Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbeste activiteit terwijl je stoned/high bent

beste activiteit terwijl je stoned/high bent

120 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
A
Arjan`Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat vind jij nou superchill om te doen als je net een dikke spliff hebt gerookt?
een warme douche na je wake'n bake is geweldig
dropfruitduo's eten die zijn echt heilig
een nieuwe draaien
slap ouwehoeren met net zo stonede vrienden

Wat vind de rest van DF fijn om te doen onder invloed?
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Slapen, wiet is stom
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Filosoferen. :hearteyes:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Arthur King zei:
Filosoferen. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
En vooral veel eten.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oom Klaas zei:
Alles wat ik normaal ook doe, maar dan 10x zo rustig :beer:
Klik om te vergroten...
^^+1 :stoned:
er zijn weinig dingen die ik niet doe als ik geblowd heb....ik ben trouwens wel gestopt met blowen voordat ik naar school ga...maar dat is gelukkig maar 2 keer per week.. :grin:
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#6
In de kroeg: poolen
thuis: tv kijken, beetje surfen op het Internet
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dr Gonzo zei:
Oom Klaas zei:
Alles wat ik normaal ook doe, maar dan 10x zo rustig :beer:
Klik om te vergroten...
^^+1 :stoned:
er zijn weinig dingen die ik niet doe als ik geblowd heb....ik ben trouwens wel gestopt met blowen voordat ik naar school ga...maar dat is gelukkig maar 2 keer per week.. :grin:
Klik om te vergroten...

Ja oke, niet voor/tijdens het werk of school.
Maar voor de rest zijn er meestal wel genoeg momenten om er van te kunnen genieten :grin:

Poolen is trouwens wel verdomd relaxed met wat bier en wiet ja :hearteyes:
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alles van dit:
Arthur King zei:
Filosoferen. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Tot dit:
Arizona zei:
thuis: tv kijken, beetje surfen op het Internet
Klik om te vergroten...

Een waardige bezigheid om te noemen die daar tussen valt: Schaken.
l
lazyLid
01-01-2024, 00:00
#9
eten en stomme slome spelletjes spelen waar ik dan helemaal ingezogen word :tongueout:
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#10
als ik op m'n eentje rook, dan is dat meestal pas vrij laat op de avond (als m'n moeder gaan slapen is, dan zit ik op mijn gemak :wink:), dan ga ik wat in de zetel liggen, filmpje/tv kijken, ... maar spijtig genoeg val ik meestal vrij snel in slaap op die manier :grin:
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#11
bosvos zei:
als ik op m'n eentje rook, dan is dat meestal pas vrij laat op de avond (als m'n moeder gaan slapen is, dan zit ik op mijn gemak :wink:), dan ga ik wat in de zetel liggen, filmpje/tv kijken, ... maar spijtig genoeg val ik meestal vrij snel in slaap op die manier :grin:
Klik om te vergroten...

en dan midden in de nacht op je bank wakker worden met de tv aan en met het idee dat je maar eens je tanden moet poetsen en naar bed wil gaan :P
-Buiten een beetje hangen
-Hele lulverhalen vertellen aan mijn vrienden
-Skateboarden
-Muziek luisteren(doe ik eigenlijk altijd wel :P )
-Turkse pizza halen/eten :hearteyes:
w
wakawakaLid
01-01-2024, 00:00
#12
StonerSmile zei:
-Turkse pizza halen/eten :hearteyes:
Klik om te vergroten...
+1

Daarnaast altijd veel filosoferen, in de zon zitten en een buitengewone interesse voor de natuur en dan vooral bomen :stoned: .
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Grassprietjes plukken, in bolletjes draaien en wegschieten.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#14
lezen, nadenken, muziek luisteren, gitaar spelen, series ala 6feet under kijken, bier/wijn drinken, natuur, fruit eten.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
eten is ook wel fijn zo nu en dan
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#16
BT2303 zei:
Arthur King zei:
Filosoferen. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
En vooral veel eten.
Klik om te vergroten...
En fristi of chocomel drinken.
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gamen met een joint is ook niet verkeerd
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Het liefst luister ik muziek als ik stoned ben. Gewoon lekker ontspannen en genieten van een heerlijk, ietwat trippy deuntje.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#19
cote d'or chocolade eten... :hearteyes: :hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Toch is het bewezen dat bij het merendeel van de gebruikers het concentratie vermogen evenals het inschatten van bepaalde situaties achteruit gaat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."