#1
Nou nou mag wel iets minder hoor als je ergens niet mee eens bent. Vind het persoonlijk ook niet kunnen blowen tijdens zwangerschap, maar iemand ophangen is wel het andere uiterste. Dat vind ik ook niet kunnen. beter niet blowen tijdens zwangerscap en niemand ophangen graag.KoxBox zei:WAT VOOR EEN KUTWIJF BEN JIJ? NEE, SERIEUS! WAT VOOR EEN KUTWIJF BEN JIJ?
ZE ZOUDEN MENSEN ALS JIJ MOETEN OPHANGEN VERDOMME! ALSOF ER NOG GEEN RISICO'S GENOEG ZIJN! KUTWIJF![/size]
dat vind ik nogal wat zeg, waarom doe jij je kindje dit aan, had je niet 9 maanden kunnen stoppen, of anders wachten met zwanger worden. Dit is toch volkomen onverantwoord gedrag. Ik hoop dat je zoon verder geen last ondervindt van jouw blowgedrag.enige nadeel wat ik heb ondervonden aan mijn zoon is dat hij concentratie moeilijkheden heeft en dat hij zwakke longen had bij de geboorte
:P