#1
de grappigste:
We waren bij mijn vriend op zijn kamer, en hingen uit het raam een joint te roken.
hij wou m aan mij geven maar we trilde allebei een beetje (ahum:P).
dus laten we die joint in de dakgoot vallen. (Lachkick)
ik dus met mijn stonede kop t hele dak over om die joint uit de dakgoot te vissen xD
en toen moest ik dus weer naar boven zien te komen...nog steeds helemaal dubbel door die lachkick.
ik weet niet hoelang ik erover gedaan heb, maar t was iig niet echt snel xD
en we hadden een keer een vreselijke lachkick in de mcdonalds, ik kon nog net optijd naar de wc rennen (met mijn milkshake die ik persee eerst moets hebben
)
de engste:
we(mijn vriend, en een gewone vriend van mij) waren in een afgelegen soort bos, op een boom aan t smoken, we hadden voor t eerst een special gekocht bij een onbekende coffeeshop.
en hij sloeg heel langzaam in, dus we bleven maar hijsen en denken, ik voel niks.
we hadden muziek op en licht aan en lagen op de grond helemaal relaxed enzo.
horen we ineens een auto rijden en stoppen, een deur open en dicht slaan. wij muziek uit, licht uit. liggen achter die boom XD
we horen de deuren weer dichtslaan en die auto wegrijden, toen zijn we in het donker onze fietsen gaan zoeken en weggereden daar xD
we waren daar dus weg en in elke auto die ik zag zag ik een politieauto xD
en ik heb heeeeel hard en veel gelachen en erg hard gepraat, terwijl we stil moesten zijn XD
t was wel heel geniaal als k eraan terugdenk :P
We waren bij mijn vriend op zijn kamer, en hingen uit het raam een joint te roken.
hij wou m aan mij geven maar we trilde allebei een beetje (ahum:P).
dus laten we die joint in de dakgoot vallen. (Lachkick)
ik dus met mijn stonede kop t hele dak over om die joint uit de dakgoot te vissen xD
en toen moest ik dus weer naar boven zien te komen...nog steeds helemaal dubbel door die lachkick.
ik weet niet hoelang ik erover gedaan heb, maar t was iig niet echt snel xD
en we hadden een keer een vreselijke lachkick in de mcdonalds, ik kon nog net optijd naar de wc rennen (met mijn milkshake die ik persee eerst moets hebben
de engste:
we(mijn vriend, en een gewone vriend van mij) waren in een afgelegen soort bos, op een boom aan t smoken, we hadden voor t eerst een special gekocht bij een onbekende coffeeshop.
en hij sloeg heel langzaam in, dus we bleven maar hijsen en denken, ik voel niks.
we hadden muziek op en licht aan en lagen op de grond helemaal relaxed enzo.
horen we ineens een auto rijden en stoppen, een deur open en dicht slaan. wij muziek uit, licht uit. liggen achter die boom XD
we horen de deuren weer dichtslaan en die auto wegrijden, toen zijn we in het donker onze fietsen gaan zoeken en weggereden daar xD
we waren daar dus weg en in elke auto die ik zag zag ik een politieauto xD
en ik heb heeeeel hard en veel gelachen en erg hard gepraat, terwijl we stil moesten zijn XD
t was wel heel geniaal als k eraan terugdenk :P


) Daarna liepen we naar binnen. Q ging op de bank zitten en zijn gezicht vertrok een beetje..