Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe favo/leuke/laatste etc spacemoment!

Je favo/leuke/laatste etc spacemoment!

39 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
A
AntowLid
01-01-2024, 00:00
#1
op terras chille bij de eerste 18° van dit jaar met een pief + mijn laptop - mijn taak van Economie maken en "knocking on heavens door" kijke (cowboy bebop)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
jimi zei:
Tekno zei:
Woon in een studentenhuis in Zwolle (4 verdiepingen), zonder al te veel moeite kan ik hier bovenop het dak klimmen. Niks is chiller als 's avonds op het dak zitten met een snaak over de stad uitkijken. Ohja, ipodje met rustige minimal op maakt het plaatje compleet :sunglasses:
Klik om te vergroten...

heerlijk!
toen ik laatst aan het naspacen (xtc) was bij mij thuis met wat vrienden en het ontzettend heerlijk warm weer was, zijn we op het dak gaan liggen met een bouwradio en akira op.
een vriend van me was in slaap gevallen in z'n boxer en die hebben we toen helemaal groen geschminkt, haha
Klik om te vergroten...

de persoon die als eerste in slaap valt is bij ons ook altijd de lul, ik heb wel eens ontharingscreme in mijn gezicht gehad, ze hebben ooit mijn tepels ingesmeert met tijgerbalsem en ze hebben me wel eens geprobeert wakker te scheten, maar dat was geen succes.
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik was met een vriend knetter wauw in zijn studentenkamer muziek aan het lusiteren en ik voelde me zo goed, we zeiden bijde niets maar we voelden ons toch gezellig samen. ik zeg 'ja ik zeg wel niets maar ik vind het echt chill zo met je enzo'
zegt hij ' ja het is gezellig maar we zijn zo stoned''

toen we wat minder stoned waren friet gebakken en harold and kumar gekeken toen nog een stikkie op gestoken tijdens de film heerlijk lachen/

gewoon een ordinaire space avond maar het voelde toen zo lekker allemaal!
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn laatste space.
29 april 2009.
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou ik woon in een dorpje en we waren vandaag erges natuurgebied aan het smoke. een plekje waar we elke dag staan. Ware we gister ook geweest. En toen lag er niks bijzonders. Vandaag kwamen we aan en zagen we een hele grote bult knipafval enzo liggen, zaten nog redelijke toppen tussen van +-2,5 gr. Nadat ik alles had uitgevist blaadjes afgeknipt enzo had ik nat een zak van 50 gr over:grin::grin: :hearteyes: !
hahaha hoeveel geluk heb je dan!!!! :stoned:
toen hebbe we van onze zak waar we nog 2 weke mee moete doen maar 2 pure gedraaid.
over een weekje is deze toch wel te roken!:)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
we hebben op het TU terrein in eindhoven een lap gras gevonden met een grote dijk in het midden van 2 meter hoog, die je niet kunt zien snachts...

toen we salvia gerookt hadden probeerden we kijhard van die heuvel af te rennen, met als gevolg dat je eerst je maat ziet verdwijnen, de grond onder je vandaan vliegt en je daarna kijhard op je bek gaat :rock:
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#7
heb in 1995 met een kennis uit amsterdam een mooie middag gehad.
knetter heftige afghani-wiet gerookt in de "Border" randje amstelveen , ( meegnomen van elders) , en als stel gestoorde hippies keihard dwars door het vondelpark gesjeesd al slingerend.
kan me niet herinneren dat ik ooit zo stoned en high tegelijk was.

wiet is niet meer zo sterk als toen...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
pff me laatste.. tja denk dat dat een maandje of 2 geleden is. Had aardig wat gezopen en had wat vrienden van me beloofd om eens met te blowen. moest alleen gelijk naar huis want ik kon de volgende dag 6 uur op. 1uur dook ik knetter stoned / dronken me bed in en viel gelijk in een diepe coma :')
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik was op de afkick van speed gans paranoia met mijn vrienden naar een nieuwbouw parking getrokken.
eenmaal daar zetten we ons neer in de parking. we gingen een joint rollen , maar ik was mijn blaadjes kwijt. we gingen naar de winkel , blaadjes halen , en kom terug. Ik ben ze weeral kwijt. zo zijn we 7 keer over en tweer gelopen. uiteindelijk roken we onze joint. we lopen verder naar beneden waar zich horror senarios voordeden. druppend water dat op de grond valt in de donker. very creepy.
we gaan nog dieper en komen uiteindelijk een opgehangen kerstmanpop tegen.
ik was compleet in de war , ik snapte er niets meer van. maar wel chill

greetz. Endor
I
IZ420Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn zaligste rustig spacemoment..
Ik was bij een vriendin gaan slapen en we hebben samen op het dak gelegen en naar de sterren gekeken. Maar er waren veel wolken dus we besloten van te wachten tot als ze weg gingen.
Het volgende dat ik wist schrokken we beiden wakker van hevige regen en hebben we aan een recordtempo alle kussens, dekens, lakens, matrassen door het raam naar binnen gegooid.

Mijn wildste spacemoment,
Dat herinner ik mij niet meer :stoned:
De enige manier waarop ik weet dat het is gebeurt is door de wonden die ik de volgende ochtend had.
Ik krijg wel vaak black-outs als ik ook veel drink.
R
RockMe.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
de grappigste:
We waren bij mijn vriend op zijn kamer, en hingen uit het raam een joint te roken.
hij wou m aan mij geven maar we trilde allebei een beetje (ahum:P).
dus laten we die joint in de dakgoot vallen. (Lachkick)

ik dus met mijn stonede kop t hele dak over om die joint uit de dakgoot te vissen xD
en toen moest ik dus weer naar boven zien te komen...nog steeds helemaal dubbel door die lachkick.
ik weet niet hoelang ik erover gedaan heb, maar t was iig niet echt snel xD

en we hadden een keer een vreselijke lachkick in de mcdonalds, ik kon nog net optijd naar de wc rennen (met mijn milkshake die ik persee eerst moets hebben :grin:)

de engste:
we(mijn vriend, en een gewone vriend van mij) waren in een afgelegen soort bos, op een boom aan t smoken, we hadden voor t eerst een special gekocht bij een onbekende coffeeshop.
en hij sloeg heel langzaam in, dus we bleven maar hijsen en denken, ik voel niks.

we hadden muziek op en licht aan en lagen op de grond helemaal relaxed enzo.
horen we ineens een auto rijden en stoppen, een deur open en dicht slaan. wij muziek uit, licht uit. liggen achter die boom XD
we horen de deuren weer dichtslaan en die auto wegrijden, toen zijn we in het donker onze fietsen gaan zoeken en weggereden daar xD

we waren daar dus weg en in elke auto die ik zag zag ik een politieauto xD
en ik heb heeeeel hard en veel gelachen en erg hard gepraat, terwijl we stil moesten zijn XD
t was wel heel geniaal als k eraan terugdenk :P
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
nuuuu, oh vet

:stoned:
s
soundbassLid
01-01-2024, 00:00
#13
3 keer achter elkaar een bong vullen van een meter en dan opsmoke. Lag op de grond de zwaartekracht was echt te zwaar. Kon me benen niet bewegen. Maar een lach kick voor het leven. op de terug weg op me fiets allemaal vage flitsen van iets.
W
WoftieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het was lekker zonnig en we hadden een paar gram amnesia haze en we zaten in een park in tilburg te smoken. Na een paar jointjes komen er een stel veel te dikke kinderen aan die gingen voetballen. Ik heb nog nooit zo hard moeten lachten. Het zag er wel zo grappig uit. Ik heb ruim 20 min helemaal dubbel gelegen. :stoned:
J
JaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ouders een weekend weg, dus wij (mijn broertje en ik) een vriend bellen om mee te smoken. lekker stoned op de zolder zitten, nog een andere vriend komt langs (onervaren smoker) en krijgt een zieke lachkick. Ik zit uren lang te genieten van frietjes (die ik steeds per hele kleine portie bak) wanneer mijn broertje het pipescreentje uit de bong blaast. Hij ligt op het dakkapel, dus mijn broertje klimt het zolderraam uit, knetterstoned. Ik wordt helemaal paranoide: shit, wat nou als ie valt? Maar gelukkig komt hij al gouw boven met het gouden schermpje. Hij vult de bong, en blaast OPNIEUW het schermpje eruit :P. De lachkick van onze vriend gaat over in een huil-lachkick en de tranen rollen over zijn wangen. Zijn ietwat vreemde gelach werkte erg aanstekend, en voor ik het doorhad lag zelfs mijn broertje huilend van het lachen op 8 meter hoogte op het dakkapel :sunglasses: .

De volgende dag zouden mijn ouders thuis komen om 6 uur, dus mijn broertje en ik zorgen ervoor dat op tijd alles is opgeruimd. We besluiten om een risico te nemen, en maken nog een hasj-chokomel om half 6. Terwijl ik de kak door de chocomel roer, hoor ik in de deur een sleutel gepropt worden. KUT! M'n ouders! In een kleine 3 seconden ruim ik alle wiet, en verdachte keukengerei op tot er slechts 2 glazen met gespikkelde chocomel liggen op het aanrecht. Mijn broertje en ik drinken het spul op terwijl we het verhaal van onze ouders aanhoren over hoe leuk hun weekend was. Dan komt er slecht nieuws: we eten wat later. Om half 9...
Dit beteknd simpelweg dat we knetterstoned aan tafel zullen moeten zitten! En we moeten ook nog eens het eten gaan halen.. Shit..
Dus wij om 8 uur met ons al iets aangetaste hoofd naar het dorp fietsen om kebab te halen. Op de terugweg merken we toch al allebei duidelijk "wat". En wat volgt is het spannendste avondeten ooit. Nog nooit ben ik zo bang geweest gesnapt te worden. Tijdens het eten zeggen ik en mijn broertje geen woord, en direct nadat ik mijn kebab op heb loop ik naar de keuken om daar in mijn eentje een toetje op te eten. Mijn verdachte en debiele gedrag viel gelukkig niet al te veel op. Na het eten van de kebab zetten we de televisie op zolder onder een hoek waarbij onze ouders ons niet aan kunnen kijken. Al snel zitten we genageld aan de bank, te stoned om te praten. En zo genoten we van de rest van de avond.
E
EristoffLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik was met een vriend een jointje aan het roken terwijl we door de begraafplaats van het dorp liepen. We waren wat grafstenen aan het bekijken, plots blijft die vriend bij een graf staan en roept: "Eh kom eens kijken!". Ik ging kijken en wat was de naam van de vrouw die er lag begraven? Maria Joanna :grin:

Echt gebeurd :tearsofjoy: Ik kwam pas na een half uur weer bij
g
garfield92Lid
01-01-2024, 00:00
#17
We hadden een grote fles 7up gekocht, en toen we buiten eenmaal stoned waren (het was erg donker) begonnen we te drinken.
Het was zooo verschrikkelijk lekker! Nog nooit zo'n lekkere 7up gehad, echt heel fruitig en apart. Na een half uur (af en toe drinken) was de fles leeg en kwam een andere vriend zijn fles drinken zoeken. Wat bleek? Wij hadden zijn fles Fanta voor 7up aangezien en die opgedronken met de gedachte aan 7up :P.
I
IZ420Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Dit is mij vrijdag overkomen.

Ik had afgesproken met een paar vrienden om uit te gaan (om de verjaardag van iemand te vieren)
Ik was er voor nog snel even gaan blowen met een paar andere vrienden.
Ik had een zotte nacht voorzien, dus had ik mijn party-gear meegenomen. (Een bong, een grinder, een doorzichtbare rubberen darm, en een trechter)

Toen we binnen gingen wou iemand van de security mijn rugzak checken. Ik was toen nog pokkescheef en was vergeten wat er allemaal in zat, en wou niet laten blijken dat ik zenuwachtig was, dus deed ik mijn rugzak meteen open zoals hij gevraagt had.
Toen ik hem open deed herinnerde ik mij natuurlijk ineens wat ik er allemaal in had gestoken en begon ik te paniekeren. (Mijn stash zat in het voorste zakje van mijn rugzak, en ik dacht dat als hij mijn grinder zou zien, hij mij helemaal zou willen fouilleren)
Hij haalde 1 voor 1 de spullen er uit en keek mij in de ogen met zo een badass security-blik. Ik stond op het punt van weg te lopen, maar dan ineens haalde hij mijn flesje water er uit en zei hij: "Drank mag niet mee naar binnen. De rest wel."

Ik was ongelofelijk opgelucht :tongueout:
Ik heb het flesje dan gewoon buiten opgedronken, en dan mocht ik binnen :grin:
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Me eerste jointje!! :grin: :stoned:
die herriner ik nog zo goed dude :smoke:
het was echt een vet chille dag weetje wel, en toen kwam me oma langs :stoned:
(ik zat toen in groep 8 ), en een vriend van mij was ook aan het chillen enso,
en toen kwam me oma aanzetten van ja jongens willen jullie eens een jointje roken :P
nou ik wou het eigenlijk welleens probere weetje, ik kom uit een vrijgevochten famillie,
dus tja blowen is voor ons vrij normaal. maar ik vond het echt super chill heb nog nooit zo genoten van het leven,, eens gebeurd maar nooooooit vergeten
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou ik had laatst weer een lekkere trip gehad :)
t ging zoals het hoort gewoon lekker relaxed met genoeg crouwd(hoe meer zielen hoe meer vreurgd(en hoe meer jonko :smoke: )) alles was op dat moment allemaal mooi(Blowen as it should be) en ik had echt een eruptie aan creativiteit :stoned: (net zoals iedereen, lekker philosopheren het kon naar mijn mening haast niet mooier :stoned:
en ik had de magie van de bong geleerd op die avond! wat een spacend ding zeg :stoned:

Ayu paraplu :stoned:
peace out

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."