#1
Hunter S T zei:profound zei:DutchCookie zei:gewoon languit in het gras te liggen en genieten van het weertje!![]()
Afgelopen maandag gedaan, na quad rijden. Heerlijk! Eerst strak van de adrenaline en daarna gewoon ontspannen in het gras liggen.
Wel pas gesmoked na het rijden hé


