#1
op terras chille bij de eerste 18° van dit jaar met een pief + mijn laptop - mijn taak van Economie maken en "knocking on heavens door" kijke (cowboy bebop)
jimi zei:Tekno zei:Woon in een studentenhuis in Zwolle (4 verdiepingen), zonder al te veel moeite kan ik hier bovenop het dak klimmen. Niks is chiller als 's avonds op het dak zitten met een snaak over de stad uitkijken. Ohja, ipodje met rustige minimal op maakt het plaatje compleet![]()
heerlijk!
toen ik laatst aan het naspacen (xtc) was bij mij thuis met wat vrienden en het ontzettend heerlijk warm weer was, zijn we op het dak gaan liggen met een bouwradio en akira op.
een vriend van me was in slaap gevallen in z'n boxer en die hebben we toen helemaal groen geschminkt, haha



)) alles was op dat moment allemaal mooi(Blowen as it should be) en ik had echt een eruptie aan creativiteit
(net zoals iedereen, lekker philosopheren het kon naar mijn mening haast niet mooier

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."