Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe favo/leuke/laatste etc spacemoment!

Je favo/leuke/laatste etc spacemoment!

39 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
R
RockMe.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
de grappigste:
We waren bij mijn vriend op zijn kamer, en hingen uit het raam een joint te roken.
hij wou m aan mij geven maar we trilde allebei een beetje (ahum:P).
dus laten we die joint in de dakgoot vallen. (Lachkick)

ik dus met mijn stonede kop t hele dak over om die joint uit de dakgoot te vissen xD
en toen moest ik dus weer naar boven zien te komen...nog steeds helemaal dubbel door die lachkick.
ik weet niet hoelang ik erover gedaan heb, maar t was iig niet echt snel xD

en we hadden een keer een vreselijke lachkick in de mcdonalds, ik kon nog net optijd naar de wc rennen (met mijn milkshake die ik persee eerst moets hebben :grin:)

de engste:
we(mijn vriend, en een gewone vriend van mij) waren in een afgelegen soort bos, op een boom aan t smoken, we hadden voor t eerst een special gekocht bij een onbekende coffeeshop.
en hij sloeg heel langzaam in, dus we bleven maar hijsen en denken, ik voel niks.

we hadden muziek op en licht aan en lagen op de grond helemaal relaxed enzo.
horen we ineens een auto rijden en stoppen, een deur open en dicht slaan. wij muziek uit, licht uit. liggen achter die boom XD
we horen de deuren weer dichtslaan en die auto wegrijden, toen zijn we in het donker onze fietsen gaan zoeken en weggereden daar xD

we waren daar dus weg en in elke auto die ik zag zag ik een politieauto xD
en ik heb heeeeel hard en veel gelachen en erg hard gepraat, terwijl we stil moesten zijn XD
t was wel heel geniaal als k eraan terugdenk :P
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
nuuuu, oh vet

:stoned:
s
soundbassLid
01-01-2024, 00:00
#3
3 keer achter elkaar een bong vullen van een meter en dan opsmoke. Lag op de grond de zwaartekracht was echt te zwaar. Kon me benen niet bewegen. Maar een lach kick voor het leven. op de terug weg op me fiets allemaal vage flitsen van iets.
W
WoftieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het was lekker zonnig en we hadden een paar gram amnesia haze en we zaten in een park in tilburg te smoken. Na een paar jointjes komen er een stel veel te dikke kinderen aan die gingen voetballen. Ik heb nog nooit zo hard moeten lachten. Het zag er wel zo grappig uit. Ik heb ruim 20 min helemaal dubbel gelegen. :stoned:
J
JaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ouders een weekend weg, dus wij (mijn broertje en ik) een vriend bellen om mee te smoken. lekker stoned op de zolder zitten, nog een andere vriend komt langs (onervaren smoker) en krijgt een zieke lachkick. Ik zit uren lang te genieten van frietjes (die ik steeds per hele kleine portie bak) wanneer mijn broertje het pipescreentje uit de bong blaast. Hij ligt op het dakkapel, dus mijn broertje klimt het zolderraam uit, knetterstoned. Ik wordt helemaal paranoide: shit, wat nou als ie valt? Maar gelukkig komt hij al gouw boven met het gouden schermpje. Hij vult de bong, en blaast OPNIEUW het schermpje eruit :P. De lachkick van onze vriend gaat over in een huil-lachkick en de tranen rollen over zijn wangen. Zijn ietwat vreemde gelach werkte erg aanstekend, en voor ik het doorhad lag zelfs mijn broertje huilend van het lachen op 8 meter hoogte op het dakkapel :sunglasses: .

De volgende dag zouden mijn ouders thuis komen om 6 uur, dus mijn broertje en ik zorgen ervoor dat op tijd alles is opgeruimd. We besluiten om een risico te nemen, en maken nog een hasj-chokomel om half 6. Terwijl ik de kak door de chocomel roer, hoor ik in de deur een sleutel gepropt worden. KUT! M'n ouders! In een kleine 3 seconden ruim ik alle wiet, en verdachte keukengerei op tot er slechts 2 glazen met gespikkelde chocomel liggen op het aanrecht. Mijn broertje en ik drinken het spul op terwijl we het verhaal van onze ouders aanhoren over hoe leuk hun weekend was. Dan komt er slecht nieuws: we eten wat later. Om half 9...
Dit beteknd simpelweg dat we knetterstoned aan tafel zullen moeten zitten! En we moeten ook nog eens het eten gaan halen.. Shit..
Dus wij om 8 uur met ons al iets aangetaste hoofd naar het dorp fietsen om kebab te halen. Op de terugweg merken we toch al allebei duidelijk "wat". En wat volgt is het spannendste avondeten ooit. Nog nooit ben ik zo bang geweest gesnapt te worden. Tijdens het eten zeggen ik en mijn broertje geen woord, en direct nadat ik mijn kebab op heb loop ik naar de keuken om daar in mijn eentje een toetje op te eten. Mijn verdachte en debiele gedrag viel gelukkig niet al te veel op. Na het eten van de kebab zetten we de televisie op zolder onder een hoek waarbij onze ouders ons niet aan kunnen kijken. Al snel zitten we genageld aan de bank, te stoned om te praten. En zo genoten we van de rest van de avond.
E
EristoffLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik was met een vriend een jointje aan het roken terwijl we door de begraafplaats van het dorp liepen. We waren wat grafstenen aan het bekijken, plots blijft die vriend bij een graf staan en roept: "Eh kom eens kijken!". Ik ging kijken en wat was de naam van de vrouw die er lag begraven? Maria Joanna :grin:

Echt gebeurd :tearsofjoy: Ik kwam pas na een half uur weer bij
g
garfield92Lid
01-01-2024, 00:00
#7
We hadden een grote fles 7up gekocht, en toen we buiten eenmaal stoned waren (het was erg donker) begonnen we te drinken.
Het was zooo verschrikkelijk lekker! Nog nooit zo'n lekkere 7up gehad, echt heel fruitig en apart. Na een half uur (af en toe drinken) was de fles leeg en kwam een andere vriend zijn fles drinken zoeken. Wat bleek? Wij hadden zijn fles Fanta voor 7up aangezien en die opgedronken met de gedachte aan 7up :P.
I
IZ420Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit is mij vrijdag overkomen.

Ik had afgesproken met een paar vrienden om uit te gaan (om de verjaardag van iemand te vieren)
Ik was er voor nog snel even gaan blowen met een paar andere vrienden.
Ik had een zotte nacht voorzien, dus had ik mijn party-gear meegenomen. (Een bong, een grinder, een doorzichtbare rubberen darm, en een trechter)

Toen we binnen gingen wou iemand van de security mijn rugzak checken. Ik was toen nog pokkescheef en was vergeten wat er allemaal in zat, en wou niet laten blijken dat ik zenuwachtig was, dus deed ik mijn rugzak meteen open zoals hij gevraagt had.
Toen ik hem open deed herinnerde ik mij natuurlijk ineens wat ik er allemaal in had gestoken en begon ik te paniekeren. (Mijn stash zat in het voorste zakje van mijn rugzak, en ik dacht dat als hij mijn grinder zou zien, hij mij helemaal zou willen fouilleren)
Hij haalde 1 voor 1 de spullen er uit en keek mij in de ogen met zo een badass security-blik. Ik stond op het punt van weg te lopen, maar dan ineens haalde hij mijn flesje water er uit en zei hij: "Drank mag niet mee naar binnen. De rest wel."

Ik was ongelofelijk opgelucht :tongueout:
Ik heb het flesje dan gewoon buiten opgedronken, en dan mocht ik binnen :grin:
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Me eerste jointje!! :grin: :stoned:
die herriner ik nog zo goed dude :smoke:
het was echt een vet chille dag weetje wel, en toen kwam me oma langs :stoned:
(ik zat toen in groep 8 ), en een vriend van mij was ook aan het chillen enso,
en toen kwam me oma aanzetten van ja jongens willen jullie eens een jointje roken :P
nou ik wou het eigenlijk welleens probere weetje, ik kom uit een vrijgevochten famillie,
dus tja blowen is voor ons vrij normaal. maar ik vond het echt super chill heb nog nooit zo genoten van het leven,, eens gebeurd maar nooooooit vergeten
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou ik had laatst weer een lekkere trip gehad :)
t ging zoals het hoort gewoon lekker relaxed met genoeg crouwd(hoe meer zielen hoe meer vreurgd(en hoe meer jonko :smoke: )) alles was op dat moment allemaal mooi(Blowen as it should be) en ik had echt een eruptie aan creativiteit :stoned: (net zoals iedereen, lekker philosopheren het kon naar mijn mening haast niet mooier :stoned:
en ik had de magie van de bong geleerd op die avond! wat een spacend ding zeg :stoned:

Ayu paraplu :stoned:
peace out
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eristoff zei:
Ik was met een vriend een jointje aan het roken terwijl we door de begraafplaats van het dorp liepen. We waren wat grafstenen aan het bekijken, plots blijft die vriend bij een graf staan en roept: "Eh kom eens kijken!". Ik ging kijken en wat was de naam van de vrouw die er lag begraven? Maria Joanna :grin:

Echt gebeurd :tearsofjoy: Ik kwam pas na een half uur weer bij
Klik om te vergroten...

What.. the fuck.. is hier zo verdomde grappig aan dan?
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Zeker een van de vaagste spacemomenten was toen ik van de shop naar huis fietste. Moet nogal een eindje fietsen, het was donker en ik moest over de brug van de snelweg (A27 gorinchem). Maar het fietspad ligt juist tegenovergesteld van de snelweg, dus al die koplampen schenen me allemaal in het gezicht. Knetterstoned over die brug, terwijl er allemaal lichten voorbij flitsten, best vaag en ik was blij toen ik aan de overkant was.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hmm , toen ik lekker hard ging op het setje van cardiak !
Ik voelde me zo samen met de muziek , iedereen die rondom mij stond intresseerde me effe geen bal.
Ik flipte helemaal !
Iedereen rondom mij stond verbaast te kijken van mijn agressieve dans stijl wat bijna in ee moshpit veranderde door een kerel die KO op de grond lag in het midden van de zaal.
Iedereen viel over hem en botste tegen een ander persoon aan , waardoor de moshpit ongeveer op gang kwam.
had ik nooit verwacht op een frenchcore/hardcore/breakcore feestje.
A
AntowLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gistere avond; Ipodje in de oren, het pukje in je mond, naar huis fietsen/wandelen, reflecteren en mezelf feed geve hoe de dag was, thuis kijke wat de pot schaft, lessen nakijken en slapen gaan..
7
7:28-11-12-17Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Vet eindexamen feest
wiet en koelkasten met alchol
de zon kwam al weer op en iedereen was vet wasted
toen was er zo'n dude en die zei dat je met zo'n truukje out kan gaan en dat het vet raar was( je kent het wel .. 30 seconde op de grond keihard in en uit ademen ... opstaan en op je duim blazen)

naja we deden het allemaal voor de grap en ik deed het dus ook ik viel weg en ik zag het lachende hoofd van me beste vriend ... alleen dat

vroeg mezelf af:
wie is die dude ?
wie zijn al die mensen hier ?
Wat is ingodsnaam het leven nou ?

en toen kwam ik bij :P .. ik vond het wel vet om voor 5 seconde even te licht te trippen door zuurstof te kort in je hoofd ( hmm zo werkt het toch .. naja care ).. dus deed ik het nog een keer
...deze keer bleef ik staan .. was ik in een space wereld en zag ik getallen langs flitsen die ik van mezelf moest zeggen: "7uur28 11 12 17 WoooooW"

de dag eraan keek ik er met een nuchter blik op en zag dat het een datum was ... ik heb niks met deze datum of met die getallen .. dus ik vond het wel space dat ik daar zo maar op kwam...mischien ga ik dan dood .. of kom ik de ware tegen ofzo

of niks

maar beter dream on toch
m
mariijuanaLid
01-01-2024, 00:00
#16
heb zojuist en toeter gedaan van 15 g in 1 pet met 3 meisjes. mijn eerste trio heb ik wel te danken aan ges :grin: :stoned: thx mary jane :rock:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#17
mariijuana zei:
heb zojuist en toeter gedaan van 15 g in 1 pet met 3 meisjes. mijn eerste trio heb ik wel te danken aan ges :grin: :stoned: thx mary jane :rock:
Klik om te vergroten...
En toen werd je wakker?
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn laatse leuke space moment.
Het was het eerste weekend van de kerstvakantie.
Een week van tevoren had J mij gebeld (en de rest van onze vriendengroep) om te zeggen dat hij alleen thuis was in het eerste weekend van de kerstvakantie. Jullie raden het al, dat word een weekend vol met wiet en vreugde. Die donderdag voor het weekend ben ik samen met M naar Nijmegen geweest (kronkel) om daar wiet te halen omdat we eens wat andere wiet wouden. wat variatie weetje wel :stoned: haha. We stapte weer in de trein en M had in elke zak van zijn jas wel een wietzakje zitten, we hadden iets van 80 euro gehaald. En je kunt je natuurlijk voorstellen dat het wel een beetje gaat ruiken als je in de trein zit. In de trein naar huis zat ik met M naast een man die wel een kwartier lang zijn neus heeft lopen ophalen en daarna herhaaldelijk zei: jongens, het stinkt hier wel een beetje naar wiet! wij zo: ja! waar komt dat vandaan joh!? ondertussen keek ik M aan, en we moesten echt ons best doen om niet in lachen uit te barsten..
Een paar dagen later op zaterdag (het weekend) kwamen we allemaal om 12 uur s"ochtends naar J"s huis toe om daar te beginnen met een smooksessie. de bongs klaar gezet, bowls gevuld, vlam in de pijp! ziekelijke gespaced die middag, maar in ieder geval...
de avond brak aan, en we besloten om er nog een vriend bij te halen. Hij moest vanuit een ander dorp komen fietsen met 20 cm sneeuw, dus dat was wat minder, maar hij had het er wel voor over. Q was aangekomen bij J en we liepen met Q naar het tuinhuisje van J waar alle bongs stonden. ik vulde de bowl(met ssh) van mijn 50cm hoge bong. Q was wel wat gewend, maar niet zo'n grote bong! ik: wil je spacen? dan moet je eens een flinke hit nemen! zo gezegd zo gedaan :stoned: nadat hij uitgeademd had rende hij als een gek naar buiten om zijn longen uit te hoesten (tja, bong he :rockband: ) Daarna liepen we naar binnen. Q ging op de bank zitten en zijn gezicht vertrok een beetje.. :( hij leunde naar achter en weer naar voren terwijl er een gigantische kots straal uit zijn mond over zijn handen op de bank vloog. Ik hield het niet meer en verrekte zowat mijn buikspieren van het lachen. J was niet zo blij want het was zijn bank. Nadat q uitgekotst was moest hij naar het tuinhuisje van J omdat hij geen zin had in meer troep. ik liep met Q naar het tuinhuisje en ik zag dat zijn hele broek van achter en van voor onder de kots zat. Q ging zitten, ik gaf hem een poetsdoek en zei dat hij wel even zijn broek schoon moest maken als hij weer naar binnen wou. Ik ging naar binnen, en na een half uur kwam Q de kamer binnen half strompelend spacend helemaal van de kaart. Maar een big smile op z;n gezicht had hij wel! :grin: Q: jongens! ik heb mijn broek helemaal schoon gemaakt! echt chill! Hij liep langs ons en de stukken kots hingen nog aan de achterkant van zijn broek! :grin: :stoned: hahahahhahah, dit werd gevolgd door een lachkick van een kwartier. Q stond nog steeds in de kamer: jongens? waarom lachen jullie!? is er iets!? we gingen helemaal kapot, hahahah :kots: :grin: dat was wel een leuk moment ja

gr
A
AntowLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dubz zei:
mariijuana zei:
heb zojuist en toeter gedaan van 15 g in 1 pet met 3 meisjes. mijn eerste trio heb ik wel te danken aan ges :grin: :stoned: thx mary jane :rock:
Klik om te vergroten...
En toen werd je wakker?
Klik om te vergroten...

vindt deze reactie leuk ^^
S
SyntheticDistortionLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat was vorige zomer.

We waren met een paar vrienden bij mij in de tuin aan het chillen en rookte een best wel heel erg sterk blowtje. Mijn beste vriend is iemand die heel grappig reageert op wiet en nog meer moppen gaat tappen dan gewoonlijk. En uiteindelijk hadden we bedacht dat we lekker Remco gingen jennen. Dus hij rent voor ons weg, omdat hij bang was voor een spervuur aan kietelen en okkernootjes. En hij gillend van het lachen steekt hij de straat over naar een flatgebouw met een redelijk grote tuin met daar omheen een heg van ongeveer 80 centimeter. Die kutstoner zag hem niet en rent volle vaart en bulderend van het lachen erover heen om vervolgens 3 meter verder op zijn hoofd terecht te komen. Tranen schoten over zijn en onze wangen.

Priceless!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."