#1
Ik vond het niet relaxt, maar vind een menthol peuk ook bijna nooit lekker. Af en toe een trekkie ok maar een hele peuk is al te veel voor mij.

Wacky zei:
andere suggesties: waterpijp, lichtere shag, hash, of hash olie.
Wacky zei:
andere suggesties: waterpijp, lichtere shag, hash, of hash olie.
Damien0124 zei:Wat wel heel lekker is, goedkoop is én je wiet zelfs naar hasj laat smaken zijn Fisherman's Friend Zoethout. Gewoon lekker op zo'n ding sabbelen als je een jointje rookt, verdoofd je keel maar de mintsmaak overheerst niet. Het zorgt wel dat je de tabak minder proeft en de zoethout zorgt voor een aparte smaak gecombineerd met wiet, die op hasj lijkt.
Je hoeft ook minder te drinken als je last krijgt van een droge mond, want zo'n dingetje zet je speeksel aanmak in overdrive lijkt het wel. Echt een aanrader!!
Hislordship zei:Minttabak.![]()
Gebruik is een vanilla black devilof chocolade smaak.
Asitis zei:Ik gebruik Lucky Strike Fireleaf. Naast het feit dat het een teringrelaxte verpakking is (ziet er gewoon hipper uit! XD), is de smaak ook minder gemaakt dan veel andere shag. Die shag is natuurlijk gedroogd, boven een smeulend vuurtje (althans, dat staat op de verpakking).
Al met al smaken ze gewoon lekkerder, imho.
als je een jonco met munt draait , proef je je wiet dan nog? :Pmetaldevil666 zei:Zelf heb ik het nog niet al te vaak gedaan maar toen ik het wel deed vond ik het toch verrekte chillie![]()
ook leek het wel alsof het sterker werd (maar n beetje wiet... 3 gebruikers en toch flink stoned!)
wat vinden jullie er nou van? en als je het doet wil je dan ook een bepaald merk mintpeuken/shag?
én hebben jullie natuurlijk nog andere suggesties om het blowen lekkerder te maken als je de smaak van wiet niet zo lekker vind of het te erg vind branden
greetz!![]()
+1SmokeMe zei:Je kan ook lekkerdere wiet kopen
, heb het een keer gehaald toen ik daar was,smaakte en rook hetzelfde als die waterpijptabak....leuk verzonnen maar geef mij maar gewoon wiet die naar wiet smaakt..
Paffert zei:Ik snap eigenlijk het probleem niet... gebruik je bong dan gewoon buiten?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."