#1
Paffert zei:Ik snap eigenlijk het probleem niet... gebruik je bong dan gewoon buiten?![]()
ja valt ook niet op he... hee mam ik ga even.. uuh een rondje lopen *met bong onder de arm*
en daarbij een bong gebruik je gewoon niet buiten.. dat is heiligschennis!