1 grote hijs meerdere kleine achter elkaar nemen want je bloed neemt de Thc op deze manier sneller op waardoor het lichte, vrolijke gevoel omhoog komt! :$ en probeer ook eens wat kwalitatieve wiet te kopen, en is dit niks voor jou dan probeer maar eens aan hasjolie te geraken! ik weet zeker dat je dan wat voelt. mvg ikgebruikniks
Klik om te vergroten...

Zal ik jou eens een geheimpje vertellen?Je lult bullshit!

Lang binnenhouden zorgt alleen voor zuurstoftekort waardoor je voor 1 minuutje misschien een iets stoneder effect krijgt, maar er ook een hoop hersenscellentjes afscheid van je nemen.

Snel kleine hijsjes of 1 grote maakt ook geen fuck uit, zolang het evenveel is zit er evenveel thc in die even snel word opgenomen.
Klik om te vergroten...
Eeh... voor zover ik weet, neem je wel degelijk meer thc op als je langer binnenhoud. Logisch want de longen hebben meer tijd om alles in het rook op te nemen.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Binnen enkele seconden is alle THC uit de rook opgenomen door je longen en al reeds aanwezig in je hersencelletjes.

Met nicotine werkt het zelfs nog sneller, lang inhouden zorgt dus alleen voor meer teer aanslag in je longen.
P
PaffertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik de rook in m'n mond hou, en daarna gewoon inademen bij een normaal sjekkie voel ik me ook een aantal minuten lichtelijk trippy :confused:
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Paffert zei:
Als ik de rook in m'n mond hou, en daarna gewoon inademen bij een normaal sjekkie voel ik me ook een aantal minuten lichtelijk trippy :confused:
Klik om te vergroten...

Trippy lijkt me sterk... Ik rook zelf zelden, als ik nu een paar flinke hijsen neem van een sjekkie wordt ik wel wat licht in mijn hoofd.

OT: Een ervaren blower zij me ooit dat je rustig en langzaam moest hijsen. Het gloeipuntje moest rustig gloeien. Als het gloeipuntje helemaal oplichtte werd het te heet, en deed het pijn aan je keel. Maarja die kerel doet alles rustig dus ik weet nu niet of het effect ervan wordt versterkt. Lekker is het in ieder geval wel :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
acidboy zei:
Gewoon niet meer blowen joh, gaat je niets opleveren in the end.
Klik om te vergroten...
gelooft niemand, om dit te snappen moet je eerst een keer veel te veel gerookt hebben...

neem een hijs, en adem zo diep mogelijk in, blijf in deze positie tot je moet hoesten...

andere optie, misschien moet je gewoon sterkere jointjes draaien?

andere optie, geniet gewoon van het gevoel wat het opleverd, extreem stoned zijn eindigd in doodse stilte waarbij iedereen half in coma op de bank aan het knikkenbollen is...
t
the butcherLid
01-01-2024, 00:00
#6
cropp zei:
acidboy zei:
Gewoon niet meer blowen joh, gaat je niets opleveren in the end.
Klik om te vergroten...

andere optie, geniet gewoon van het gevoel wat het opleverd, extreem stoned zijn eindigd in doodse stilte waarbij iedereen half in coma op de bank aan het knikkenbollen is...
Klik om te vergroten...

Herkenbaar.. :stoned:
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#7
PepTalk zei:
ikgebruikniks zei:
oke gozers ik zal jullie het stoner geheim vertellen.

per keer dat je inhalleert moet je de lucht 10 secondes binnen houden + je moet I.p.v 1 grote hijs meerdere kleine achter elkaar nemen want je bloed neemt de Thc op deze manier sneller op waardoor het lichte, vrolijke gevoel omhoog komt! :$ en probeer ook eens wat kwalitatieve wiet te kopen, en is dit niks voor jou dan probeer maar eens aan hasjolie te geraken! ik weet zeker dat je dan wat voelt. mvg ikgebruikniks
Klik om te vergroten...

Zal ik jou eens een geheimpje vertellen?Je lult bullshit!

Lang binnenhouden zorgt alleen voor zuurstoftekort waardoor je voor 1 minuutje misschien een iets stoneder effect krijgt, maar er ook een hoop hersenscellentjes afscheid van je nemen.

Snel kleine hijsjes of 1 grote maakt ook geen fuck uit, zolang het evenveel is zit er evenveel thc in die even snel word opgenomen.
Klik om te vergroten...

nee pep het is geen bullshit, je bent waarschijnlijk bang om het te proberen, dat kan ik snappen. maar je wordt stoned als de knetter, en zelfs iemand die 20 jaar blowt voelt zich op deze manier zo stoned als een garnaal :rolleyes:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als jij met betrouwbare bronnen aankomt geloof ik je.
Aangezien je dit niet kan, geloof ik je niet, integendeel ik zal mijn eigen standpunt bewijzen:

''Het roken van cannabis is de meest effectieve wijze van gebruik. De THC wordt bij roken omgezet in een damp; bij afkoeling condenseert die damp tot microscopisch kleine druppeltjes rook, die worden geïnhaleerd. De drug komt zo in het bloed terecht, dat van de longen direct naar het hart stroomt en van daaruit via de aders doorheen het hele lichaam wordt gepompt. Reeds enkele seconden na de eerste inhalatie penetreert de drug tot in de hersenen en worden de cannabinoïde receptoren bereikt. Dit snelle werkingsmechanisme stelt ervaren cannabisrokers in staat om trek per trek de dosis THC te regelen. Uit experimenten met ervaren cannabisgebruikers blijkt dat wanneer ze marijuanasigaretten met verschillende THC-gehaltes roken, ze hun rookgedrag automatisch aanpassen aan dat THC-gehalte, zodat ze de gewenste hoeveelheid THC opnemen. Dat een langdurige inhalatie voor een betere absorptie van THC zorgt, is een mythe. Gemiddeld wordt bij roken ongeveer 20% van de THC opgenomen.''' Bron: http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=845

Iets minder betrouwbaar:

''Bij het roken van marihuana (blowen) ontstaat rook waarin de THC is 'opgelost'. De rook komt in je longen, waar de THC opgenomen wordt in je bloed. Het duurt maar een paar seconden voordat het THC via je bloed in je hersenen komt.'' Bron: http://mediatheek.thinkquest.nl/~kld049/mens/opname.html

En kan zo nog wel wat googlen als je wilt.

Het enige wat je merkt van de rook lang inhouden is een licht zuurstof tekort en sneller geasfalteerde longen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."