#1
Dr Gonzo zei:^^+1Oom Klaas zei:Alles wat ik normaal ook doe, maar dan 10x zo rustig![]()
![]()
er zijn weinig dingen die ik niet doe als ik geblowd heb....ik ben trouwens wel gestopt met blowen voordat ik naar school ga...maar dat is gelukkig maar 2 keer per week..![]()
Ja oke, niet voor/tijdens het werk of school.
Maar voor de rest zijn er meestal wel genoeg momenten om er van te kunnen genieten
Poolen is trouwens wel verdomd relaxed met wat bier en wiet ja
