Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbeste activiteit terwijl je stoned/high bent

beste activiteit terwijl je stoned/high bent

120 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
... Ik kan geen manier bedenken om op een vette manier een balletje te gooien...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
KoxBox zei:
cropp zei:
Bij gebrek aan geduld en skills gebruiken we meer onze handen dan onze voeten, maar voor de rest, heb je gelijk...
Klik om te vergroten...

:mrgreen: Het is inderdaad best moeilijk.
Klik om te vergroten...
Maar door te gooien kun je ook veel vette dingen doen :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je een aanloop neemt, en je springt, gooit dat balletje onder je lijf door, 30 meter ver, en je maat hoeft geen meter uit te wijken om het te vangen, heb je wat te doen...

onder je lijf door, onder je been door, achter je rug door, omhoog gooien en dan springen en trappen, achter je rug vangen, onder je benen door vangen, vangen met je benen...
S
Sun TzuLid
01-01-2024, 00:00
#4
KoxBox zei:
Sun Tzu zei:
schaken
Klik om te vergroten...

Doe je beter als je coke op hebt! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Dat kan wel kloppen ja, het schaken is leuk voor je de eerste joint hebt opgestoken, maar je tactiek vervalt na een paar tot random zetten :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sun Tzu zei:
KoxBox zei:
Sun Tzu zei:
schaken
Klik om te vergroten...

Doe je beter als je coke op hebt! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Dat kan wel kloppen ja, het schaken is leuk voor je de eerste joint hebt opgestoken, maar je tactiek vervalt na een paar tot random zetten :P
Klik om te vergroten...

Inderdaad, concentratie en wiet gaan niet zo goed samen. Althans bij mij toch niet...
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#6
bij mij wel. Bij een kleine hoeveelheid wiet of hasj ga ik veel helderder na denken. dan kan ik me heel goed op 1 ding concentreren. en anders laat ik me altijd afleiden. :wave:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#7
StonerSmile zei:
bij mij wel. Bij een kleine hoeveelheid wiet of hasj ga ik veel helderder na denken. dan kan ik me heel goed op 1 ding concentreren. en anders laat ik me altijd afleiden. :wave:
Klik om te vergroten...

Dat heb ik ook wel eens, moet toch zeggen dat het dan om niet meer dan 3 trekken gaat en zelfs dan is het soms nog teveel.
S
Sun TzuLid
01-01-2024, 00:00
#8
StonerSmile zei:
bij mij wel. Bij een kleine hoeveelheid wiet of hasj ga ik veel helderder na denken. dan kan ik me heel goed op 1 ding concentreren. en anders laat ik me altijd afleiden. :wave:
Klik om te vergroten...

Ja op 1 ding concentreren moet ook wel aangezien je anders met de super lage productiviteit die je hebt als je stoned bent echt geen reet verder komt met dingen :P

Maar schaken is niet echt 1 ding imo, aangezien je met zoveel shit rekening moet houden.

Ook vergeet ik steeds welke zet ik heb gedaan, dus dat wil ook niet echt helpen :P
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
hackysacken nog nooit geprobeerd, wij zitten heeeel vaak in het bos te chillen dus dat betekent

- nog eentje roken
- een colaflesje voor 1/3 gevuld met cola of water overgooien met puntensysteem en alles ( 1 hand vangen want we zijn onderhand pro :sunglasses: )
- genieten van de natuur
- zwaardvechten met stokken

binnen

- tv kijken
- eten
- filosoferen
- muziek luisteren
- gamen


ook schijten is echt hemels als je goed knetter bent
m
mercury.31Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Damien0124 zei:
Het liefst luister ik muziek als ik stoned ben. Gewoon lekker ontspannen en genieten van een heerlijk, ietwat trippy deuntje.
Klik om te vergroten...

oude dub luisteren!!

OT: goede muziek word net wat beter, dus altijd lekker muziek luisteren, en dan het liefst buiten in de zon zitten en dan ouwehoeren met maten, of wat voetballen
poolen met wiet is ook heerlijk!
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#11
met vrienden buiten wandelen zonder doel op een heerlijk warme zomerdag.
K
KAKKENLid
01-01-2024, 00:00
#12
EERST EEN JOINT ROKEN EN DAN EEN GROOT WARM BAD NEMEN MET MEN NOKIA 5800 EXPRESSMUSIC FULL TOUCHSCREEN HET DRUGSFORUM BELEZEN TERWIJL IK AAN HET SMELTEN BEN IN MEN BED WAAR IK HELEMAAL OP MEN RUG LIG AAAAARGHH
ZO FUCKING HEERLIJK
OWNS YOU ALL
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
KAKKEN zei:
EERST EEN JOINT ROKEN EN DAN EEN GROOT WARM BAD NEMEN MET MEN NOKIA 5800 EXPRESSMUSIC FULL TOUCHSCREEN HET DRUGSFORUM BELEZEN TERWIJL IK AAN HET SMELTEN BEN IN MEN BED WAAR IK HELEMAAL OP MEN RUG LIG AAAAARGHH
ZO FUCKING HEERLIJK
OWNS YOU ALL
Klik om te vergroten...

Mhm, met je fake iPhone. Lekker stoer hoor.
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#14
KAKKEN zei:
EERST EEN JOINT ROKEN EN DAN EEN GROOT WARM BAD NEMEN MET MEN NOKIA 5800 EXPRESSMUSIC FULL TOUCHSCREEN HET DRUGSFORUM BELEZEN TERWIJL IK AAN HET SMELTEN BEN IN MEN BED WAAR IK HELEMAAL OP MEN RUG LIG AAAAARGHH
ZO FUCKING HEERLIJK
OWNS YOU ALL
Klik om te vergroten...

ER ZIT OOK VAST WEL EEN KNOP OP JE NEUKIA 5929720502000 UIT MUZIEK VOLLEDIG AANRAAKSCHERM WAARMEE JE CAPSLOCK UITZET
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Blij dat ik deze saaie boel wat kan opleuken.
p
profoundLid
01-01-2024, 00:00
#16
DutchCookie zei:
KAKKEN zei:
EERST EEN JOINT ROKEN EN DAN EEN GROOT WARM BAD NEMEN MET MEN NOKIA 5800 EXPRESSMUSIC FULL TOUCHSCREEN HET DRUGSFORUM BELEZEN TERWIJL IK AAN HET SMELTEN BEN IN MEN BED WAAR IK HELEMAAL OP MEN RUG LIG AAAAARGHH
ZO FUCKING HEERLIJK
OWNS YOU ALL
Klik om te vergroten...

ER ZIT OOK VAST WEL EEN KNOP OP JE NEUKIA 5929720502000 UIT MUZIEK VOLLEDIG AANRAAKSCHERM WAARMEE JE CAPSLOCK UITZET
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Als ik goed knetter ben is het héérlijk om gewoon languit in het gras te liggen en genieten van het weertje! :stoned:
Kheb ook al onnoemelijk veel uur gegamed onder thc invloed, alles gaat dan plots veel beter, het is alsof je de logica van een game veel beter begrijpt..........wel, soms toch!
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#17
KAKKEN zei:
EERST EEN JOINT ROKEN EN DAN EEN GROOT WARM BAD NEMEN MET MEN NOKIA 5800 EXPRESSMUSIC FULL TOUCHSCREEN HET DRUGSFORUM BELEZEN TERWIJL IK AAN HET SMELTEN BEN IN MEN BED WAAR IK HELEMAAL OP MEN RUG LIG AAAAARGHH
ZO FUCKING HEERLIJK
OWNS YOU ALL
Klik om te vergroten...

Wow, jij bent cool. Ik kan als ik stoned ben slechts een half touchscreen besturen :( . Gelukkig is dat dan wel weer de helft waar de caps lock toets op staat.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#18
Verdwalen in gekke muziek :)
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben sinds ik een hele tijd geleden eens onbewust gestopt ben niet meer zo dol op stoned zijn, vooral in het bijzijn van vrienden.

Maar als ik alleen ben en toch nog eens eentje rook lach ik mij kapot als ik naar bijvoorbeeld South Park kijk, zeker met Cartman :mrgreen:

"Screw you guys, i'me going home" :tearsofjoy:
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Of met dit warme weer, duidelijk gaan zwemmen!! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."